بشکه پلاستیکی از چه ساخته شده است؟

بشکه پلاستیکی از چه ساخته شده است؟

بشکه پلاستیکی از چه ساخته شده است؟

بشکه پلاستیکی در اندازه های بسیار متنوعی از 60 تا 220 لیتری عرضه می شود. این بشکه ها در مدل دهانه باز و دهانه بسته موجود هستند. برخی از انواع بشکه ها از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند که در هر دو سطح pH پایین و بالا مقاوم است.

بشکه پلاستیکی

انواع بشکه

انواع مختلفی از بشکه وجود دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. بشکه پلی اتیلنی و فلزی برای حمل و نقل و نگهداری مواد خطرناک استفاده می شود. بشکه فیبری برای انواع خاصی از مواد جامد خطرناک استفاده می شود و برای نگهداری طولانی مدت مناسب نیستند. در مقابل، بشکه پلاستیکی برای نگهداری و حمل مواد غذایی، داروها و مواد شیمیایی خورنده ایده آل هستند. یک بشکه پلاستیکی بادوام تر است و محافظت در سطح بالایی را ارائه می دهد.

بشکه پلاستیکی 220 لیتری معمولاً به عنوان ظرف حمل و نقل شناخته می شود، اما مواد مورد استفاده در این بشکه ها بسیار متفاوت است. HDPE نوعی پلاستیک مشابه پلی اتیلن است اما دوام بیشتری دارد. یک بشکه پلاستیکی 220 لیتری، از پلی اتیلن با استحکام صنعتی ساخته شده و دارای دیواره های بسیار ضخیم است. مانند سایر انواع بشکه های پلاستیکی، ظروف ساخته شده از HDPE را می توان پس از برطرف کردن نیاز خود بازیافت کرد.

اندازه های مختلف

بشکه پلاستیکی در اندازه های بسیار متنوعی از 60 تا 220 لیتری عرضه می شود. این بشکه ها در مدل های دهانه باز و دهانه بسته موجود هستند. برخی از انواع بشکه ها از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند که در هر دو سطح pH پایین و بالا مقاوم و مقاوم است. رنگ بشکه شما تاثیری در دوام آن ندارد.

استفاده بشکه پلی اتیلنی

از این بشکه ها می توان برای مصارف مختلفی استفاده کرد. آنها در اندازه های مختلف هستند و قابل استفاده مجدد هستند. چه برای نگهداری مواد غذایی و چه برای مواد صنعتی، روشی مقرون به صرفه، بادوام و کارآمد برای ذخیره مقادیر عمده مواد هستند. آنها همچنین گزینه ای عالی برای نگهداری مواد شیمیایی صنعتی هستند. اگر قصد خرید بشکه جدید را دارید، رنگ های متنوعی را در نظر بگیرید.

رنگ بشکه پلاستیکی

رایج ترین رنگ بشکه پلاستیکی آبی است. رنگ قرمز هم موجود است. بشکه آبی برای مواد غذایی است. در حالی که رنگ‌های برای مواد غذایی مناسب نیستند. رنگ های دیگر بیشتر حاوی سموم هستند. بشکه پلی اتیلنی با چگالی بالا یک محصول صنعتی است. وزن سبک تر و استحکام بیشتر آن را به انتخاب بهتری نسبت به درام های فولادی تبدیل کرده است. دومی نیز از همتای فولادی خود دوام بیشتری دارد.

بشکه پلاستیکی یک ماده بی اثر است. رنگ بشکه تاثیری در ظرفیت آن ندارد. برای نگهداری مایعات با محتوای اسید بالا گزینه خوبی است. به عنوان مثال، رنگ یک مایع مهم نیست. رنگ آن نسبت به محصول داخل آن تأثیر بیشتری بر محتوای شیمیایی دارد. مایعی با رنگ روشن، مانند شیر، ممکن است باعث رشد جلبک شود.

علاوه بر رنگ های بشکه، مواد به کار رفته در بشکه ها نیز اهمیت دارد. رایج ترین رنگ برای بشکه پلاستیکی آبی است. این نوع مواد در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و بنابراین، رایج ترین انتخاب برای مایع است. HDPE بهترین پلاستیک برای استفاده در بشکه پلاستیکی است که دیواره های ضخیم بیشتری داشته باشد و از پلاستیک آبی و/یا سبز ساخته شده باشد. اینها برای ذخیره آب عالی هستند و همچنین برای مصارف صنعتی بادوام هستند. برخی دیگر از انواع بشکه های پلاستیکی شکننده تر هستند، بنابراین باید یکی را انتخاب کنید که درب دارد تا از آسیب محافظت کند.

مواد سازنده

بشکه پلی اتیلن می تواند از مواد مختلفی ساخته شود. جزء اصلی آن پلی اتیلن است. در رنگ های مختلف و در سایزهای مختلف موجود است. رایج ترین ماده آن پلی اتیلن است که یک ماده بی اثر است. همچنین بسیار قوی است و به آن اجازه می دهد در کاربردهای مختلف استفاده شود. در ایالات متحده، بشکه پلی اتیلنی فود گرید مورد تایید FDA است و بهتر است قبل از خرید محصول، این مورد را بررسی کنید.

کاربردهای زیادی برای بشکه های پلاستیکی وجود دارد. این بشکه ها برای حمل و نقل و نگهداری انواع مواد مفید هستند. آنها را می توان برای همه چیز از نگهداری محصولات گرفته تا حمل و نقل مواد خطرناک استفاده کرد. آنها همچنین یک انتخاب عالی برای استفاده در خانه هستند و می توان آنها را بازسازی کرد. آنها در رنگ های مختلف از جمله آبی موجود هستند. یک بشکه بازیافت شده گزینه ارزان تری خواهد بود. بشکه پلاستیکی نسبت به یک بشکه فلزی دارای ویژگی های بیشتری خواهد بود. برای مقایسه بشکه فلزی و پلاستیکی این مطلب را بخوانید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.