کاربرد بشکه پلاستیکی در صنایع روغن

کاربرد بشکه پلاستیکی در صنایع روغن

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی از موادی تحت عنوان مواد پلاستیکی پلی اتیلنی با تراکم کم یا زیاد برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. مخازن پلی اتیلنی دارای مزایا و کاربرد های فراوانی در صنایع گوناگونی هستند. بشکه پلاستیکی به دو نوع خطی و متقابل و به صورت های افقی و عمودی ساخته می شود. در این مقاله قصد داریم کاربرد بشکه پلاستیکی در صنایع روغن و ذخیره روغن صنعتی را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

ذخیره روغن صنعتی در بشکه پلاستیکی

کاربرد بشکه پلاستیکی در صنایع روغن

از این بشکه ها می توان برای روغن های صنعتی مانند:

  1. روغن هیدرولیک
  2. روغن دنده
  3. روغن توربین
  4. روغن کمپرسور
  5. روغن تبرید
  6. روغن عایق برقی
  7. روغن پمپ خلاء

روغن های خودرو:

  1. گازوئیل
  2. روغن
  3. روغن دیزل
  4. روغن دنده اتوموبیل
  5. روغن موتور

روغن های موتور سیکلت:

  • روغن موتور سیکلت دو زمانه
  • روغن موتور سیکلت چهار زمانه
  • روغن جذب کننده شوک موتورسیکلت
  • روغن زنجیره موتور سیکلت
  • و دیگر روغن های مربوط به موتور سیکلت

روغن های روان کننده:

  • روغن های دستگاهی
  • روغن زنجیره با دمای بالا

مواد شیمیایی خودرو:

  • روغن ترمز
  • ضد یخ
  • ماده های شیمیایی خودروها

"بشکه

انواع بشکه های روغن صنعتی

  • مخازن دارای در های شناور: همانطور که از اسم مشخص است، درهای این مخازن متناسب با سطح روغن پر شده در مخزن، کوتاه و بلند می شوند. منتها این مخازن به عنوان روشی امن برای حمل روغن های صنعتی در نظر گرفته نمی شوند.
  • مخازن دارای در های فیکس (بسته): این مخازن دارای در های بسته ای هستند که از تماس روغن با بیرون مخزن جلوگیری می کنند. معمولا حجم کمتری از روغن را نگه می دارند.
  • مخازن به هم متصل: مخازنی هستند که به هم اتصال دارند و از آلودگی ها و نشتی های احتمالی جلوگیری می کنند.
  • مخازن یک جداره و یا دو جداره: این مخازن یا به صورت تک جداره ای و یا دو جداره ای ساخته می شوند.
  • مخازن با در های باز: قدیم از این مخازن استفاده می شد، در حال حاضر به دلیل خطراتی مانند آتش گرفتن روغن، استفاده از این مخازن بسیار محدود است.

مکان نگه داری بشکه های ویژه روغن صنعتی

بشکه پلاستیکی مخصوص حمل روغن های صنعتی باید در فضای آزاد نگه داری شود. مواردی هستند که برای نگه داری مناسب این بشکه ها و افزایش طول عمرشان، بهتر است رعایت کنید:

  • از وسایل و چادر های ضد آب استفاده کنید تا از خرابی و زدگی بشکه ها توسط آب باران جلوگیری کنید. همچنین درب بشکه ها را تمیز و خشک نگه دارید تا مواد درون بشکه آلودده نشوند.
  • بشکه ها را به صورت افقی نصب کنید.

نصب بشکه های ویژه روغن صنعتی

در هنگام حمل و نقل بشکه پلاستیکی باید دقت زیادی به عمل آورد تا حجم معینی از روغن های صنعتی پر شوند و اگر بیشتر از این مقدار بود باید دقت زیادی در نگهداری اش کرد. بشکه ها را با دستگاه ها و ماشین های مخصوصی باید جا به جا کرد، تا از افتادن بشکه و خرابی و نشتی آن جلوگیری کرد.

اگر مکان حمل و نقل صاف باشد، می توان بشکه را تا محل مورد نظر غلتاند، منتها به توجه زیادی احتیاج است تا با جسم سختی برخورد نکند.

نحوه نصب بکشه
نصب و نگهداری بشکه روغن صنعتی

مزایای بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی دارای مزایای فراوانی است که موجب ارجحیت استفاده از این بشکه ها به جای دیگر بشکه های مورد استفاده در این صنایع می شود. از مزیتهای این بشکه ها می توان به مقاومت بالای دیواره ها در برابر ضربات، مقاومت در برابر نور شدید خورشید و اشعه فرابنفش، نداشتن منافذ و به همین ترتیب جلوگیری از نشتی روغن، درصورت نگهداری مناسب دارای طول عمر زیاد، هزینه ای بسیار مناسب جهت تهیه به میزان دلخواه و موردنیاز، سولت در نصب و استفاده اشاره کرد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.