روش های تست بشکه پلاستیکی

روش های تست بشکه پلاستیکی

بهترین ویژگی های بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی که از فناوری های پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای مختلف صنایع ساخته شده اند، با هدف سازگاری شیمیایی با محصولات خطرناک و غیر خطرناک، و همچنین قابلیت اطمینان و سطح ایمنی مورد نیاز تولید می شوند.

بارها پیش آمده که بشکه هایی را خریداری کردید ولی یا هوا به راحتی به داخل آن نفوذ کرده و یا آن کیفیت دلخواه و مطلوب شما را نداشته است و با کوچک ترین آسیبی، شکل و حالت کلی بشکه تغییر کرده است.

بنابراین با تست بشکه پلاستیکی مد نظرتان، آن هایی را برای حمل و نقل و جا به جایی موادتان استفاده کنید که علاوه بر چگالی و وزن مولکولی بالا، مقاومت و استحکام در برابر تصادفات، برای حمل و نقل و جا به جایی مواد مختلف ( جامد یا مایع) مناسب باشد و در طول مسیر مشکل جدی رخ ندهد.

برای خرید بشکه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید بشکه پلاستیکی 220 با کاربردهای متفاوت، باید به موارد مختلفی توجه کنید تا با اطمینان خاطر خریدتان را انجام دهید. ممکن است شما بشکه ای تهیه کنید که برای حمل و نقل طولانی مدت مواد غذایی، مواد دارویی و … مناسب نباشد و در آخر کار از بشکه تان رضایت نداشته باشید.

یا بشکه شما در اثر ضربه های سنگین، مانند سقوط از ارتفاع زیاد یا پرتاب با شدت بالا، مقاومتی از خود نشان ندهد و به بشکه و مواد داخل آن آسیب برسد.

بنابراین کارخانه تولید بشکه پناد پلاستیک انواع روش های تست بشکه پلاستیکی مربوط به سلامت و مقاومت را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند بشکه هایی با دوام بالا، استقامت بالا و استحکام بالاتری تولید کند تا بتواند محصول و مواد مورد نیازتان را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت تحویل دهید.

بررسی و خرید بشکه پلاستیکی آبی
خرید بشکه پلاستیکی

روش های تست بشکه پلاستیکی

بشکه ها به منظورهای متفاوتی در عرصه ها و کارهای مختلفی ساخته می شوند، شما در صورت نگهداری مواد شیمیایی خطرناک که خطر منفجر شدن آن ها در صورت حمل و نقل، نگهداری و جا به جایی وجود خواهد داشت، باید بدانید کدام نوع از بشکه (فلزی، فیبر یا پلاستیکی) را تهیه کنید.

یکی از تست هایی که روی بشکه های پلاستیکی انجام می شود، تست ضربه است. این تست میزان آسیب پذیری و مقاومت بشکه را نشان می دهد و همچنین میزان مناسب بودن و مقاوم بودن بشکه  در نگه داشتن ماده خطرناک در اثر ضربه های کوچک یا سنگین را نیز مشخص می کند.

آزمایش های دیگری نیز برای تست آپشن های دیگر بشکه پلاستیکی انجام می شود، برخی از این آزمایش ها عبارت اند از: تستی برای مشخص کردن میزان نگهداری این بشکه ها برای طولانی مدت، آزمایش نشت و هیدرولیک از انواع آن می باشند.

برای بشکه هایی که برای حمل مواد جامد مورد استفاده قرار می گیرد، به 10 بشکه برای انجام آزمایش های مختلف ( جمع آوری، ضربه، نشت و هیدرولیک) نیاز است. همچنین برای حمل مایعات، باید تمامی موارد ایمنی بشکه را روی حداقل 13 بشکه امتحان کرد.

اگر انواع مختلف درپوش برای بشکه ها وجود داشته باشد، لازم است آزمایش های اضافی انجام شود. همیشه باید در هنگام انجام تست روی سلامت و استحکام بشکه ها، چند نمونه اضافی هم همراه داشته باشید.

هنگامی که کارخانه تولید بشکه، نمونه اولیه بشکه خود را ساخت می توان مستقیما به سراغ یک تست کامل بر روی آن رفت. اما اگر هنوز درمرحله طراحی بشکه هستید، آنها را در شرایط مختلفی قرار دهید تا به شما اجازه دهد در مورد طراحی های بعدی، نواقص را بر طرف کنید.

تست کیفیت بشکه پلاستیکی
روش تست بشکه

تست بسته بندی بشکه

کارخانه تولید بشکه پناد پلاستیک با تیم تخصصی اقدام به آزمایش بشکه های پلاستیکی خود و بر طرف کردن ایرادها و نواقص آن، و ساخت با کیفیت ترین بشکه ها در برابر عوامل طبیعی یا تصادفات احتمالی، کرده است.

امکانات وسیع آزمایش بسته بندی بشکه به ما اجازه می دهد تا ان ها را بر اساس کاربردهای مختلف در صنایع متفاوت تست و آزمایش کرده و روز به روز به توسعه و تکامل این بشکه های پلاستیکی افزوده می شود.

چگونه کیفیت بشکه های پلاستیکی را تضمین می کنیم؟

به عنوان یک کارخانه تولیدی بشکه، محوریت کار را کیفیت، استحکام و دوام بالای بشکه ها قرار می دهیم و با دقت نسبت به هر گونه جزییاتی که در کیفیت کلی کار تاثیر خواهد داشت، محصولی را تولید می کنیم که از نظر کارکرد و دوام، تضمین شده باشد.

برخی از عملکردهای ما که باعث می شود بشکه هایی با کیفیت و با دوام را تولید کنیم عبارت اند از:

  • نظارت دقیق بر روند طراحی و ساخت محصول در هر مدل و کاربردی توسط تیم متخصص
  • تمرکز و دقت بر تهیه مواد اولیه با کیفیت بالا
  • آزمایش ها و تست های گوناگون روی بشکه های طراحی شده قبل از تولید
  • بازرسی منظم و دقیق
  • در آخر تست کیفت برای اطمینان از عدم وجود نواقص در محصولات تولید شده
تعیین کیفیت بشکه پلاستیکی
کیفیت بشکه پلاستیکی

آزمایشات نظارت بر تولید بشکه

برخی از آزمایشات نظارت ما بر بشکه هایی که تولید می کنیم عبارت اند از:

  • آزمون یکنواختی رنگ
  • تست نور
  • تست یکنواختی وزن

بنابراین هنگامی که برای خرید بشکه به ما مراجعه می کنید، می توانید اطمینان کامل داشته باشید که بهترین کارخانه تولیدی بشکه را برای خرید انتخاب کرده اید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.