بشکه فیبری و مزایای آن

بشکه فیبری و مزایای آن

بشکه فیبری دارای اشکال و اندازه های مختلف است. این بشکه سبک وزن، راحت، بدون امکان خوردگی و بسیار بادوام هستند. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل، از جمله شرکت‌های تولیدی، در سراسر کشور بشکه‌ فیبری را به عنوان ظرف ترجیحی برای ذخیره‌سازی، حمل و نقل کالا و سایر محصولات انتخاب کرده‌اند. در زیر برخی از مزایای استفاده از بشکه های فیبری آورده شده است.

بشکه فیبری

بشکه فیبری برای نگهداری کالاهای آماده عالی هستند

در حالی که هر کسب و کاری به تلاش برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ادامه می دهد، ضروری است که کالاهای نهایی تا زمانی که به مصرف کننده برسند ایمن نگه داشته شوند. بشکه فیبری میتواند به محافظت از محصولات شما در برابر خراشیدگی و آسیب های دیگر کمک کند.

همچنین، اکثر بشکه های فیبری از تخته فیبر ساخته شده‌اند. با حداقل فلز مورد استفاده، این بشکه کمتر تحت تأثیر خوردگی یا زنگ زدگی قرار می گیرد. از این رو، می توانید مطمئن باشید که هر محصولی که ذخیره می کنید، بدون خوردگی ظرف یا زنگ زدگی باعث آلودگی نخواهد شد.

میتوانند محافظت کافی از محصولات ارائه دهند

هر ساله صنایع به دلیل کالاهای آسیب دیده مقدار زیادی پول را از دست می دهند. بشکه فیبری برای ارائه یک راه حل ایده آل برای این موضوع طراحی شده اند. بشکه ها را می توان با ساختارهای چند لایه تولید کرد تا محافظت بیشتری در برابر نیروها، فشار خارجی یا برخورد داشته باشند و بتوانند وزن زیاددی را تحمل کند.

علاوه بر این، این بشکه ها بسیار صاف هستند. با یک بشکه فیبری میتوانید از خراش، آسیب و تغییر شکل جلوگیری کنید. هیچ راهی بهتر از این برای کاهش ضرر و زیان شما وجود ندارد.

بشکه فیبری سازگار با محیط زیست است

علاوه بر این، بشکه های فیبری محصولی کاملا سبز هستند. بشکه ها قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. در نتیجه به کاهش آلودگی محیطی کمک می کنند. اگر به یک محلول ذخیره سازی سازگار با محیط زیست نیاز دارید که می توانید به سادگی بازیافت یا استفاده مجدد کنید، همیشه می توانید بشکه فیبری را انتخاب کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است

در نهایت، استفاده از این بشکه ها بسیار آسان است. باز و بسته کردن این بشکه نسبتا آسان است. بشکه فیبری همچنین دارای یک فضای مناسب برای پر کردن از وسایل شما است. سهولت استفاده از بشکه فیبری باعث می‌شود که توزیع محصولات و پر کردن آن کارآمدتر و سریعتر شود. مهمتر از همه، شما به راحتی می توانید بشکه های فیبری را در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل مرتب کرده و روی هم قرار دهید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.