نکاتی برای ماندگاری بشکه پلاستیکی فود گرید شما

نکاتی برای ماندگاری بشکه پلاستیکی فود گرید شما

نکاتی برای ماندگاری بشکه پلاستیکی فود گرید شما

بشکه پلاستیکی فود گرید برای نگهداری طولانی مدت ساخته شده و آب و سایر اقلام خوراکی را برای ماه ها یا سال ها سالم نگه می دارد. اما یک راه درست و یک راه اشتباه برای مدیریت تجهیزات ذخیره سازی بشکه شما وجود دارد. به هر حال، اینها می توانند تجهیزات گران قیمتی باشند، بنابراین باید هر کاری که می توانید برای ماندگاری آنها انجام دهید. اگر در کسب و کار ذخیره‌سازی غذا و نوشیدنی هستید، می‌توانید با مراقبت صحیح از بشکه خود در طول سال‌ها در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. اکنون در مورد اینکه چگونه می توانید از راه حل های ذخیره سازی بشکه فود گرید خود حداکثر استفاده را ببرید بیشتر بیاموزید.

بشکه پلاستیکی فود گرید

تمیز کردن بشکه پلاستیکی پس از هر بار استفاده

هنگامی که غذا و سایر اقلام خوراکی را در یک بشکه 220 لیتری ذخیره می کنید، باید مطمئن شوید که پس از هر بار استفاده، آن را به درستی تمیز می کنید. حتی اگر فقط آب را در بشکه‌ها ذخیره می‌کنید، تمیز کردن آن‌ها آنها را بهداشتی و عاری از باقی‌مانده نگه می‌دارد.

اگر آماده استفاده از بشکه هستید، می توانید آن را با ریختن در محلول کلر تمیز کنید. می‌توانید با مخلوط کردن یک قاشق چای‌خوری هیپوکلریت کلسیم یا یک فنجان سفیدکننده کلر با دو گالن آب، خودتان آن را بسازید. شما باید مطمئن شوید که محلول هر قسمت از فضای داخلی را لمس می کند. ظرف را ببندید و بشکه را به مدت 30 تا 60 دقیقه به بچرخانید دهید تا مطمئن شوید که کاملاً تمیز شده است. وقتی کارتان تمام شد، محلول کلر را تخلیه کنید و داخل بشکه را با مقداری آب تمیز بشویید. (بیشتر در مورد شستشوی بشکه پلاستیکی بخوانید)

اکنون آماده استفاده مجدد از بشکه پلاستیکی 220 لیتری فود گرید خود هستید. این فرآیند را هر بار که نیاز به ذخیره یک مورد دیگر در بشکه دارید، تکرار کنید.

محافظت از بشکه خود در برابر مواد سمی

اگر قصد دارید چیزی غیرقابل خوردن در بشکه های خود مانند روغن، مواد شیمیایی یا مواد بالقوه سمی دیگر ذخیره کنید، ایده خوبی است که قبل از ریختن ماده جدید، بشکه را با یک پوشش پلاستیکی پر کنید. این به شما کمک می کند تا از کناره های بشکه در برابر جذب مواد شیمیایی موجود در ماده جدید محافظت کنید. هنگامی که ماده را جدا می کنید، می توانید به راحتی پوشش پلاستیکی را بدون تغییر دائمی درام دور بریزید. اگر قصد استفاده مجدد از آن را داریا، می‌توانید بشکه را تمیز کنید و آن را همانطور که قبلاً گفته شد بشویید.

بشکه خود را کجا نگه داری کنید

شما همچنین باید در مورد ذخیره سازی بشکه پلاستیکی 220 لیتری خود در مکانی امن و خشک فکر کنید تا مطمئن شوید که مواد ذخیره سازی شما می توانند مدت طولانی دوام بیاورند. بهتر است بشکه خود را دور از نور مستقیم خورشید و در سایه قرار دهید. در حالت ایده آل، شما می خواهید بشکه خود را در اتاقی با دمای کنترل شده و بدون رطوبت یا رطوبت ذخیره کنید.

نگه داشتن بشکه های خود در تمام روز در معرض نور خورشید می تواند در برخی موارد باعث تخریب پلاستیک شود. در حالی که بسیاری از این بشکه‌ها با پلاستیک مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده‌اند، اما اگر برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند، مواد ممکن است خراب شوند. بیرون نگه داشتن بشکه های حمل و نقل ممکن است تجهیزات شما را خراب نکند، اما اگر فضای داخل آن دارید، ممکن است از آن برای ذخیره سازی نیز استفاده کنید.

مهر و موم آن را محکم کنید

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که بشکه را محکم می بندید. این از ورود گرد و غبار، کثیفی و سایر ذرات خطرناک و باکتری ها به داخل بشکه جلوگیری می کند. درب همیشه باید به درستی مهر و موم شده باشد. مگر اینکه در حال اضافه کردن یا برداشتن اقلام از ظرف نگهداری باشید. به قسمتی از بشکه که باز می شود بانگ می گویند. اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که می توانید محکم باشد و هیچ مایعی از آن نشت نکند.

به عنوان یک راه حل ذخیره سازی بادوام، یک بشکه پلاستیکی 220 لیتری برای دوام و مقاومت در اکثر محیط های ذخیره سازی طراحی شده است. اما با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که به یاد داشته باشید که تجهیزات ذخیره سازی شما تنها تا زمانی که توانایی مراقبت مناسب از آن را داشته باشید، دوام خواهند آورد. اگر آن را در معرض نور خورشید قرار دهید، در معرض عناصر قرار بگیرید یا آن را در نزدیکی مواد شیمیایی و سایر سطوح کثیف نگه دارید، ممکن است در طول سال ها کیفیت بشکه شما شروع به کاهش کند. اطمینان حاصل کنید که بشکه 220 لیتری شما می تواند برای سال های آینده دوام بیاورد و با آن به گونه ای رفتار کنید که قرار بود با آن رفتار شود.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.