انواع بشکه پلی اتیلنی و کاربردهای آن

انواع بشکه پلی اتیلنی و کاربردهای آن

انواع بشکه پلی اتیلنی و کاربردهای آن

بشکه پلی اتیلنی یکی از انواع بسته‌بندی‌های صنعتی است که از مواد پلی اتیلنی ساخته شده‌اند. این بشکه‌ها به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد پلی اتیلن، در صنایع مختلف برای انباردهی و حمل و نقل مواد مختلف به کار می‌روند. در ادامه، به بررسی انواع بشکه پلی اتیلنی و کاربردهای آنها می‌پردازیم.

بشکه پلی اتیلنی و کاربرد

انواع بشکه‌های پلی اتیلنی:

1. بشکه بسته‌بندی مایعات:

این نوع بشکه ها معمولاً برای حمل و ذخیره مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شامل محصولات نفتی، شیمیایی، آب، روغن و سایر مایعات مشابه می‌شود. طراحی محکم و مقاوم آنها به عنوان یک بسته‌بندی ایده‌آل برای مواد مایع در شرایط حمل و نقل مختلف محسوب می‌شود.

2. بشکه بسته‌بندی جامدات:

این نوع بشکه ها برای انباردهی و حمل و نقل جامدات مختلف مانند گلوله‌های پلاستیکی، محصولات شیمیایی خشک، غلات، و موارد مشابه استفاده می‌شود. طراحی با دقت این بشکه‌ها از امکان آسیب به محتوا جلوگیری می‌کند.

3. بشکه صنعتی با درپوش قفلی:

این نوع بشکه‌ها برای مواردی که نیاز به امانت بیشتری دارند مانند مواد غذایی، مواد شیمیایی حساس، یا محصولات دارویی استفاده می‌شوند. درپوش قفلی این بشکه‌ها از دسترسی غیرمجاز به محتوا جلوگیری می‌کند.

4. بشکه حمل و نقل خاص:

برخی از بشکه‌های پلی اتیلنی به خصوص برای موارد خاصی مانند مواد شیمیایی خطرناک یا محیط‌های خاص حمل و نقل طراحی شده‌اند. این بشکه‌ها معمولاً دارای استانداردها و مشخصات خاصی هستند تا اطمینان حاصل شود که مواد به‌طور ایمن حمل شده و نگهداری می‌شوند.

کاربردهای بشکه پلی اتیلنی:

1. صنایع نفت و گاز:

بشکه‌های پلی اتیلنی در حمل و نقل نفت خام، مشتقات نفتی و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. صنایع شیمیایی:

برای انباردهی و حمل و نقل محصولات شیمیایی به کار می‌روند.

3. کشاورزی:

بشکه‌های پلی اتیلنی در حمل و نقل و ذخیره سازی محصولات کشاورزی مانند غلات، کود، و مواد شیمیایی کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

4. صنعت غذایی:

برای بسته‌بندی و حمل و نقل مواد غذایی مانند آرد، شکر، روغن، و محصولات خشک به کار می‌روند.

5. حمل و نقل بین‌المللی:

بشکه‌های پلی اتیلنی به عنوان یک بسته‌بندی قوی و مقاوم در حمل و نقل بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به تنوع کاربردهای بشکه‌های پلی اتیلنی و خصوصیات منحصر به فرد آنها، این بسته‌بندی‌ها به عنوان یک ابزار اساسی در صنایع مختلف به کار می‌روند و نقش مهمی در حفظ ک

یفیت و ایمنی محصولات ایفا می‌کنند.

 

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.