هشت مزیت استفاده از بسته بندی پلی اتیلنی

هشت مزیت استفاده از بسته بندی پلی اتیلنی

مزایای بسته بندی های پلی اتیلنی

بسته بندی های مختلفی در بازار وجود دارد، اما یکی از پرکاربردترین آنها بسته بندی پلی اتیلنی است. این بادوام ترین نوع پلاستیک موجود امروزی است که به دلیل خواص شیمیایی آن مقاوم است و قیمت پایینی دارد. پلی اتیلن از پلیمرهای نفتی مشتق شده است و می‌تواند از هر گونه خطرات زیست محیطی جان سالم به در ببرد. در این مقاله هشت مزیت استفاده از بسته بندی پلی اتیلنی را بررسی کنیم.

مزیت بسته بندی پلی اتیلن

  1. حفاظت پیشرفته

پلی اتیلن ضد نشتی است. به این معنی که اجازه نمی‌دهد بخار آب از آن عبور کند. پلاستیک را می‌توان دور محصول پیچیده و با مهر و موم محکم کرد. شرکت های الکترونیکی از پلی اتیلن برای قطعات الکترونیکی خود استفاده می‌کنند. زیرا قطعات را از رطوبت و دستکاری محافظت می‌کند.

  1. سازگاری بسیار بالا

پلی اتیلن بسیار متنوع و قابل تنظیم است. همراه با محافظت، یک گزینه تبلیغاتی عالی برای مناسب بودن محصول ارائه می‌دهد که آن را بسیار سازگار می‌کند. ضخامت ها و رنگ های مختلف باعث می‌شود مناسب ترین بسته بندی مورد نیاز شما ارائه شود.

  1. وزن بسیار کم

پلی اتیلن سبک است و به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز ندارد. به همین دلیل حمل و نقل آن آسان است و در نتیجه ردپای کربن در حین حمل و نقل کاهش می یابد.

  1. اقتصادی

علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)  نوعی پلی اتیلن کم هزینه، آسان برای پردازش و یک محصول بسته بندی مات است. بطری های شامپو و روغن، بطری تمیزکننده خانگی، گلدان های گل، بشکه های پلاستیکی و … همگی از HDPE ساخته شده‌اند.

  1. بادوام

پلی اتیلن بادوام و مقاوم در برابر تأثیرات خارجی است تا اطمینان حاصل شود که محتوا به خوبی حفظ می‌شود. HDPE نوعی پلی اتیلن مقاوم در برابر سوراخ شدن، مقاوم در برابر پارگی و کشش است. نمونه رایج این مواد کیسه های مواد غذایی، کیسه های زباله، کیسه های بسته بندی خرده فروشی و فیلم های بسته بندی است.

  1. محکم

پلی اتیلن ترفتالات (PET) مشتق شده از پلی اتیلن، استحکام بسیار خوبی نسبت به سایر اشکال پلاستیک دارد. یک ساختار محافظ محکم دارد و خواص بسیار عالی در برابر رطوبت را از خود نشان می‌دهد. بهترین نمونه از اینها بطری های PET، بطری های روغن پخت و پز، کارتن های شیر و بیشتر درب های بطری هستند.

  1. انعطاف پذیری بالا

پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) شکل دیگری از پلی اتیلن است. یک ماده بسیار انعطاف پذیر است و برای محصولات اولیه در سراسر جهان استفاده می‌شود. این ماده نرم، مقاوم در برابر سوراخ شدن، شفاف و قابل آب بندی حرارتی می‌باشد. بنابراین ثابت می‌کند که برای بسته بندی مناسب است. اکثر کیسه های پلی اتیلنی که برای بسته بندی محصولات، لوله و بسته بندی قطعات و ابزارهای خودرو استفاده می شود، همگی از LDPE ساخته شده‌اند. از کیسه های پلی اتیلنی ضخیم تر برای بسته بندی میخ، چاقو و انواع دیگر اشیاء تیز استفاده می‌شود.

  1. به راحتی قابل بازیافت

کیسه های پلاستیکی به راحتی قابل بازیافت هستند و در مقایسه با سایر مواد بسته بندی به انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند. همچنین 80 درصد کمتر از کاغذ زباله های جامد تولید می‌کنند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

چرا پناد پلاستیک

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. با توجه به این مساله که شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد، بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.