بشکه پلاستیکی برای چه مواردی استفاده می شود؟

بشکه پلاستیکی برای چه مواردی استفاده می شود؟

بشکه های پلاستیکی آبی برای چه مواردی استفاده می شود؟

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که بشکه پلاستیکی آبی برای چه استفاده می شود، تنها نیستید. آنها یکی از پرکاربردترین ظروف ذخیره سازی هستند. آنها هزینه حمل و نقل را به حداقل می رساند و می توانند مواد مختلفی را حمل کنند. یکی از تفاوت‌های اصلی بین بشکه‌ پلاستیکی آبی و غیرآبی این است که اولی دارای درجه غذایی استاندارد است، در حالی که دومی اینطور نیست. احتمال بیشتری وجود دارد که دومی حاوی مواد سمی باشد، بنابراین بهتر است از آنها اجتناب کنید.

بشکه پلی اتیلنی

بشکه پلاستیکی می تواند هر چیزی از 60 تا 220 لیتر را در خود ذخیره کند. اکثر آنها با درب عرضه می شوند، اما می توانید بشکه ها را با درب یا بدون درب خریداری کنید. این بشکه ها در سه اندازه دهانه باز، دهانه بسته و دهانه پهن موجود می باشند. اندازه یک بشکه پلاستیکی معمولی چهل سانتی متر قطر دارد و تقریباً 159 لیتر را در خود جای می دهد.

این بشکه پلاستیکی به گونه ای طراحی شده که محصولات را ایمن و در برابر هوا نگه دارد. بسیاری از این بشکه ها همچنین می توانند آب را در مواقع اضطراری نگه دارند و برای سازماندهی منابع عالی هستند. در صورت استفاده صحیح، این ظروف می توانند برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورند. برخی افراد از آنها برای نگهداری داروها و حتی برای مقاصد دیگر استفاده می کنند. در واقع این بشکه ها حتی می توانند گزینه خوبی برای حمل غذا باشند. آنها یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل هستند و می توانند چندین بار بازیافت شوند.

مناسب برای صنعت و محیط زیست

بشکه پلاستیکی آبی در تعدادی از صنایع مفید هستند. این ماده در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است، بنابراین اگر در معرض نور خورشید قرار نگیرد، محتویات آن تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش قرار نمی گیرد. علاوه بر این، خرید آنها نسبتاً ارزان است. علاوه بر این، می توان آنها را دوباره استفاده کرد. این باعث می شود آنها سرمایه گذاری خوبی برای محیط زیست باشند. این می تواند پس انداز بزرگی برای کسب و کار شما یا صاحب خانه باشد!

علیرغم این واقعیت که بشکه پلاستیکی آبی یک انتخاب محبوب برای حمل و نقل است، آنها فقط برای غذا استفاده نمی شوند. آنها در نگهداری مواد صنعتی نیز مفید هستند. و بر خلاف بشکه های فولادی به راحتی قابل حمل هستند. اگر کالا را حمل می کنید، می توان آنها را با خیال راحت در بشکه پلاستیکی ذخیره کرد. هنگام حمل و نقل، حتی می توان آنها را در انبارها چید و به راحتی ذخیره کرد. علاوه بر این، بشکه های پلاستیکی آبی به راحتی پر می شوند و ایمن هستند.

بشکه پلاستیکی آبی جدا از اینکه یک ظرف ذخیره سازی انعطاف پذیر و همه کاره است، به پایین نگه داشتن هزینه های حمل و نقل نیز کمک می کنند. تطبیق پذیری این بشکه ها آنها را به گزینه ای عالی برای مواد غذایی و مایعات صنعتی تبدیل می کند. آنها یک جایگزین مقرون به صرفه برای بشکه فولادی هستند و می توانند مجدداً استفاده شوند که باعث صرفه جویی در هزینه می شود. علاوه بر این گزینه خوبی برای مایعات هستند. این واقعیت که آنها ارزان هستند به این معنی است که آنها سرمایه گذاری بهتری خواهند بود.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.