متداول ترین مواد ذخیره شده در بشکه های پلاستیکی

متداول ترین مواد ذخیره شده در بشکه های پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی نیاز بسیاری از مشاغل در طیف وسیعی از صنایع را برآورده می‌کنند. پناد پلاستیک بشکه های پلاستیکی 220 لیتری را برای همه چیز، از ذخیره سازی طولانی مدت گرفته تا حمل و نقل ایمن طراحی کرده است. کاربردهای تجاری و صنعتی بسیاری برای بشکه های پلاستیکی وجود دارد. در این مقاله ما 5 ماده متداول ذخیره شده در بشکه های پلاستیکی را به اشتراک خواهیم گذاشت. ممکن است تعجب کنید که بشکه پلاستیکی می‌تواند برای ذخیره همه چیز مناسب باشد.

بشکه پلاستیکی دهانه بسته

مواد خورنده

رایج است که مواد خورنده ممکن است باعث زنگ ‌زدگی یا خوردگی در فلز شوند. به همین دلیل ممکن است بشکه های فلزی برای اکثر مواد خورنده مناسب نباشد. بسیاری از بشکه های پلاستیکی برای ذخیره بسیاری از مواد خورنده مناسب هستند. برای نگهداری و حمل مواد خورنده از بشکه های پلی اتیلنی دهانه بسته و دهانه باز استفاده شود.

روان کننده های صنعتی، خنک کننده ها و سورفکتانت ها

مهمترین نکته‌ای که باید هنگام نگهداری مواد روان کننده و سایر محصولات مرتبط به آن توجه کنید، میزان اکسیداسیون است. از آنجا که اکسیداسیون منجر به تخریب می‌شود، مهم است که این محصولات را در ظروف واکنش ناپذیر مانند بشکه پلاستیکی نگهداری کنید. اگر در یک بشکه فلزی ذخیره شود، مواد شیمیایی موجود در خود فولاد می‌تواند به تسریع اکسیداسیون کمک کرده و طول عمر روان کننده را کوتاه کند. در حالی که هر دو بشکه پلاستیکی سر باز یا سر بسته معمولاً در ذخیره سازی روان کننده های صنعتی، خنک کننده ها و سورفکتانت ها استفاده می شود، استفاده از بشکه پلاستیکی دهانه بسته متداول‌تر است.

غذا و نوشیدنی ها

انواع خاصی از بشکه های پلاستیکی برای غذا و نوشیدنی بی‌خطر محسوب می‌شوند. بشکه های پلاستیکی درجه غذایی را می‌توان با عدد موجود در نماد “بازیافت” تشخیص داد. البته، اگر قصد دارید مواد غذایی یا نوشیدنی ها را در ظرف پلاستیکی خود ذخیره کنید، لطفاً ظروف صحیح را مشخص کنید. برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها می‌توان از بشکه های دهانه باز استفاده کرد که برای ذخیره آنها مفید هستند.

امیدواریم اطلاعات مفیدی درباره انواع مواد ذخیره شده در بشکه پلاستیکی در اختیار شما قرار گرفته باشد. برای آشنایی و سفارش محصولات  لطفا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.