راهنمای خرید بشکه پلاستیکی

راهنمای خرید بشکه پلاستیکی

برای خرید بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

در مقالات قبلی به تفصیل در رابطه با مزایا و کاربردهای بشکه پلاستیکی 220 توضیح داده ایم. بسیاری از افراد این بشکه ها را به بشکه های استیل و دیگر جنس ها ترجیح می دهند، اما از انواع مختلف بشکه ها و کاربرد های به خصوص هر یک اطلاعی ندارند.

عموم مردم فکر می کنند بشکه های پلاستیکی تنها بشکه ها و مخازنی هستند که از جنس پلاستیک هستند و بین انواع مختلف آن ها تفاوتی وجود ندارد. در صورتی که این طور نیست. به همین دلیل این مطلب در رابطه با راهنمای خرید بشکه پلاستیکی 220 جهت کمک به شما برای انتخاب صحیح تر و مناسب تر با نیازتان فراهم آورده شده است.

راهنمای خرید بشکه پلاستیکی

جهت خرید بشکه ها و مخازن پلی اتیلنی در انواع مختلف و با کارایی های متفاوت به روش های مختلفی می توان اقدام کرد. ابتدایی ترین و سنتی ترین روش مراجعه به بازار و تهیه بشکه مورد نظر است. در خرید بشکه به این شیوه دقت زیادی باید به عمل آورد؛ زیرا انواع مختلف بشکه های بی کیفیت در بازار تحت عنوان بشکه های با دوام و خوب در حال عرضه شدن هستند.

امروزه افراد دیگر وقت بازار رفتن و خرید حضوری را ندارند پس اکثرا به خرید غیر حضوری و اینترنتی روی آورده اند که در این زمینه نیز بایستی دقت کافی را به عمل آورد. در ادامه مواردی را که به عنوان راهنمای خرید بشکه پلاستیکی برایتان آورده ایم را مطالعه بفرمایید.

استفاده بشکه پلاستیکی

تولید کننده بشکه معتبر

یکی از معتبر ترین تولید کننده و عرضه کننده ها در زمینه بشکه پلاستیکی 220، پناد پلاستیک است که با سال ها فعالیت در این زمینه توانسته کیفیت، دوام و کارایی بشکه های خود را به اثبات برساند.

شما می توانید به سادگی به سایت تولیدکننده های مخازن پلی اتیلنی مراجعه کنید و در رابطه با شرکت و یا کارخانه مربوطه اطلاعاتی را به دست آورید. حتما توجه کنید که خرید محصولات مورد نیازتان را از تولید کننده های معتبر انجام دهید تا بتوانید سال ها بشکه ای که تهیه کرده اید را سال ها مورد استفاده قرار دهید. جهت ثبت سفارش و یا گرفتن اطلاعات تکمیلی در رابطه با قیمت و کاربرد بشکه ها می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

کاربرد و کارایی بشکه

اگر در صنعتی مشغول به کار هستید که به طور مداوم با مواد شیمیایی، سمی و خطرناک رو به رو هستید و به مخزنی جهت ذخیره سازی و حمل و نقلشان احتیاج دارید، طبیعتا بشکه های پلاستیکی ویژه مواد شیمیایی از بهترین گزینه ها و دقیقا همانی هستند که شما باید تهیه کنید.

و یا در صنایع دیگری مانند کارخانه های مربوط به خودرو و اتوموبیل جهت حمل و نقل روغن های صنعتی و یا صنایع غذایی که به مخازن بهداشتی جهت جا به جایی و نگهداری مواد خوراکی و حتی آب آشامیدنی نیاز دارند؛ بشکه های پلاستیکی کارایی دارند.

حائز اهمیت است که حتما بشکه مربوط به فعالیت و نیاز خودتان را تهیه کنید وگرنه با نتایج خوبی ممکن است مواجه نشوید. در این زمینه می توانید از مشاورین و متخصصین مربوطه مشورت و راهنمای خرید بشکه پلاستیکی را دریافت کنید.

مخزن پلی اتیلنی
کاربرد و کارایی بشکه

محل نصب بشکه پلاستیکی

نصب و جا به جایی بشکه ها به سهولت انجام می پذیرد و تنها نکات کوچکی هستند که بایستی در نظر گرفته شوند:

  • تا حد امکان به طور مداوم زیر نور خورشید نباشد.
  • بر روی سطح صاف نصب شود.
  • در گرمای شدید زیر سایبان قرار گیرد.
  • در سرمای شدید در فضاهای داخلی و یا تحت شرایط خاصی در فضای باز قرار گیرند.

هنگام خرید بشکه مورد نظرتان به موارد این چنینی نیز توجه بفرمایید.

انتخاب رنگ بشکه

ممکن است در اینترنت و یا در بازار بشکه ها با رنگ های متعددی را دیده باشید. بهترین رنگ برای استفاده در بشکه های پلاستیکی آبی است زیرا دارای Food-grade هستند و می توان برای ذخیره سازی انواع  مصارف خوراکی و غذایی آن ها مورد استفاده قرار داد(بیشتر در مورد بشکه پلاستیکی فود گرید بخوانید).

اگر خواستار دیده شدن محتویات درون مخزن و سطح  پر شدن آن هستید، می توانید بشکه های بی رنگ را تهیه بفرمایید.

تعداد لایه دیواره

این موضوع بیشتر در مخازن آب حائز اهمیت است. مخازن پلی اتیلنی تک لایه، دو لایه و سه لایه هستند؛ که تعداد بیشتر این لایه ها بر روی خواص آنتی باکتریالی و جلوگیری از رشد و تولید جلبک ها درون مخزن تاثیر دارد. مخازن سه لایه گزینه مناسبی هستند جهت انتخاب و از آن مهم تر بشکه های پلاستیکی ال رینگ هستند که به سبب دو جداره بودنشان دارای دوام و استحکام قابل توجهی هستند.

بشکه با دوام
تعداد لایه دیواره

کیفیت مواد سازنده بشکه پلاستیکی

از مهم ترین مواردی که در خرید بشکه باید به آن توجه کنید، کیفیت مواد و متریال اولیه برای تولید مخزن است. حتما بشکه هایی را تهیه کنید که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، همانند بشکه های پلاستیکی 220 پناد پلاستیک، تولید شده باشند؛ زیرا تنها در این صورت است که با مزایای فوق العاده این مخازن مواجه می شوید.

قیمت بشکه

و بخشی که شاید برای عموم خریداران حائز اهمیت باشد، قیمت بشکه مورد نظرشان است. بسیاری از کارخانجات و صنایع به تعداد زیادی از این بشکه ها جهت تامین نیازهای صنعتیشان احتیاج دارند و نمی توانند هزینه زیادی را صرف آن کنند.

شما می توانید مخازن پلی اتیلنی و بشکه های پلاستیکی 220 مورد نظر خود را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از پناد پلاستیک تهیه بفرمایید.

برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.