وزن بشکه خالی 220 لیتری

وزن بشکه خالی 220 لیتری

در ابتدا باید عنوان کنیم که در این مطلب در رابطه با وزن بشکه خالی 220 لیتری پلاستیکی توضیحاتی را ارائه داده ایم و در ابطه با مزایا، کاربرد ها و انواع بشکه پلاستیکی 220 مطالبی را ذکر کرده ایم.

بشکه های پلاستیکی و یا پلی اتیلنی را احتمالا باید بشناسید، این بشکه های آبی رنگ را در اکثر مکان ها، به خصوص کنار جاده و یا در ساختمان سازی ها می توان یافت. حتی برخی از این بشکه ها پس از بازیافت برای امور دیگری مانند باغچه درست کردن و … استفاده می کنند.

از همین ابتدای مطلب می توانید این نتیجه را از بشکه های آبی پلاستیکی به دست آورید، که تا سال ها عمر می کنند و حتی پس از اتمام عمرشان هم کاربرد دارند.

بشکه 220 لیتری

از جمله محصولات پر کاربرد و محبوب بین صنایع مختلف  در پناد پلاستیک، بشکه های پلاستیکی 220 هستند. برای اسخت بشکه های پلاستیکی از انواع مختلفی از مواد پلاستیکی می توان استفاده کرد که از بهترین آن ها می توان به پلی اتیلن اشاره کرد.

بشکه ها و یا مخازن پلی اتیلنی در انواع سایز ها و با ابعاد گوناگون تولید می شوند؛ که همین موضوع آن ها برای استفاده در هر مکان و برای ذخیره هر محصولی مناسب کرده است.

بشکه پلاستیکی 220
بشکه پلاستیکی

انواع مختلفی از مخازن پلی اتیلنی با ابعاد بزرگ و به صورت مکعبی، زیر پله، افقی، عمودی و قیفی وجود دارند که برای ذخیره آب آشامیدنی بهترین انتخاب هستند.

در مقالات پیشین به توضیح این مسئله پرداخته ایم که چرا بین مخازن پلی اتیلنی و فلزی یا هر جنس دیگری انتخاب مخازن پلاستیکی هوشمندانه تر است.

اما محصولاتی که ما ارائه می دهیم، بشکه های پلاستیکی 220 هستند، که از جا دار ترین و بهترین گزینه ها برای انتخاب از نوع خودشان هستند.

انواع بشکه پلاستیکی 220

انی بشکه ها را با توجه به فاکتور های متعددی در دسته های گوناگونی می توان قرار داد. به عنوان  مثال با توجه به مقاومت در برابر اشعه UV به انواع UV دار و بدون UV تقسیم بندی می شوند.

از لحاظ دهانه، به دهانه باز و دهانه بسته بودن، بشکه های الرینگ که دارای دو لایه در دیواره شان هستند  و انواع یک لایه، همچنین بر اساس موادی که درونشان ذخیره می کنند نیز به انواع مناسب برای مواد غذایی، مواد شیمیایی و انواع روغن صنعتی دسته بندی می شوند.

بشکه های پلاستیکی ویژه مواد غذایی که  از شرکت پناد پلاستیک عرضه می شوند دارای انواع استانداردهای جهانی و پروانه های بهداشتی هستند، به همین ترتیب می توان محصولات خوراکی و غذایی را با کمال اطمینان درون آن ها ذخیره کرد.

بشکه های شیمیایی نیز به انواع مواد اسیدی مقاوم هستند، و دچار هیچ گونه خورندگی توسط مواد نمی شوند. بشکه های ویژه روغن های صنعتی نیز که از اسمشان مشخص است مناسب حمل روغن های صنایع مختلف هستند.

انواع بشکه پلاستیکی 220
بشکه 220

ویژگی بشکه های پلاستیکی

می توان از مهم ترین ویژگی آن ها به امن بودن مواد ذخیره شده درونشان و عدم ارتباطشان با محیط اطراف اشاره کرد. شما حتی اگر آب شرب خنک در این بشکه ها نگه دارید تا ساعت ها خنکی آب را حفظ می کنند.

از دیگر ویژگی های مهمشان نشتی ندادن و عدم نفوذ هیچ ماده ای به درون بشکه است. سطح دیواره های بشکه های پلاستیکی کاملا یکنواخت و بدون هیچ درز و منفذی است، که همین ویژگی باعث شده که جلبک ها نتوانند در این مخازن به وجود آمده و رشد کنند.

در برابر انواع تنش های محیطی مانند سرما، گرما، باد شدید، ضربات و … مقاوم هستند و می توانند به راحتی ضربه های شدید وارد شده به دیواره هایشان را تحمل کنند.

کاملا سبک وزن هستند و به راحتی توسط افراد جا به جا می شوند، پس لزومی ندارد به جهت جا به جایی آن ها هزینه اضافی جهت استفاده از ابزار آلات به خصوصی را بپردازید کاری که برای استفاده از مخازن فلزی باید انجام دهید. وزن بشکه خالی 220 لیتری بسیار پایین هست، و حتی اگر درونش پر از محصول باشد هم باز به سبب ساختارش وزن سبکی خواهد داشت.

قطعا بودجه ای که می خواهید برای تعداد زیادی بشکه بپردازید برایتان حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این بشکه ها در صنعت و کارخانه خود از نظر اقتصادی برد بزرگی می کنید.

وزن بشکه خالی 220 لیتری

همانطور که گفتیم این مخازن به سبب مواد اولیه سازنده شان، دارای وزن کمی هستند، وزن بشکه خالی 220 لیتری در حدود 9300گرم برآورد می شود. کیفیت و مرغوبیت مواد و همچنین نحوه ساخت و تولید این بشکه ها در وزنشان تاثیر گذار است. برای اطلاع دقیق از ورن، ارتفاع و دیگر مسائل مربوط به بشکه پلاستیکی 220 با ما تماس بگیرید.

وزن بشکه خالی 220 لیتری
وزن بشکه

خرید درب و پلمپ بشکه

از دیگر مسائل مهمی که در هنگام تهیه بشکه پلاستیکی باید مد نظر قرار دهید درب و پلمپ است. اگر بشکه پلاستیکی دهانه بسته تهیه می کنید حتما از درب و پلمپی محکم و با کیفیت استفاده کنید تا امنیت محصولاتتان درون مخزن تضمین شود. ترجیحا از همان کارخانه ای که بشکه خود را تهیه کرده اید درب و پلمپش را هم تهیه کنید.

سخن آخر

پناد پلاستیک در تولید بشکه پلاستیکی با کیفیت و مقرون به صرفه پیشرو است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن هرگونه مشاوره با متخصصین ما،از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت، تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.