تفاوت بشکه دهانه باز و بشکه دهانه بسته

تفاوت بشکه دهانه باز و بشکه دهانه بسته

تفاوت بشکه دهانه باز و بشکه دهانه بسته

بشکه های پلاستیکی، یکی از مهم‌ترین وسایل بسته‌بندی در صنعت هستند و به دلیل سبکی، انعطاف پذیری و قیمت مناسب، برای حمل و نگهداری مواد مختلف بسیار پرکاربرد هستند. بشکه های پلاستیکی، در انواع مختلف و با دهانه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. دو نوع مهم از بشکه های پلاستیکی، بشکه های دهانه باز و بشکه های دهانه بسته هستند.

بشکه دهانه باز و بشکه دهانه بسته

بشکه های پلاستیکی دهانه باز، دارای یک درپوش بزرگ در بالای بشکه هستند که می‌توانند به سادگی باز شوند تا محتوای داخل بشکه قابل دسترسی باشد. این نوع بشکه، برای موادی که باید به صورت مکرر از آنها استفاده شود، مانند شستشوی صنعتی، حمل و نقل محصولات شیمیایی و همچنین ذخیره سازی مواد غذایی انباری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بشکه های پلاستیکی دهانه باز، باعث راحتی در دسترسی به محتوای داخل بشکه می‌شوند و همچنین باز شدن آنها سریع و آسان است.

بشکه های پلاستیکی دهانه بسته، دارای یک درپوش کوچک در بالای بشکه هستند که با یک پیچ ساده قابل باز شدن هستند. این نوع بشکه، برای موادی که نیاز به حفظ بیشتری در برابر هوا و رطوبت دارند، مانند انواع مواد غذایی، محصولات شیمیایی و مواد ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بشکه های پلاستیکی دهانه بسته، باعث حفظ کیفیت محتوای داخل بشکه در برابر شرایط جوی و آلودگی‌های خارجی می‌شوند و همچنین قابلیت حمل بیشتری نیز دارند.

بشکه های پلاستیکی دهانه بسته، به دلیل داشتن یک درپوش کوچک‌تر، در فضاهایی با اندازه کمتر می‌توانند قرار گیرند و در مقابل بشکه های پلاستیکی دهانه باز که دارای درپوش بزرگ‌تری هستند، فضای بیشتری می‌طلبند. اما موادی که در بشکه های پلاستیکی دهانه بسته قرار می‌گیرند، در برابر رطوبت و آلودگی بهتر حفظ می‌شوند و این بشکه ها به دلیل قابلیت حمل بیشتر و حفظ کیفیت محتویات داخلی، برای حمل و نقل موادی مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی و مواد ساختمانی که نیاز به حفظ شرایط خاصی دارند، پیشنهاد می‌شوند.

با توجه به ویژگی‌های هر یک از بشکه های پلاستیکی دهانه باز و بشکه های پلاستیکی دهانه بسته، انتخاب نوع مناسب برای مواد مختلف بسیار مهم است. در انتخاب بین این دو نوع بشکه، باید به نوع محتوای داخل بشکه، نیاز به دسترسی به محتوا، شرایط حفظ کیفیت محتوا و شرایط حمل و نقل توجه شود. همچنین، باید به عواملی مانند قیمت، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر آلودگی نیز توجه کرد.

در نهایت، انتخاب نوع مناسب برای بشکه های پلاستیکی، می‌تواند به حفظ کیفیت محتوای داخلی و همچنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل کمک کند. بنابراین، برای انتخاب مناسب‌ترین نوع بشکه، باید به دقت و با توجه به نیازهای خاص مواد مختلف، تصمیم گیری کرد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.