5 روشی که کسب و کار شما از مدیریت زباله و بازیافت سود میبرد

5 روشی که کسب و کار شما از مدیریت زباله و بازیافت سود میبرد

5 روشی که کسب و کار شما از مدیریت زباله و بازیافت سود میبرد

هر کسب و کاری زباله تولید می کند. این یک واقعیت زندگی است مانند تغییر آب و هوا و مالیات. وقتی متوجه شوید که مدیریت ضایعات می‌تواند بر نتایج یک کسب‌وکار تأثیر بگذارد، ارزش انجام کار بهتر با آن بلافاصله مشخص می‌شود. تقریباً 300 میلیون تن زباله پلاستیکی هر ساله در سراسر جهان ایجاد می شود. برخورد نادرست با زباله‌ها می‌تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد. از شهرت یک کسب‌وکار گرفته تا میزان زباله‌هایی که در اقیانوس یا محل دفن زباله می‌ریزند. همچنین این موضوع به یک نگرانی جهانی تبدیل شده است. در نتیجه مدیریت زباله یک موضوع مهم دنیای امروز است.

مدیریت زباله

چگونه مدیریت بهتر زباله می تواند به کسب و کار شما کمک کند

در اینجا پنج راه وجود دارد که از طریق آنها مدیریت مسئولانه زباله و بازیافت می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

1. صرفه جویی در هزینه

نگاه دقیق به زباله هایی که کسب و کار شما تولید می کند و نحوه دفع آن ها می تواند باعث صرفه جویی عمده در هزینه شود. برای مشاغل بزرگتر، این می تواند به معنای صرفه جویی در پول بر اساس مکان و حتی شرکت به عنوان یک کل باشد. یک ممیزی زباله انجام دهید تا بفهمید چه چیزی دور ریخته می شود:

  1. چقدر از آن کاغذ است؟ مقوا چند درصد است؟
  2. چه چیزی را می توان به جای دفن زباله بازیافت کرد؟
  3. آیا ضایعات غذایی وجود دارد که بتوان آن را کمپوست کرد؟
  4. آیا تفاوت هایی در زباله های تولید شده بین مکان ها وجود دارد؟
  5. و آیا باربری های مختلف برای دفاتر در مکان های مختلف نرخ های متفاوتی دریافت می کنند؟
  6. تغییرات کارکنان چگونه بر میزان کلی زباله تأثیر می گذارد؟

هزینه ای که برای دفع زباله می پردازید می تواند به مواردی مانند وزن مرتبط باشد. فعال بودن در برخورد با زباله ها و جریان های بازیافت به این معنی است که می دانید کسب و کار شما چه چیزی تولید می کند، چقدر تولید می شود و چقدر برای مدیریت آن هزینه می کنید. با استفاده از آن اطلاعات، می توانید شروع به کشف راه هایی برای کاهش این هزینه کنید.

2. از زنجیره های تامین و سودهای آینده محافظت کنید

اجرای یک برنامه بازیافت در سراسر شرکت در ده ها مکان با هزاران کارمند آسان نیست. اما شیوه های خوب بازیافت حداقل گامی در مسیر درست است. حفاظت از محیط زیست به معنای محافظت از زنجیره تامین است. به این معنی که کسب و کار شما می تواند در آینده نیز سودآور باقی بماند.

تجزیه و تحلیل یکی از موسسات مالی بزرگ وال استریت در سال گذشته نشان داد که بیش از 5000 شرکت سهامی عام و میلیون‌ها تسهیلات زیربنایی آنها با “مخاطرات قابل توجهی در معرض خطرات جوی فیزیکی” قرار دارند. این به معنای افزایش سطح دریا، هوای گرم تر، طوفان های قوی تر و خطر آتش سوزی و سیل بیشتر است. یافتن بهترین راه برای مقابله با ضایعات و بازیافتی که تأثیرات آن بر محیط زیست را کاهش می دهد، به کاهش این تأثیرات بر عملیات شما کمک می کند.

یافتن راه های پایدارتر برای اداره کسب و کارتان نیز کمک خواهد کرد. در مورد بسته بندی های قابل بازیافت برای حمل و نقل، گزینه های متعددی وجود دارد. اینها انرژی کمتری برای ایجاد، تولید ضایعات کمتر و کمک به فرآیند حلقه بسته مصرف می کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از خودروهای برقی یا خودروهای بدون آلایندگی در ناوگان خود استفاده می کنند. این امر باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و صرفه جویی در هزینه سوخت می شود. استفاده از تجهیزات اداری کم مصرف به کاهش انتشار CO2 و نصب پنل های خورشیدی کمک می کند.

3. به شهرت و امتیاز مطلوب تر ESG کمک کنید

همانطور که قبلاً گفتیم، علاقه مصرف کنندگان و سرمایه گذاران به شرکت هایی که به سمت پایداری پیش می روند وجود دارد. سرمایه گذاری زمان و پول برای مدیریت ضایعات می تواند تصویر عمومی مطلوب تری ایجاد کند. این به جذب استعدادهای برتر کمک می کند، وفاداری مشتریان و کارکنان را ایجاد می کند و می تواند به فرصت های تجاری گسترده منجر شود.

علاوه بر این، نمرات ESG برای بسیاری از سازمان‌ها بسیار مهم است. نمرات شامل مواردی مانند ردپای کربن یک شرکت، نحوه تامین انرژی و شیوه های مدیریت زباله است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، یک شرکت بهتر می تواند مواردی مانند تغییرات آب و هوایی را کاهش دهد. همچنین امید این است که این شرکت ها به سمت آینده ای پایدارتر کار کنند.

حدود یک چهارم تمام صندوق‌های مدیریت حرفه‌ای در سراسر جهان شامل سرمایه‌گذاری ESG است. در آغاز سال 2020، بیش از 17 تریلیون دلار از دارایی های ایالات متحده آمریکا تحت استراتژی های ESG مدیریت شد. بهبود امتیاز کسب و کار می تواند منجر به دستمزدهای بزرگ شود.

4. به سوی پایداری و اهداف سبز حرکت کنید

فشاری برای شرکت های آمریکایی وجود دارد که دست بیشتری در مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشند. مدیریت مسئولانه زباله یکی از راه هایی است که کسب و کارها می توانند به آن کمک کنند. خواه کسب و کار شما با مصالح ساختمانی سروکار دارد یا تدارکات صنعت خودرو، کاهش تولید زباله به معنای ارسال اقلام کمتر به محل دفن زباله است. بسته بندی را می توان به محصولات جدید بازیافت کرد. بتن، چوب، شیشه، آسفالت و فلزات همگی قابل بازیافت هستند. ضایعات مواد غذایی را می توان به جای دفن زباله کمپوست کرد و تأثیر متان بر گرمایش جهانی را کاهش داد. انتخاب شرکت‌های زباله‌ای که از کامیون‌های با مصرف سوخت یا وسایل نقلیه برقی با مصرف بیشتر استفاده می‌کنند، می‌تواند انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و بر گزارش‌های احتمالی به SEC تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شستشوی سبز متهم شده‌اند که در آن خود را دوستدار محیط‌زیست معرفی می‌کنند اما هرگز به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند. شرکت های نفتی و شیمیایی نمونه های برجسته ای هستند. آنها تبلیغات تلویزیونی در مورد تمیز کردن محیط را اجرا می کنند و در عین حال برای تولید پلاستیک بیشتر از همیشه تلاش می کنند. تلاش فعال برای مدیریت بهتر زباله ها یکی از راه های مبارزه با شستشوی سبز است. این نه تنها به برند شما آسیب می زند، بلکه هیچ کاری برای محافظت از محیط زیست نیز انجام نمی دهد.

5. ایمنی

عدم برخورد مسئولانه با زباله ها منجر به تعدادی از مشکلات ایمنی کارکنان و محیط زیست می شود. خطرات لغزش از سطل های پر شده ایجاد می شود. مواد خطرناک سلامت عمومی را به خطر می اندازند. زمین های آلوده می تواند منجر به مشکلات سلامتی طولانی مدت برای گیاهان، حیوانات و مردم شود.

برخورد با زباله به بهترین شکل ممکن به معنای ایفای نقش فعال در حفاظت از هوا و آب است. این به معنای کمک به کارکنان و جوامعی است که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند تا سالم تر و شادتر باشند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.