حضور پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت

حضور پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت

امسال بعد از پایان پاندمی کرونا و 2 سال عدم برگزاری نمایشگاه‎ ها، بار دیگر برگزاری نمایشگاه ها به صورت حضوری از سر گرفته شد. بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز پتروشیمی در تاریخ 23 الی 26 اردیبهشت ماه 1401 برگزار گردید.

پناد پلاستیک در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک فعال در حوزه تولید انواع بشکه های پلی اتیلنی فوق سنگین و گرید فلزی PLD9000 از جمله انواع بشکه دهانه بسته و دهانه باز امسال هم همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه نفت تهران ۱۴۰۱ حضور داشت. این شرکت فعال تولید کننده بشکه تاکنون در 10 دوره از این نمایشگاه صنعتی و با هدف ایجاد فرصت  آشنایی و تبادل تجربیات شرکت کرده است.

امسال پناد پلاستیک حضوری فعال در نمایشگاه داشت و از محصول جدید خود رونمایی کرد. بشکه فلزی PLD-9000 از بشکه های‌ نسل جدید پنادپلاستیک می‌باشد این نوع بشکه ها برای اولین بار توسط مجموعه پناد پلاستیک تولید و عرضه می شود و محصول انحصاری این شرکت می باشد.

 

در تولید این بشکه ها از مواد و افزدونی هایی استفاده شده است که خاصیت هر دو بشکه فلزی و بشکه پلاستیکی را باهم دارد از تفاوت بارز این بشکه با بشکه فلزی و پلاستیکی در رنگ آن است رنگ این بشکه ها نقره ای رنگ است که به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه فرا بنفش از این رنگ استفاده شده است.  این بشکه با ظرفیت 220 لیتر و با توجه به نوع کاربرد آن در دو شکل دهانه باز و دهانه بسته تولید می‌شود. بشکه فلزی PLD-9000 بهترین جایگزین بشکه های فلزی مرسوم و بشکه های پلاستیکی قدیمی می‌باشد.

نمایشگاه بین المللی نقت

از حضور همه شما عزیزان در غرفه پناد پلاستیک در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز پتروشیمی سپاسگزاریم.

برای آشنایی کامل با جدیدترین محصول پناد پلاستیک به این صفحه مراجعه کنید.

 

چرا پناد پلاستیک؟

 بشکه پلاستیکی

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.