بشکه پلاستیکی قفل دار

بشکه پلاستیکی قفل دار

بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی، دبه های پلاستیکی سبک وزن و آبی رنگی هستند که در ابعاد و اشکال گوناگونی در بازار ارائه می شوند. پناد پلاستیک نیز از جمله تولید کنندگان بشکه پلاستیکی قفل دار 220 لیتری در انواع ویژه مواد غذایی، مواد شیمیایی و روغن صنعتی است. بشکه های پلاستیکی برای شما کیفیت، امنیت و نوآوری به ارمغان می آورند.

بشکه های ما برای اکثر صنایع بزرگ از جمله پتروشیمی ها، مواد شیمیایی ویژه، داروها و صنایع تولید مواد غذایی مناسب هستند. با استفاده از بشکه پلاستیکی 220 می توانید حمل و نقی ایمن و مطمئن را تجربه کنید. از جمله مزایای بشکه هی پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایده آل برای کالاهای پر کننده مایع و پودر / جامد
  • مورد تأیید سازمان ملل برای مایعات و جامدات
  • در مجموعه وسیعی از اندازه ها و لوازم جانبی موجود است
  • با لایه مانع یا نسخه های رسانا (EX) موجود است

بشکه ها را از جهات گوناگون در دسته های مختلفی قرار می دهند. یکی از این دسته بندی ها دهانه بشکه ها است. دو نوع بشکه دهانه باز و دهانه بسته داریم که در ادامه به توضیح آن ها و معرفی بشکه پلاستیکی قفل دار می پردازیم.

بشکه های آبی پلاستیکی
بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی قفل دار

هدف از قفل در بشکه پلاستیکی قفل دار چیست؟ و دقیقا به چه کارمان می آیند؟ همانطور که گفتیم بشکه ها دارای دو نوع دهانه بسته و دهانه باز هستند که هر یک برای موارد متفاوتی کاربرد دارند.

داخل بشکه های دهانه باز می توان انواع مختلف محصولات مایع و جامد را بسته بندی و جا به جا کرد. نکته ای که در رابطه با این بشکه ها وجود دارد این است که دهانه شان باز است و ممکن است مواد از درون آن به بیرون بریزند برای جلوگیری از این کار می توان از درب های مخصوصی برای بستن دهانه شان استفاده کرد. یک راه که موجب بسته ماندن درب در تمام طول مسیر  و حمل و نقل می شود استفاده از قفل است.

قفل هایی برای بستن و سفت کردن درب بشکه در بازار موجود هستند که به صورت یک رینگ فلزی دور درب بسته و قفل دارند. با استفاده از بشکه پلاستیکی قفل دار با اطمینان و امنیت می توانید کالاهای حساس به شکستن و خراب شدنتان را جا به جا کنید.

کاربرد بشکه پلاستیکی قفل دار

از بشکه های پلاستیکی در صنایع و مصارف زیر می توان استفاده کرد:

  1. در حمل و نقل محصولات و کالا های غذایی بسته بندی شده و یا باز
  2. حمل مواد شیمیایی خطرناک و سمی
  3. نفت ها و روغن های صنعتی
  4. محصولات شیشه ای و شکستنی
  5. جمع آوری آب باران
کاربرد بشکه پلاستیکی قفل دار
انواع مختلف بشکه های پلاستیکی

تفاوت بشکه Closed-Head و Open-Head چیست؟

بشکه های سربسته مخصوص حمل آب و مایعات هستند. از بشکه های دهانه باز هم برای حمل مایعات استفاده می شود اما در وهله اول مختص محصولات خشک هستند. دهانه باز بشکه (یا سر باز با درپوش) به شما این امکان را می دهد که با سهولت محصولات خود را وارد بشکه کرده و از آن خارج سازید.

شرکت پناد پلاستیکی انواع بشکه های پلاستیکی را به جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان تولید می کند؛ اندازه بشکه های موجود 220 لیتری، یعنی در بزرگترین ابعاد موجود و به صورت های دهانه باز و دهانه بسته هستند. بشکه های پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده اند. بشکه هایی با پلی اتیلن کم چگالی نیز ساخته می شوند که از آن ها به عنوان بشکه باران، انواع مخروطی و بشکه های کوله ای استفاده می شود.

بشکه های دارای قفل
بشکه دهانه باز با قفل

انواع رنگ بشکه پلاستیکی

بشکه های پلی اتیلنی را در چهار رنگ استاندارد سیاه، آبی، بدون رنگ و سفید می توان یافت. برای بشکه های پلاستیکی ویژه مواد غذایی رنگ آبی، رنگ استاندارد است. توصیه می شود برای این کاربرد، از رنگ سیاه برای بشکه ها استفاده نشود، زیرا بهداشتی نیست و ممکن است مواد مضر به محصولات غذایی منتقل کند.

هر یک از این بشکه ها با رنگ های مختلف را در صنایع گوناگونی به طور گسترده می‌توان استفاده کرد. تنها باید با توجه به شرایطتان مناسب ترین را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.

خرید بشکه پلاستیکی قفل دار

برای خرید بشکه پلاستیکی قفل دار به کجا مراجعه کنیم؟ مراجع مختلفی در ایران هستند که به تولید و عرضه بشکه های پلی اتیلنی و بشکه پلاستیکی قفل دار می‌پردازند. شما می توانید این مراجع را به صورت آنلاین در اینترنت با اندکی جستجو بیابید.

برای خرید بشکه پلاستیکی قفل دار همچنین می توانید به پناد پلاستیک تولید کننده بشکه پلاستیکی 220 مراجعه بفرمایید و از مزایای بشکه هایی با کیفیت، با دوام و کاملا مطابق با استاندارد های جهانی بهره مند شوید.

سوالات متداول بشکه پلاستیکی قفل دار

 1. بشکه پلاستیکی رو با قفل می فروشند؟

بستگی به شرکت تولید کننده و عرضه کننده بشکه پلاستیکی 220 دارد. شما می توانید از فروشندگان لوازم جانبی بشکه های پلاستیکی و مخازن پلی اتیلنی، قفل های مخصوص هر بشکه و پلمپ بستن درب را بخرید.

2. قیمت بشکه پلاستیکی قفل دار چقدر است؟

از آن جایی که به دلیل نوسانات قیمت، هزینه های مربوط به مواد اولیه ساخت بشکه های پلاستیکی نیز متغیر است نمی توان قیمت قطعی ذکر کرد. جهت استعلام قیمت در لحظه با ما تماس بگیرید.

3. قفل بشکه های پلاستیکی در چه اندازه هایی موجود است و از چه جنسی است؟

این قفل ها را در اندازه های مختلف مناسب بشکه هایی در ابعاد و سایز های مختلف می سازند که معمولا نیز از جنس فلزی هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.