از کجا می توان بشکه پلاستیکی فود گرید تهیه کرد؟

از کجا می توان بشکه پلاستیکی فود گرید تهیه کرد؟

از کجا می توان بشکه پلاستیکی فود گرید تهیه کرد؟

هنگام نگهداری محصول خود، به بشکه پلاستیکی مناسب برای مواد غذایی (بشکه فود گرید) نیاز دارید. مزیت اصلی این ظروف دوام و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که به مرور زمان خراب نمی شوند. آنها همچنین مقرون به صرفه تر از مواد دیگر هستند و به راحتی می توان آنها را برای رفع نیازهای خاص خود تغییر داد. در ادامه بخوانید تا دریابید که از کجا بشکه پلاستیکی مناسب برای کسب و کار خود بخرید. در زیر برخی از دلایلی که باید بشکه پلاستیکی را برای تجارت خود انتخاب کنید ذکر شده است.

بشکه پلاستیکی فود گرید

مزیت ها

اولین مزیت بشکه پلاستیکی این است که قابل استفاده مجدد است. بسیاری از تولید کنندگان ظروف خود را به گونه ای می سازند که بتوان بار دیگر از آنها استفاده کرد. علاوه بر این، می توانید آنها را برای ذخیره سازی راحت تر روی هم قرار دهید. و آنها با طیف وسیعی از آسترها ارائه می شوند تا تمیز کردن را آسان تر کنند. همانطور که از نام آن پیداست، بشکه پلاستیکی فود گرید برای حمل و نقل و ذخیره سازی ایده آل است. آنها همچنین ارزان و بادوام هستند. شما حتی می توانید از آستر بشکه استفاده کنید تا محصول خود را عاری از هر نوع آلودگی نگه دارید.

بشکه پلاستیکی فود گرید مناسب ذخیره طولانی مدت هستند. وقتی غذا را در آنها ذخیره می کنید، آنها تحلیل نمی روند یا از هم نمی پاشند. با این حال، همه انواع بشکه ها برای این منظور مناسب نیستند. اگر محصول خود را برای مدت طولانی نگهداری می کنید، به ظرفی نیاز دارید که به صورت فود گرید برچسب زده شده باشد. خوشبختانه گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد. فقط مطمئن شوید که یک بشکه پلاستیکی فود گرید انتخاب کنید.

خرید بشکه

هنگام خرید یک بشکه پلاستیکی برای نیازهای ذخیره سازی مواد غذایی خود، حتماً برچسب را برای تأیید ماده بررسی کنید. شما می توانید یک بشکه پلاستیکی استاندارد بخرید، اما ممکن است لازم باشد بشکه ای با درجه مخصوص مواد غذایی بخواهید. استفاده از چنین بشکه ای برای محصولات خود تضمین می کند که ظرف برای نگهداری طولانی مدت ایمن است و خراب نمی شود. اگر از بشکه پلاستیکی برای اهداف بهداشتی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید از یک بشکه تخصصی استفاده کنید.

وظیفه اصلی بشکه پلاستیکی نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی است. آنها می توانند روی هم چیده شوند، که ذخیره مقادیر زیادی محصول را آسان می کند. آنها همچنین دارای آستری هستند که تمیز کردن را آسان تر می کند. توجه به این نکته مهم است که بشکه های غذایی از HDPE ساخته شده اند، بنابراین نه تنها بادوام هستند، بلکه برای مواد غذایی ایمن هستند. آنها همچنین قابل بازیافت هستند. اگر یک با کیفیت خریداری کرده اید، می توانید از آنها استفاده مجدد کنید.

اندازه بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی رایج ترین نوع ظرف مورد استفاده برای نگهداری مواد غذایی است. نقش اصلی آنها ذخیره مایعات است. بشکه های بزرگ دارای دسته های پلاستیکی بلند کردن هستند. آنها همچنین بادوام هستند و آنها را به گزینه ای عالی برای نگهداری طولانی مدت تبدیل می کند. هنگام انتخاب بشکه ای برای مواد غذایی، توجه به اندازه ظرف ضروری است. یک ظرف بزرگ و محکم برای نگهداری مایعات ایده آل است. یک بشکه کوچکتر چندان بادوام نخواهد بود. اما به شما امکان می دهد محصولات بیشتری را حمل کنید.

هنگام انتخاب بشکه پلاستیکی فود گرید برای ذخیره سازی، باید به دنبال ظروف تایید شده باشید. مهم است که مطمئن شوید آنها برای استفاده طولانی مدت ایمن هستند. بشکه پلاستیکی مناسب از محصول در برابر آسیب محافظت می کند و تخریب نمی شود. همچنین به کاهش خطر آلودگی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که بشکه هایی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا از محصولات خود محافظت کنید. این تضمین می کند که محصولات شما تازه و بدون آلودگی باقی می مانند.

بشکه پلاستیکی فود گرید برای نگهداری مایعات و مواد غذایی نیمه جامد عالی است. آنها همچنین برای نگهداری غذاهای پودری عالی هستند. همچنین در حمل و نقل نیز خوب هستند. آنها بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها دوام بیاورند. آنها می توانند توسط تامین کنندگان مواد غذایی صنعتی و در فروشگاه های خرده فروشی برای اهداف مختلف استفاده شوند. مهم است که یک بشکه مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید. برای کاهش خطرات آلودگی نیز می توانید از آستر بشکه پلاستیکی استفاده کنید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.