بشکه پلاستیکی بخرم یا بشکه فلزی؟

بشکه پلاستیکی بخرم یا بشکه فلزی؟

بشکه پلاستیکی بخرم یا بشکه فلزی؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا باید بشکه پلاستیکی بخرید یا بشکه فلزی؟ یا واقعاً چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ برخی از تولید کنندگان مواد غذایی بشکه فلزی را ترجیح می دهند و برخی بشکه پلاستیکی را. بیشتر آنها می توانند ترکیبی از هر دو را داشته باشند. بیایید آن را تحلیل کنیم و واقعاً بفهمیم که واقعاً چقدر تفاوت بین این دو نوع بشکه وجود دارد.

بشکه پلاستیکی یا فلزی؟

چه تفاوتی بین بشکه پلاستیکی و بشکه فلزی وجود دارد؟

برای شروع، وزن بشکه های خالی متفاوت است. یک بشکه پلاستیکی به طور متوسط 12 کیلوگرم وزن دارد و یک بشکه فلزی به طور متوسط 20 کیلوگرم وزن دارد. بنابراین بشکه فلزی سنگین تر خواهد بود.

برآمدگی ها (یا سوراخ های موجود در بالای بشکه ها) نیز متفاوت هستند. هر بشکه دارای دو سوراخ در بالا است که می توانید یک پمپ فلزی را در آن وارد کنید. بشکه پلاستیکی دارای دو سوراخ است که هر دو قطر 2 اینچ دارند. با این حال، بشکه فلزی معمولاً با یک سوراخ 2 اینچی و یک سوراخ 3/4 اینچی ارائه می‌شود.

آیا شما به طور متفاوتی آنها را پمپ میکنید؟

ممکن است تعجب کنید، با توجه به تفاوت اندک سوراخ ها، آیا باید آنها را به طور متفاوتی پمپ کنید یا ابزار متفاوتی برای پمپاژ هر نوع نیاز دارید؟

پمپ بشکه

پاسخ منفی است. شما می توانید همان را از هر دو نوع درام پمپ کنید. می توانید از پمپ بشکه استفاده کنید (اگر دارید) یا می توانید از دهانه های کوچکتر برای اتصال استفاده کنید.

آیا باید آنها را به گونه ای متفاوت حمل و روی هم قرار دهید؟

پس از پر شدن می توان بشکه فلزی را به ارتفاع 3 تا روی هم چید. از سوی دیگر، بشکه پلاستیکی را می‌توان تنها پس از پر شدن، تا 2 عدد روی هم چید. بسته به ارتفاع سقف و فضای باز کفی که در اختیار دارید، این می تواند چیزی برای فکر کردن باشد.

تا آنجا که آنها را حمل می کنید، ممکن است نیاز به تجهیزات مختلف برای بشکه پلاستیکی داشته باشید. آنها به اندازه بشکه های فلزی شیار ندارند و ممکن است برای جابجایی ایمن آنها به دستگیره های بشکه نیاز داشته باشند. با این حال، تجهیزاتی وجود دارد که می تواند هر دو نوع بشکه را بلند و حمل کند.

ارزش این را دارد که این قطعه را با جزئیات بیشتری بسته به نحوه حرکت بشکه ها در انبار خود بررسی کنید. اگر از جک پالت برای جابجایی بشکه ها و نگه داشتن آنها روی پالت استفاده می کنید، این موضوع برای شما بی اثر خواهد بود. اگر هر بشکه را برای حرکت دادن آن به دست بگیرید، در آن زمان ممکن است این مهم باشد.

آیا باید بشکه آستر دار یا بدون آستر تهیه کنید؟

یکی دیگر از مواردی که در مورد تفاوت بین دو بشکه باید به آن توجه کرد این است که برای بشکه فلزی بسته به نیاز خود می توانید بشکه های آستردار یا بدون آستر تهیه کنید. همچنین به مدتی که برای نگهداری محصول در بشکه نیاز دارید بستگی دارد. به عنوان مثال، بشکه فلزی در صورت آستر شدن می‌تواند تا 10 سال دوام بیاورد. با این حال، بشکه پلاستیکی نیازی به آستر ندارد و به همین ترتیب میتواند بارها  بارها استفاده میشود.

در نتیجه

برای اکثر تولید کنندگان مواد غذایی، هر دو بشکه پلاستیکی و فلزی به خوبی کار می کنند. با این اوصاف، درک تفاوت ها مهم است تا بتوانید برای ذخیره، جابجایی و پمپاژ مناسب آنها آماده باشید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.