چند سوال درباره بشکه پلاستیکی

چند سوال درباره بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای نگهداری و حمل و نقل کالاهای صنعتی می باشد. آنها مقرون به صرفه، بسیار بادوام و فوق العاده همه کاره هستند. در این مقاله به چند سوال درباره بشکه پلاستیکی و نوع مناسب ان پاسخ میدهیم.

سوال درباره بشکه پلاستیکی

چه زمانی باید از بشکه پلاستیکی سیاه استفاده کرد؟

بشکه پلاستیکی سیاه بهترین برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است و تنها بشکه ای است که طبق قانون ملزم به افزودن محافظت اضافی در برابر اشعه ماوراء بنفش به رزین نیست. سه درجه بشکه سیاه وجود دارد. استاندارد، درجه غذایی و رسانا. برای بیشترین مخافظت در برابر اشعه  فرابنفش، بشکه پلاستیکی سیاه با درجه مواد غذایی را انتخاب کنید.

چرا همه از بشکه پلاستیکی سیاه استفاده نمی کنند؟

این یک احتیاط است که سیاهی خیلی بیشتر از هر رنگ دیگری گرم می شود. برای همین معمولا یک بشکه سفید یا آِبی را برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و تولید گرمای کمتر انتخاب کنید.

آیا باید بشکه پلی اتیلنی فلوئور دار تهیه کنم؟

فلوئوراسیون فرآیندی است که ظروف HDPE را تحت شرایط کنترل شده در معرض اتم های فلوئور قرار می دهد تا اتصال اتم ها در بشکه پلاستیکی را بهبود بخشد و احتمال نشت یا نفوذپذیری را کاهش دهد. این مهم است زیرا پوشش دیوار و حفظ بو در ظروف ذخیره سازی پلاستیکی یک مسئولیت بزرگ برای برند شما است. فلوئوراسیون می تواند از هدر رفتن مواد شیمیایی که می تواند یک خطر زیست محیطی قابل توجه از طریق دیواره ظروف باشد جلوگیری کند. ما فلوئوراسیون را به عنوان یک گزینه عالی برای دریافت بشکه پلی اتیلنی توصیه می کنیم.

چگونه می توانم بفهمم که درام پلاستیکی من دارای درجه غذایی است؟

برای شناسایی بشکه پلاستیکی دارای درجه مواد غذایی، بشکه را برگردانید و به دنبال شماره بازیافت در پایین بگردید. اگر برچسب 1، 2، 4 یا 5 باشد، بشکه برای نگهداری غذا در آن بی خطر است. همچنین می تواند نماد فنجان یا چنگال برای نشان دادن ایمن بودن غذا وجود داشته باشد.

آیا باید بشکه پلاستیکی کارکرده و بازسازی شده یا نو بخرم؟

بشکه پلاستیکی بازسازی شده بشکه ای است که برای اطمینان از استفاده بهینه، فرآیند بازسازی را پشت سر گذاشته‌ است. این کار مقرون به صرفه تر از خرید بشکه های تازه تولید شده است.

بشکه پلاستیکی استفاده شده هنوز مطابق با استانداردهای سختگیرانه حمل و نقل مواد هستند، به ویژه بر اساس دستورالعمل های سازمان ملل، اما آنها نباید برای محصولات غذایی استفاده شوند. در نتیجه بهتر است برای استفاده گسترده در صنایع تولید و ذخیره سازی صنعتی استفاده شوند.

این مقاله به چند سوال شما درباره بشکه پلاستیکی پاسخ داد. به یاد داشته باشید اکثر تولید کنندگان راهنمایی ارائه می دهند، اما مسئولیت نهایی انتخاب بر عهده کاربر است. این خطر را بر عهده کاربر می گذارد، زیرا انتخاب نوع غلط بشکه می تواند منجر به آلودگی متقاطع و نشت شود. همچنین خرابی بشکه می تواند منجر به جریمه های سنگین برای پرکننده شود.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.