بشکه پلاستیکی شیردار

بشکه پلاستیکی شیردار

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی یا دبه پلاستیکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین ظرف هایی است که امروزه در اقسی نقاط جهان برای ذخیره سازی محصولات و جا به جایی امن کالاها کاربرد دارد. از این ظرف ها با کارایی بالا در ابعاد و سایز های مختلفی ساخته می شود؛ خریدار با توجه به نیاز خود مناسب ترین ابعاد و اندازه را خریداری می کند. بشکه های پلاستیکی دارای انواع مختلف دهانه باز، دهانه بسته، دارای درب چفتی، دارای کمربند دهانه و به صورت بشکه پلاستیکی شیردار هستند که ما در این مطلب تمرکزمان را بر روی بشکه های پلاستیکی شیر دار گذاشته ایم.

بشکه پلاستیکی
بشکه های پلاستیکی آبی و سفید

بشکه پلاستیکی شیردار

از بشکه پلاستیکی شیردار برای چه کاری استفاده می شود؟ این بشکه ها همراه با شیرشان فروخته می شوند؟ بشکه پلاستیکی شیردار جزء پرفروش ترین و کاربردی ترین انواع بشکه های پلی اتیلنی محسوب می شود که در صنایع مختلفی نیز به کار می رود. شما می توانید بشکه و شیر را به صورت جداگانه خریداری کنید و خودتان فرایند نصب شیر بر روی آن را انجام دهید. در مقاله نصب شیر روی بشکه تمامی فرایند را به طور کامل توضیح داده ایم، در ادامه نیز اشاره ای به فرایند آن خواهیم کرد.

نحوه نصب شیر روی بشکه

درصورتی که بشکه خود را بدون شیر خریداری کردید، نگران نباشید، خود به تنهایی می توانید شیر موردنظرتان را بر روی آن نصب کنید. مراحل آن مطابق زیر است:

  • ابتدا باید لوازم موردنیاز مانند شیر، واشر و مقداری درزگیر سیلیکونی تهیه کنید.
  • قدم دوم سوراخ کردن بشکه به اندازه موردنظر است.
  • واشر را سر شیر گذاشته و سپس مقداری از درزگیر را اطراف آن بمالید.
  • شیر را تا نیمه در حفره بپیچانید.
  • در این مرحله مقدار دیگری درزگیر به ناحیه بین پیچ و مهره بزنید و سپس مجددا شیر را بپیچانید و تا انتها در حفره قرار دهید.
  • و تمام! کافیست که مهره را به خوبی در جای خود صاف کرده و کثیفی های اطراف آن را تمیز کنید. بشکه پلاستیکی شیردار شما آماده است.
نصب شیر طلایی روی بشکه آبی
نصب شیر روی بشکه

کاربرد بشکه پلاستیکی شیردار

حال می خواهیم بررسی کنیم که از این بشکه های پلاستیکی برای چه اموری استفاده می شود. طبیعتا شیری که بر روی بشکه های پلاستیکی قرار دارد برای خروج مایعات تعبیه شده است. پس نتیجه می گیریم که از بشکه های شیردار برای ذخیره سازی و حمل و نقل مایعات استفاده می شود. حال کاربرد این بشکه های پلاستیکی دارای شیر در چه اماکنی است؟

کاربرد بشکه شیردار در کافه

قطعا در کافه ها و یا برخی رستوران های سنتی دیده اید که از بشکه هایی زیبا، معمولا با حالت چوبی، برای ریختن برخی نوشیدنی جات استفاده می شود. از بشکه های پلاستیکی در کل در کافه ها برای نگه داشتن بستنی نیز استفاده می شود. شما می توانید با توجه به خلاقیت و نوآوری خودتان، بشکه تان را رنگ آمیزی کرده و به شکل دلخواهتان درآورید و یا برای جلوگیری از نمایش جلوه پلاستیکی بشکه، دور آن را به صورت چوبی تزئین کنید.

در بشکه های پلاستیکی می توان هر نوع نوشیدنی را ذخیره کرد. منتهی باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که اگر به منظور ذخیره مواد غذایی و یا انواع نوشیدنی بشکه پلی اتیلنی تهیه می کنید حتما از نوع food grade باشد.

کاربرد بشکه شیردار در هیئت

در انواع مراسم ها و مجالس بزرگ، در هیئت ها و مثلهم نیز بشکه های پلاستیکی شیردار به وفور استفاده می شوند. از این بشکه ها می توان برای ذخیره سازی آب میوه ها و حتی نوشیدنی های گرم استفاده کرد؛ لازم به ذکر است که نگران ذخیره مواد غذایی و خوراکی خود در این بشکه ها نباشید، به سبب مواد سازنده دیواره بشکه و مواد فود گرید درون آن، مواد غذایی شما متحمل هیچ گونه واکنش شیمیایی و فیزیکی نشده و کاملا طعم و بوی خود را حفظ می کند.

کاربرد بشکه شیردار در مزارع

شما حتی می توانید این بشکه های سبک و راحت به جهت حمل را با خود به مزارع، باغ ها و … ببرید و از آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال یکی از کاربرد های مهم و جالب بشکه های پلاستیکی ذخیره آب باران است. شما می توانید درب بشکه را برداشته و یا با توجه به دستورالعمل های مقاله ساخت سیستم مخزن آب، دهانه آن را به ناودان وصل کرده و از آب باران که درون آن جمع می شود برای مصارفی که به آب تصفیه شده احتیاج ندارند استفاده کنید. از این آب می توان برای آبیاری باغچه ها استفاده کرد. در مزارع نیز به همین شیوه می توان بشکه های پلاستیکی شیردار را مورد استفاده قرار داد. شما حتی می توانید از آن ها برای سم پاشی استفاده کنید.

کاربرد بشکه شیردار در باغچه
بشکه شیردار برای آبیاری باغچه

خرید بشکه پلاستیکی شیردار

بهتر است که بشمکه پلاستیکی خود را همراه با شیر و یا بدون شیر بخریم؟ پاسخ این سوال بستگی به نیاز شما به بشکه پلاستیکی دارد. شما ممکن است ابتدا بخواهید از بشکه برای امور دیگری استفاده کنید، می توانید بشکه پلی اتیلنی را خریداری کرده و پس از مدتی خود فرایند نصب شیر را انجام دهید. همچنین هزینه های مربوط به نصب شیر و خرید بشکه پلاستیکی شیردار را بررسی کنید. کدام برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود؟ اگر برای نصب شیر باید لوازمی را تهیه کنید که خود نیز برایتان خرج اضافه ای دارند، بهتر است بشکه را همراه با شیر تهیه کنید اما اگر مواد و ابزار لازم را دارید، می توانید بشکه ها را به صورت جداگانه تهیه کرده، شیر را نیز مطابق نیازتان تهیه کنید و فرایند نصب شیر را خودتان به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

سوالات متداول بشکه پلاستیکی شیردار

1. پناد پلاستیک بشکه های شیردار هم می فروشد؟

خیر. بشکه هایی که پناد پلاستیک به فروش می رساند بدون شیر هستند؛ شما خود می توانید فرایند نصب شیر را با توجه به دستورالعمل ارائه شده از جانب ما انجام دهید.

2. بشکه های شیردار گران تر از بشکه های بدون شیر هستند؟

هزینه بشکه های پلاستیکی با توجه به لوازم جانبی به کار رفته در آن ها متفاوت است. طبیعتا برخوردار بودن و یا نبودن بشکه ای از شیر، در قیمتش تاثیرگذار خواهد بود.

3. چطور می تونم از پناد پلاستیک بشکه پلاستیکی بخرم؟

شما می توانید به جهت خرید بشکه های پلاستیکی موردنظرتان، به تعداد دلخواه، یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری اقدام بفرمایید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.