بهترین بشکه پلاستیکی را از کجا بخریم؟

بهترین بشکه پلاستیکی را از کجا بخریم؟

بشکه پلاستیکی کلاسیک آبی همه کاره، مقرون به صرفه و مناسب برای طیف وسیعی از مصارف صنعتی، یک ظرف ذخیره سازی ضروری است. تعداد بیشماری مغازه و خرده فروشی بشکه پلاستیکی می‌فروشند. مهم است که شما تأمین کننده ای را انتخاب کنید که بتوانید با بالاترین کیفیت بشکه پلاستیکی را خریداری کنید. اگر در فکر این هستید که بهترین بشکه پلاستیکی را از کجا بخرید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.از کجا بشکه پلاستیکی بخریم؟

از کجا می توانید بهترین بشکه پلاستیکی را خریداری کنید؟

بشکه های پلاستیکی در مغازه های مختلف در سراسر کشور موجود است. با این حال، اگر به دنبال تأمین بشکه پلاستیکی برای مصارف صنعتی هستید، به مقدار زیادی بشکه صنعتی نیاز خواهید داشت. اغلب، فروشگاه های محلی فقط قادر به انجام سفارشات در مقیاس بزرگ برای نیازهای صنعتی نخواهند بود.
در این شرایط بهترین مکان برای تأمین ظروف پلاستیکی با کیفیت – و در اندازه ها و مقادیر صنعتی – عرضه کننده بسته بندی تخصصی، مانند پناد پلاستیک خواهد بود. یک تأمین کننده صنعتی می تواند سفارشات بزرگ را به سرعت انجام دهد. همچنین می‌تواند در مورد اندازه و نوع ظروف پلاستیکی پلاستیکی که برای کار مورد نظر مناسب است، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

ابعاد مختلف بشکه پلاستیکی چیست؟

یک بشکه پلاستیکی را می‌توان در اندازه های مختلف خریداری کرد و این باعث می شود که این ظرف یک ظرف همه کاره باشد. مهم است بدانیم که دو نوع اصلی بشکه پلاستیکی وجود دارد که هر دو ظرفیت متفاوتی دارند.
دو نوع بشکه عبارتند از:

دهانه باز:

دارای یک درب قابل جابجایی جهت سهولت پر شدن و خالی شدن می باشد که می توان آن را به صورت ایمن محکم کرد.

دهانه بسته:

یک درام محکم بسته شده که ایمنی و امنیت بیشتری را در برابر نشت ایجاد می کند ، اما پر کردن و خالی کردن آن دشوارتر است.

بشکه های پلاستیکی دهانه باز در اندازه های متنوع تری نسبت به بشکه های پلاستیکی دهانه بسته ساخته می‌شوند. بشکه های دهانه باز معمولاً در چهار اندازه زیر ارائه می‌شوند:
30 لیتر
60 لیتر
120 لیتر
220 لیتر
بشکه های دهانه بسته محدودیت بیشتری دارند. اغلب فقط در ظرفیت‌های 220 لیتری عرضه می‌شوند.

چگونه می‌دانید کدام اندازه را انتخاب کنید؟

تفاوت قابل توجهی در اندازه بین بشکه پلاستیکی با ظرفیت 30 لیتر و ظرفی با ظرفیت 220 لیتر وجود دارد. تصمیم گیری برای اندازه مناسب برای نیازهای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم است که قبل از سفارش دادن به این ملاحظات توجه کنید.
بیایید مهمترین فاکتورهای اندازه را با کمی جزئیات بیشتر در نظر بگیریم.

ظرفیت

بدیهی ترین ملاحظات – اما مهمترین آنها نیز – ظرفیت است. چقدر محصول برای ذخیره در بشکه نیاز دارید؟
اگر مایعات را در بشکه پلاستیکی ذخیره می‌کنید، می‌توانید فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را برای ذخیره و حمل همه کالاهای مورد نیاز محاسبه کنید. به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به حمل 800 لیتر مایع دارید، موثرترین گزینه خرید 4 بشکه 220 لیتری است که کمی فضا برای شما باقی می‌گذارد.
اگر در حال حمل مواد جامد هستید، دانستن اندازه دقیق بشکه مورد نیاز شما دشوارتر است. قبل از خرید باید وزن کلی و حجم عمده محصولات را در نظر بگیرید.

فضای ذخیره سازی

علاوه بر در نظر گرفتن مقدار کالاهایی که باید ذخیره شوند، باید به میزان فضای ذخیره سازی موجود در انبار خود و زمان حمل و نقل توجه کنید.
بشکه های بزرگتر طبیعتاً فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. اگر نیاز به ذخیره 1000 لیتر مایع داشته باشید و فضای ذخیره سازی شما کوچک است، خرید بشکه های 120 و 120 لیتری به جای 220 لیتری مناسب تر است.
بودجه
آخرین فاکتوری که مشاغل باید در نظر بگیرند بودجه آنها است. اندازه های مختلف بشکه های پلاستیکی هزینه های متفاوتی خواهند داشت.
این ساده است. زیرا هرچه بشکه کوچکتر باشد، هزینه آن نیز کمتر می‌شود. هرچه بشکه بزرگتر باشد، هزینه اولیه بشکه بیشتر است. تامین کنندگان به طور کلی معاملات بهتری را برای خرید عمده ارائه می‌دهند. اغلب خرید مقادیر بیشتر بشکه به صورت یکجا نسبت به چند سفارش کوچکتر مناسب تر است.

آیا باید بشکه پلاستیکی جدید بخرید یا بازیافت شده؟

یک بشکه پلاستیکی طول عمر بالایی دارد و می‌توان آن را با تعمیر مجدد طبل به شدت افزایش داد. بشکه های بازیافت شده تقریباً به خوبی نو هستند. تهیه آنها به کاهش هزینه ها کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  بهترین بشکه پلاستیکی با قیمت مناسب، با ما تماس بگیرید. بشکه های پلی اتیلن پناد پلاستیک مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند. آنها برای مصارف مختلف تجاری و صنعتی شما مناسب هستند. کارشناسان ما برای بحث در مورد گزینه های شما در دسترس خواهند بود و به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.