بشکه پلاستیکی 220 لیتری

بشکه پلاستیکی 220 لیتری

برای بسیاری از صنایع، بشکه پلاستیکی 220 لیتری دیگر تنها یک ابزار کاری نیست، بلکه به وسیله ای ضروری تبدیل شده است که در صورت نبود و یا کمبودش صاحبان آن صنایع را با مشکل مواجه می کنند. عموم این افراد به دنبال ابزاری جهت نگهداری محصولاتشان به صورت امن و حمل و نقل مطمئنشان هستند، قطعا بشکه های پلاستیکی همان ابزار مناسب هستند.

بشکه پلاستیکی 220 لیتری

بشکه پلاستیکی آبی رنگ قطعا به چشمتان خورده اند؛ منتها ممکن است از مزایا و کاربرد آن ها اطلاع نداشته باشید و یا سوالاتی در رابطه با آن ها برایتان پیش آمده باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با بشکه پلاستیکی 220 آشنا سازیم و برخی سوالات متداول در رابطه با آن ها را پاسخ دهیم.

استحکام مخازن پلی اتیلنی

از آنجایی که مخازن پلی اتیلنی و یا همان بشکه پلاستیکی دارای انواع مختلف تک لایه یا چند لایه هستند، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا استحکام این مخازن نیز با یکدیگر متفاوت است؟

استحکام تمامی مخازن به یک اندازه و بسیار زیاد است. مخازنی که دارای چند لایه هستند در میانشان لایه ای وجود دارد که آمیخته به رنگ های دیگری مانند مشکی است. این لایه به عنوان فیلتر نور مرئی عمل می کند و از رشد و ایجاد جلبک ها و باکتری ها پیشگیری می کند.

مخزن پلی اتیلنی
استحکام مخازن پلی اتیلنی

دفن کردن مخازن پلی اتیلنی

سوال دیگر در رابطه با قابلیت دفن شدن بشکه پلاستیکی 220 لیتری است. این مخازن را به دو صورت تولید می کنند: رو زمینی و زیر زمینی. مخازن رو زمینی مانند همین مخازن معمولی هستند که می بینید. این بشکه ها در قسمت انتهایی دارای ضخامت بیشتری هستند و تا همان مقدار ضخیم ترشان را می توان زیر زمین قرار داد. اما مخازن دفنی به همین منظور تولید شده اند و قابلیت زیر زمین دفن شدن دارند.

مقاومت بشکه پلاستیکی

از دیگر سوالات متداول در رابطه با مقاومت مخازن در شرایط متفاوت مانند گرما و سرمای شدید است؛ که آیا به عنوان مثال اگر بشکه ای یخ بزند آسیب می بیند یا خیر؟ بشکه های پلاستیکی دارای مقاومت فوق العاده ای هستند و به سادگی دچار آسیب نمی شوند. منتها محیط نگه داشتن مخزن نیز تا حدی حائز اهمیت است. به این ترتیب که سعی کنید در روزهای سرما و یا گرمای شدید، مخازنتان را یا در محیط باز نگه ندارید یا با استفاده از ابزار به خصوصی عایقشان کنید.

اتصالات مخازن پلی اتیلنی

بشکه ها و مخازن پلی اتیلنی در ابتدا، پس از تولید، فاقد اتصالات خاصی هستند و ورودی و خروجی ندارند. از ویژگی های خوب این مخازن این است که قابلیت سفارشی سازی دارند و می توانید در صورت تمایل از شرکت تولید کننده درخواست نصب ورودی و خروجی برای آن ها کنید.

بشکه پلاستیکی
اتصالات مخازن پلی اتیلنی

وزن مخازن پلی اتیلنی

از دیگر سوالات رایج در رابطه با وزن این مخازن است. بشکه پلاستیکی 220 لیتری نسبت به دیگر مخازن با جنس های دیگر دارای وزن سبکی است؛ و همین مسئله این مخازن را به گزینه فوق العاده ای جهت انتخاب تبدیل کرده است.

طول عمر مخازن پلی اتیلنی

بشکه  پلاستیکی دارای طول عمر زیادی است. طول عمر این بشکه ها به موارد زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال شرایط محیطی که در آن نگهش می دارید، کیفیت مواد سازنده، نوع تولید، میزان قرار گیری در برابر نور خورشید همگی از شرایطی هستند که بر طول عمر بشکه تاثیر گذارند. در شرایط مناسب این بشکه ها تا سال ها به خوبی برایتان کار می کنند.

بهداشت مخازن پلی اتیلنی

از جمله نکات مهمی که در رابطه با بشکه پلاستیکی باید به آن پرداخت، بهداشتی بودن این بشکه ها در نگهداری مواد غذایی و آب آشامیدنی است. بشکه های تولیدی شرکت پناد پلاستیک، دارای استانداردها و پروانه های بهداشتی لازم در ذخیره سازی مواد غذایی و آب شرب هستند. آبی که در این مخازن نگه میدارید، تغییر مزه و بو نمی دهد و خنک باقی می ماند. (بیشتر در مورد بشکه پلاستیکی فود گرید بخوانید)

بشکه پلاستیکی 220
بهداشت مخازن پلی اتیلنی

تعمیر بشکه پلاستیکی

برخی از خرابی ها و شکستگی های بشکه ها را می توان تعمیر کرد. برای اطلاع یافتن از اینکه مخزنتان قابلیت تعمیر دارد یا بایستی آن را تعویض کنید با متخصصین مجرب پناد پلاستیک تماس بگیرید. از دیگر مزایای این مخازن قابلیت بازیافت آن هاست.

سخن آخر

از بشکه پلاستیکی 220 لیتری جهت ذخیره سازی طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود. برخی مخازن ویژه ذخیره سازی مواد شیمیایی هستند، و برخی ویژه روغن های صنعتی. این مخازن دارای مقاومت، استحکام و کیفیت عالی ای هستند که می تواند نیاز های ذخیره سازی و حمل و نقل شما را برطرف سازند.

قیمت بشکه ها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می توانید بشکه پلاستیکی 220 مورد نظرتان را با کیفیتی فوق العاده و هزینه ای مناسب از ما بخواهید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.