درب بشکه پلاستیکی

درب بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

بشکه ها ظروفی استوانه ای شکل هستند. آنها برای بسته بندی و ذخیره سازی مواد مختلف و همچنین جابه جایی و حمل و نقل آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. پیش از بشکه پلاستیکی از بشکه فلزی بیشتر استفاده می شد. به دلیل معایبی که این مخازن داشتند مانند قیمت بیشتر، وزن بیشتر و همچنین در صورت ذخیره موادی مانند آب امکان ایجاد و رشد جلبک در آن ها وجود داشت، مخازن پلی اتیلنی روی کار آمدند.

به بشکه پلاستیکی مخازن پلی اتیلنی گفته میشود زیرا مواد سازنده‌اش ماده‌ای پلاستیکی به نام پلی اتیلن است. این ماده از بهترین و مقاوم ترین مواد جهت ساخت بشکه ها است.

درب بشکه
بشکه پلاستیکی

درب بشکه پلاستیکی

همانطور که می دانید بشکه پلاستیکی دارای دو نوع دهانه باز و دهانه بسته هستند. در هر دو نوع آن از انواع درب و پلمپ استفاده می شود. در این جا قصد داریم توضیحاتی را در خصوص درب بشکه پلاستیکی ارائه دهیم.

از درب ها و پلمپ ها جهت بستن راه ورودی و خروجی از بشکه استفاده می شود تا محتویات درون مخزن و همچنین محیط اطراف از آسیب های احتمالی حفظ شوند. انواع مختلفی از این پلمپ ها و در ها وجود دارند که می توان متناسب با بشکه و رنگ آن، پلمپ مورد نظر خود را برگزید.

مزایای درب و پلمپ بشکه

از مهم ترین مزیت های پلمپ کردن درب بشکه پلاستیکی، حفظ امنیت محتویات درون و همچنین جلوگیری از سرقت و جعل مواد است. و همچنین از انواع تقلب و دستکاری بشکه و محتویاتش نیز پیشگیری به عمل می آید. به این ترتیب که پس از قرار دادن درب بشکه، پلمپ هایی از جنس پلاستیکی و یا فلزی، بر روی آن ها قرار می گیرند که برای باز کردن درب بشکه باید این پلمپ و یا کلاهک ها را شکست. پس از شکست به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند.

از دیگر مزایای پلمپ ها قابلیت درج برند و اطلاعات شرکت خریدار بر روی آن ها است. پلمپ ها دارای انواع رنگی هستند که در پنادپلاستیک، رنگ هایی مانند قرمز و سفید و با دو سایز 56×4 و 70×6 عرضه می شوند.

پلمپ ها به دو صورت دستی و اتوماتیک کار می کنند. از مزایای پلمپ با قفل اتوماتیک این است که پلمپ توسط درب نگهداری می شود. همانطور که پیش تر ذکر شد بدون تخریب پلمپ نمی توان درب بشکه را باز کرد.

این پلمپ ها دارای پروانه و استاندارد های بهداشتی لازم هستند. به ابزار خاصی برای بازکردنشان نیاز نیست و به راحتی می شکنند. از مواد بهداشتی و مقاوم در برابر خوردگی و … ساخته شده اند.

ضد زنگ هستند و در برابر اشعه UV نیز مقاوم هستند. نوع ساختار آن به طریقی است که کاملا در جایش محکم می شود و ارتباط و تماس محتویات درون بشکه با بیرون کاملا قطع می شود. به همین سبب می توان مایعات و مواد خطرناک را با خیالی راحت و کاملا امن با این بشکه ها حمل و نقل کرد.

بشکه های پلاستیکی
مزایای درب و پلمپ بشکه پلاستیکی

نحوه نصب پلمپ

پلمپ بر روی محفظه اش که روی درب بشکه پلاستیکی قرار دارد نصب می شود. که اینکار را هر شخصی بدون احتیاج به تخصص خاصی می تواند انجام دهد. کافیست ابتدا پلمپ را بر روی محفظه اش جوری که انگشتی آن به سمت بیرون باشد نگه دارید و با انگشت شست در همان ناحیه فشارش دهید.

سپس با استفاده از ابزاری مانند چکش پلاستیکی ابتدا در کناره های آن و سپس به بالای آن ضربه وارد کنید تا حدی که در جایش سفت و محکم شود. برای باز کردنش کافیست انگشتی تعبیه شده بر روی پلمپ را بکشید.

سخن آخر

اگر به بشکه جهت حمل مواد شیمیایی و اسیدی خطرناک احتیاج دارید استفاده از این پلمپ ها بر روی درب بشکه تان امری ضروری است تا بتوانید با نهایت امنیت محموله مورد نظرتان را جا به جا کنید. شما می توانید هم بشکه پلاستیکی 220 و هم انواع درب و پلمپ با کیفیت و مقرون به صرفه را از پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه 220، تهیه بفرمایید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.