تولید و فروش بشکه پلاستیکی
فروش انواع بشکه

برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

4444

همه چیز درباره بشکه پلاستیکی

PENAD PLASTIC Co

بشکه پلاستیکی ، محصولی که به قطع و یقین حداقل یکبار به چشمتان خورده است. حال می تواند در گوشه ای از جاده بوده باشد و یا در زمین های کشاورزی، پشت ماشین های مخصوص حمل بار و یا …

این محصولات را در هر کجایی می توان یافت؛ به این دلیل که از لحاظ کاربرد و کارایی می تواند در رنج وسیعی از صنایع به کار گرفته شوند. هر چند استفاده از این محصولات محدود به صنایع و امور تجاری نیست، بشکه های آبی پلاستیکی حتی در مصارف خانگی و شخصی هم کاربرد دارند.

 

تاریخچه استفاده از بشکه پلاستیکی

استفاده از این بشکه های همه کاره به عنوان محفظه هایی جهت ذخیره کالاهای گوناگون، موضوع جدیدی نیست. اولین بشکه هایی که تولید شدند به صورت چوبی بودند. تخته های چوب را با استفاده از بندهای فلزی به یکدیگر متصل می کردند؛ این بشکه ها از نظر عدم نشتی مایعات و محتویات درونشان عالی عمل می کردند.

پس از بشکه های چوبی، که در حال نیز برای برخی امور مورد استفاده قرار می گیرند، بشکه هایی با دوام بیشتر و قابلیت ساخت بهتری تولید شدند: استیل. حمل و نقل محصولات با این بشکه ها امنیت بیشتری داشت و با سهولت بیشتری انجام می پذیرفت.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزار و دستگاه های پیشرفته تر باعث شدند که نسل جدیدی از محفظه ها وارد بازار شود: بشکه پلاستیکی. این بشکه ها از پلی اتیلن با وزن مولکولی و تراکم بالا تولید می شدند.

پلی اتیلن ماده فوق العاده ای است از آن جایی که نسبت به محتویات با PH پایین یا بالا مقاوم است. همانطور که ممکن است بدانید، اسیدیته مواد غذایی از کم تا زیاد متفاوت است. برخی مواد، اعم از برخی مواد غذایی، خورنده هستند و می توانند فلز را از بین ببرند.

بشکه پلاستیکی دهانه بسته

برای خرید عمده بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

بشکه پلاستیکی
4444

بشکه پلاستیکی

در حالی که بشکه های استیل و فیبری هم کاربرد زیادی دارند، بشکه پلاستیکی 220 به دلیل تداوم بالای مواد سازنده اش و حساس نبودن به خوردگی و همچنین قابلیت نگه داری محصولات برای مدت طولانی، بدون کمترین آسیب و آلودگی، ترجیح داده می شوند.

به طور معمول از پلاستیک ها برای ساخت بشکه پلاستیکی استفاده می شود. این بشکه ها قابلیت تحمل فشار درونی زیادی دارند که همین برای جا به جایی مقدار زیادی از محصولات مناسبشان کرده است.

مانند تمامی بشکه های صنعتی دیگر، برای اهداف جا به جایی محصولات، بشکه پلاستیکی هم استانداردهای به خصوصی دارند که باید رعایت شوند. در طی ساخت، بشکه های پلاستیکی را از لحاظ قطر دیواره ها، ارتفاع، وزن و مواردی مانند ظرفیت داخلی، نفوذناپذیری و عدم نشتی و … به طور دقیق، کامل و مطابق استاندارد های لازم بررسی و تست می کنند.

4444

انواع بشکه پلاستیکی

در یک دسته بندی کلی می توان بشکه ها را به دو نوع دهانه باز و دهانه بسته تقسیم کرد.

  • بشکه دهانه باز

انواع دهانه باز طبیعتا می توانند میزبان محصولاتی باشند که امکان ریختنشان از بشکه کم باشد و همچنین در صورت تراوش مواد به محیط زیست خطری برای آن نداشته باشد. معمولا از این بشکه ها برای ذخیره سازی جامدات استفاده می شود.

  • بشکه دهانه بسته

بشکه پلاستیکی دهانه بسته، به نوعی عمل می کنند که اگر بشکه را به طور کامل از محصول مورد نظرتان پر کنید، در آن را ببندید و بر روی سطحی صاف قلش بدهید، هیچ ماده ای از آن خارج نمی شود. امنیت محصولات در حین جا به جایی با این مخازن کاملا تضمین شده است.

اما از نظر کاربرد، بشکه ها را به چند دسته می توان تقسیم کرد، مخصوص انواع مواد غذایی، مخصوص مواد شیمیایی و مخصوص روغن های صنعتی.

تفاوت اصلی و کلیدی مابین نوع ویژه مواد غذایی و دیگر انواع، food grade بودن آن است. food grade بدین معنا است که می توان در بشکه، مواد غذایی و نوشیدنی جات، حتی آب شرب، نگهداری کرد بدون آنکه مشکلی برایشان به وجود آید.

  •  
اطلاعات کامل راجع به فروش بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری و همچنین قیمت بشکه پلاستیکی دهانه بسته و دهانه باز و نحوه ارتباط با شرکت پناد پلاستیک

در بشکه های ویژه مواد شیمیایی، مواد اسیدی، خطرناک، خورنده و … ذخیره سازی می شوند. مواد سازنده بشکه پلی اتیلنی نسبت به این مواد مقاوم هستند و هیچ تغییری در آنها پدید نمی آید.

بشکه های ویژه روغن صنعتی نیز در صنایع مربوطه کاربرد دارند. هر نوع روغن صنعتی از انواع مخصوص ماشین آلات گرفته تا دیگر انواع در این بشکه ها می توانند نگه داشته و حمل و نقل شوند.

  • مصارف خانگی
  • همانطور که پیش تر ذکر کردیم از این بشکه ها در مصارف خانگی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال در روستا ها و یا شهرستان هایی که با کمبود آب مواجه هستند از این مخازن به جهت جمع آوری آب باران استفاده می شود. و یا حتی از بشکه های بازیافتی و یا دست دوم برای ساخت باغچه های عمودی استفاده می کنند.

    کاربرد بشکه پلاستیکی را خود شما، با توجه به نیازتان مشخص می کنید، از آن جایی که در هر مکان و برای هر مصرفی می توان آن ها را به کار برد.

برای خرید بشکه پلاستیکی دهانه بسته تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – 021

درب بشکه پلاستیکی
4444

کاربرد بشکه پلاستیکی

این روز ها بشکه پلاستیکی برای ذخیره سازی و نگه داری مواد مختلف، جزء ملزومات به حساب می آیند. این بشکه ها کاربرد گسترده ای در ذخیره سازی مواد خطرناک و غیر خطرناک مانند مایعات، مواد غذایی، تجهیزات صنعتی، تجهیزات دارویی و محصولات شیمیایی دارند. معمولا از انواع نایلون، پلی استایرن و پلی وینیل کلراید بشکه پلاستیکی، جهت حمل و نقل مواد شیمیایی خطرناک استفاده می کنند.

بشکه پلاستیکی هم در مصارف صنعتی و هم شخصی کاربرد دارند. آن ها قابل بازیافت هستند و به محیط زیست آسیبی نمی رسانند. برخلاف باقی مواد پلاستیکی، بشکه پلاستیکی باعث کاهش رسوب زباله و ضایعات در محیط می شوند. مردم بشکه پلاستیکی را بازیافت کرده و به مصارف مورد نیاز خود تبدیل می کنند مثلا به عنوان سطل زباله می توان از این بشکه ها استفاده کرد.

بشکه پلاستیکی که در انتقال مواد غذایی کاربرد بالایی دارند، از پلی اتیلن با تراکم و وزن مولکولی بالا ساخته شده اند. این نگه دارنده ها به اشعه UV مقاومند و ثابت شده است که مواد داخل این بشکه ها کاملا سالم و امن باقی می مانند.

4444

سوالات بشکه پلاستیکی

چه موادی را می توان در بشکه پلاستیکی ظرف کرد؟

تمامی موادی که در بشکه های فلزی قابل ظرف هستند. و حتی موادی که در بشکه های فلزی به علت خورندگی و … قابل ظرف نیستند، به شرط عدم واکنش پذیری با پلی اتیلن، قابلیت ظرف شدن در بشکه های پلاستیکی را دارا می باشند.

حجم واقعی قابل ظرف در بشکه های پلاستیکی 220 لیتری چقدر است؟
حجم قابل ظرف در بشکه پلاستیکی 220 لیتری برابر 55 گالن و یا 208 لیتر می باشد.
 
چگالی مواد داخل بشکه حداکثر چقدر می باشد؟
با توجه به گروه دسته بندی (packing group) و استاندارد UN متفاوت می باشد؛ اما به طور معمول تا 1 و نیم برابر چگالی آب قابل ظرف می باشد.
 
استاندارد un چیست؟
استاندارد مربوط به حمل و نقل و جا به جایی مواد خطرناک است که برای هر ماده خصوصیات و ویژگی های حمل و نقل و بسته بندی را ذکر می کند.
اطلاعات کامل راجع به فروش بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری و همچنین قیمت بشکه پلاستیکی دهانه بسته و دهانه باز و نحوه ارتباط با شرکت پناد پلاستیک
اطلاعات کامل راجع به فروش بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری و همچنین قیمت بشکه پلاستیکی دهانه بسته و دهانه باز و نحوه ارتباط با شرکت پناد پلاستیک
4444

مزایای بشکه پلاستیکی

  • بشکه پلاستیکی دارای دوام زیادی هستند و برای مدت طولانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
  • از آنجایی که این بشکه ها از پلاستیک های با کیفیتی ساخته شده اند، هرچه از طول عمرشان بگذرد هم از کیفیتشان کاسته نمی شود.
  • پایداری و تداوم بشکه پلاستیکی مانع از ترک برداشتن و خرابی بشکه می شود.
  • به دلیل کیفیت بالای مواد سازنده، طعم و بوی مواد غذایی بر روی بشکه تاثیری نمی گذارد.
  • با افزایش و ارتقای تکنولوژی، هزینه تهیه بشکه پلاستیکی بسیار پایین آمده و کاملا مقرون به صرفه هستند.
  •  
  • بشکه های پلاستیکی نشتی نمی دهند و در مقابل تغییر PH محصولات مقاوم هستند.
  • بشکه ها برای نگه داری آب نیز مناسب هستند، از آنجایی که عایق اند و آب را تمام طول روز خنک نگه می دارند.
  • می دانیم که پلاستیک ها از همه نظر برای محیط زیست آسیب رسان هستند، تجزیه نمی شوند و بر روی زمین باقی می مانند و همچنین می توانند در سیستم فاضلاب گیر کنند و مشکلاتی پدید آورند. سازندگان بشکه های پلاستیکی تمامی این موارد را در نظر گرفته و با استفاده از بهترین مواد، بشکه پلاستیکی قابل تجزیه ساخته اند که هیچ اثر منفی ای بر سلامت و محیط نمی گذارند.
  • پس از تمام عمر نیز برای امور مختلفی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
  •  

برای اطلاع از قیمت بشکه روی شماره زیر کلیک کنید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – 021

4444

رنگ بشکه پلاستیکی

  • بشکه ها را به رنگ های مختلف برای مصارف متفاوتی تولید می کنند. بخشی از آن ها به صورت نیمه ترنسپرنت هستند تا محتویات مخزن قابل مشاهده باشد. هرچند هم به UV مقاوم نیستند و هم برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند.

    معمولا رنگ بشکه های پلاستیکی آبی است، زیرا این رنگ متناسب با استاندارد ها برای ذخیره مواد غذایی مناسب است.

    بشکه های با رنگ مشکی تنها مناسب برای مصارف خارجی هستند. معمولا این نوع بشکه ها مشکل ساز هستند از آن جایی که برای ساخت رنگدانه های مشکی، رنگ های مختلفی را حین پروسه بازیافت با یکدیگر مخلوط می کنند. هیچ اطمینانی وجود ندارد که بشکه قبلی برای چه مصرفی مورد استفاده قرار گرفته بوده است. بشکه های مشکی رنگ معمولا food grade نیستند.

4444

بشکه پلاستیکی

  • کارخانه های تولید بشکه از فرآیندی تحت عنوان قالب گیری چرخشی برای تولید بشکه پلاستیکی استفاده می کنند. این فرآیند شامل مراحل گوناگونی است ک در مقالات بعدی به تفصیل در رابطه با آن توضیح داده ایم.

    بشکه ها را می توان در سایز ها و ابعاد متنوعی تولید کرد، حتی امکان ساخت سفارشی این بشکه ها هم وجود دارد.

    پناد پلاستیک با ساخت بشکه های پلاستیکی 220، که برای اکثر مصارف با مقدار های زیاد مناسب هستند، زندگی روزمره خیلی ها را آسان کرده است.

    بشکه پلاستیکی 220 با دیواره های محکمی ساخته شده اند تا امنیت محصولات ذخیره شده را تضمین کنند و همینطور احتمال نشتی مایعات خطرناک را به شدت کاهش دهند. همچنین بشکه های پلاستیکی دارای دو نوع در بسته و در باز هستند که معمولا از بشکه هاي دهانه بسته جهت مظروف سازي مایعات با ویسکوزیته کمتر (روان) و دهانه باز جهت مظروف سازي محصولات با ویسکوزیته بالا شامل موادر پودري و جامدات استفاده می گردد. 

4444

مقایسه کامل بشکه فلزی و بشکه پلاستیکی

بشکه فلزی

بشکه پلاستیکی

ویژگی

21 کیلوگرم

۸ کیلوگرم

وزن

هزینه بالاتر از بشکه پلاستیکی

هزینه بسیار کم

قیمت

بسیار آسیب پذیر در برابر مواد خورنده (در صورت عدم اپوکسی)

امکان ذخیره مواد خورنده

مقاومت در برابر خوردگی

دارای رتبه بندی UN  (به غیر از مواد خورنده)

دارای رتبه بندی UN

رتبه بندی UN

برای حمل به ماشین های سنگین نیاز است

وزن کمی دارند و راحت جا به جا می‌شوند

حمل و نقل

به علت احتمال زنگ زدگی طول عمر کمتری دارد

در برابر نور و زنگ زدگی و گرما مقاوم است. پس عمر بسیار طولانی دارد

طول عمر

نیاز به بستری محکم و قرارگیری درمکانی که احتمال زنگ زدگی کم باشد

عدم نیاز به اقلام خاص

نصب و استفاده

احتمال آلودگی آب وجود دارد

بدون هیچ مشکلی آب را ذخیره می‌کند

کیفیت ذخیره آب

از ورقه های متصل به هم ساخته شده. در فشارهای بالا مقاومت کمتر میشود

مقاوم در برابر بیشترین فشارها

استحکام

نسبت به برخی حلال های شیمیایی حساس است

مقاوم در برابر تمام مواد شیمیایی

واکنش پذیری

در صورت ضربه و تغییر شکل امکان استفاده از آن نیست

در صورت تغییر شکل در اثر ضربه امکان تعمیر دارد

مقاومت در برابر ضربه

قابل بازیافت

قابل بازیافت

بازیافت