بشکه پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)

بشکه پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)

بشکه پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک پلیمر ترموپلاستیک است و دسته ای از پلیمرها است که عمدتاً از مواد اولیه پتروشیمی به دست می آید. پلی اتیلن با چگالی بالا دارای خواص برجسته ای مانند استحکام کششی، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت شیمیایی و هزینه کم است که آن را برای صنایع مختلف مصرف کننده ایده آل می کند.

چرا پناد پلاستیک

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به طور گسترده در تولید فیلم های مورد استفاده برای محافظت از کالاهای موجود در انبار استفاده می شود. کاربرد لایه نازک پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به دلیل افزایش تقاضا برای فیلم های بسته بندی در صنعت بسته بندی به طور گسترده ای در حال افزایش است.

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به طور گسترده در صنعت بسته بندی در بسته بندی های انعطاف پذیر و سفت استفاده می شود. به دلیل خاصیت سبک بودن، قوی بودن و …

ظروف پلاستیکی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) معمولاً برای نگهداری مایعاتی مانند آب، نوشابه، روغن موتور، مواد شیمیایی، روغن پخت و پز، دارو، شامپو، شیر و جوهر استفاده می شود.

درام های پلاستیکی ظروف پلاستیکی هستند که برای حمل و نقل و نگهداری مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. درام های پلاستیکی به راحتی قابل جابجایی، تخلیه و پر کردن ساده هستند و بنابراین برای حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات صنعتی مختلف از جمله محصولات در صنایع کشاورزی، شیمیایی، دارویی، نفت و غیره استفاده می شوند.

بطری های پلاستیکی برای اولین بار در سال 1947 به صورت تجاری مورد استفاده قرار گرفتند، اما تا اوایل دهه 1960 که پلی اتیلن با چگالی بالا معرفی شد، نسبتاً گران بودند. آنها به دلیل ماهیت سبک وزن و هزینه تولید و حمل و نقل نسبتا پایین در مقایسه با بطری های شیشه ای، به سرعت در بین تولید کنندگان و مشتریان محبوب شدند.

درام های پلاستیکی را می توان در اشکال مختلف بدون درز در داخل با فرآیند قالب گیری دمشی تولید کرد.

با این حال، درام‌های پلاستیکی عموماً به شکل استوانه‌ای قالب‌گیری می‌شوند تا امکان چرخش و جابجایی با استفاده از ابزارها و چرخ دستی‌های معمولی درام را فراهم کنند. شکل استوانه‌ای آن فاقد گوشه‌های تیز است و در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه و قرار گرفتن در معرض آسیب‌پذیر نیست.

درام‌های پلاستیکی را می‌توان بازیافت و مجدداً مورد استفاده قرار داد در حالی که پلاستیک‌های مورد استفاده برای ساخت برخی از درام‌های پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر هستند.

انتظار می رود اندازه بازار جهانی بشکه های پلاستیکی تا سال 2031 از 2702.10 میلیون دلار آمریکا در سال 2021 حدود 4401.40 میلیون دلار باشد که با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) چهار نقطه نود و نه درصد (4.99 درصد) در طول پیش بینی رشد می کند. دوره 2021 تا 2031

تقسیم بندی بازار درام های پلاستیکی

نوع ظرفیت

– کمتر از 10 گالن
– 10-30 گالن
– 30-55 گالن
– 55 گالن و بالاتر

نوع محصول

– درام های سر باز
– طبل سر محکم

استفاده نهایی

– غذا و نوشیدنی
– مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی
– ساخت و ساز ساختمان
– داروسازی
– رنگ و روان کننده

انتظار می‌رود که درام‌های پلاستیکی به دلیل تکامل صنایع که به نوبه خود کیفیت بسته‌بندی را با نرخ‌های اقتصادی افزایش می‌دهد، تقاضای فزاینده‌ای داشته باشد.

انتظار می رود هنجارهای دولتی برای پذیرش مواد زیست تخریب پذیر رشد بازار جهانی بشکه های پلاستیکی را بیشتر افزایش دهد. با افزایش تقاضا برای مواد شیمیایی و دارویی، بازار درام های پلاستیکی نرخ رشد شگفت انگیزی خواهد داشت.

بازار طبل های پلاستیکی در نیجریه ملی است. نیجریه با جمعیتی بالغ بر دویست میلیون (200000000) نفر و نرخ رشد جمعیت ملی پنج درصد (5.7%) در سال، بازار بزرگی برای طبل های پلاستیکی دارد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.