بشکه پلاستیکی و فلزی : انتخاب درست و کاهش هزینه ها

بشکه پلاستیکی و فلزی : انتخاب درست و کاهش هزینه ها

انتخاب­‌هایی که یک شرکت در مورد حمل و نقل و بسته بندی مواد انجام می­‌دهد، تأثیرات زیادی دارد. وقتی از بهترین بسته بندی برای نیازهای خود استفاده نمی­‌کنید، میزان خرابی و هزینه های بسته بندی می تواند به سرعت افزایش یابد. انتخاب بسته بندی مناسب برای ایمن نگه داشتن کارکنان و محصولات شما از هر نظر بسیار مهم است. در این مقاله، ما رایج ترین حمل کننده ها را بررسی می­‌کنیم؛ استفاده از بشکه پلاستیکی در مقابل بشکه فلزی. این دو نوع بشکه ی حمل و نقل هر کدام مزایای خود را دارند و هر کدام هنگام استفاده مناسب برای کاربردهای مناسب، یک راه حل عملی و اقتصادی هستند.

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) هستند. آنها بسیار متنوع و مقرون به صرفه بوده و برای حمل همه چیز از نوشیدنی ها تا مواد شیمیایی صنعتی محبوب هستند.

بشکه های پلاستیکی در دو نوع وجود دارند:

دهانه باز ، که دارای یک درب جدا شونده است که توسط قفل حلقه در محل خود نگه داشته شده است.

دهانه بسته ، دارای سوراخی است که می توان برای پخش محتویات، دهانه یا لوله ای به آن وصل کرد.

بشکه های پلی اتیلنی برای حمل و نقل انواع کالاهای مایع و نیمه مایع محبوب هستند، اما به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، برای حمل و نقل مواد خطرناک هم رایج هستند. بشکه های جدید پلی اتیلنی با درجه غذایی نیز یک انتخاب عالی برای حمل و نقل غذا و نوشیدنی هستند.

بشکه فلزی

بشکه فلزی

بشکه های فلزی مانند بشکه های پلاستیکی، در دو نوع دهانه باز و دهانه بسته عرضه می­شوند.

بشکه های فلزی قوی و محکم هستند. بشکه های فلزی می توانند انواع ماده­ها را ذخیره کنند، اما نباید برای ذخیره مواد خورنده مورد استفاده قرار گیرند.

مقایسه بشکه فلزی و پلاستیکی

مواد سازگار: عامل شماره یک که باید در نظر بگیرید این است که آیا کالاهایی که حمل می کنید با بشکه سازگار است یا خیر. انواع مختلفی از مواد را می توان در هر دو نوع بشکه حمل حمل کرد، اما مواد خورنده نباید در بشکه های فولادی ذخیره شوند.

رتبه بندی سازمان ملل(un):

هر دو بشکه پلاستیکی و فلزی برای حمل مواد خطرناک دارای رتبه بندی سازمان ملل متحد هستند. (در محدوده سازگاری که در بالا توضیح داده شد)

استحکام و دوام:

هر دو نوع بشکه فوق العاده قوی و بادوام هستند. بشکه های فلزی محکم بوده ولی بشکه های پلاستیکی دوام بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی دارند.

مقاومت در برابر خوردگی:

بسیاری از فلزات در برابر خوردگی آسیب پذیر هستند. بشکه های فلزی امروزه گاهی اوقات با پلی اتیلن پوشانده شده‌­اند که به آنها مقاومت موقت در برابر خوردگی می­دهد. با این حال، شکی وجود ندارد که بشکه پلی اتیلنی ذخیره‌کننده ترجیحی برای موادی است که باعث خوردگی فلز می­شود.

قیمت:

قیمت بشکه پلاستیکی معمولاً کمتر از بشکه فلزی است. با این حال، بشکه های پلاستیکی و فلزی بازسازی شده تقریباً قیمت یکسانی دارند.

وزن:

وزن بشکه پلی اتیلنی کمتر از بشکه فلزی است. این می‌تواند حمل و نقل آنها را آسان تر کرده و همچنین احتمالاً در هزینه حمل و نقل صرفه‌جویی کند.

هر شغلی می خواهد هزینه‌ها را کاهش دهد. هنگام کار با بشکه های حمل و نقل، می­توان این کار را بدون افت کیفیت انجام داد. اگر کالای شما در هر دو نوع بشکه به خوبی حمل می­‌شود، استفاده از بشکه های پلی اتیلنی هزینه کمتری نسبت به استفاده از بشکه فلزی دارد. ممکن است بتوانید با استفاده از بشکه های سبک پلاستیکی در هزینه حمل و نقل و سوخت صرفه جویی کنید.

چرا باید پناد پلاستیک را انتخاب کنیم؟

شرکت پناد پلاستیک، تولیدکننده بشکه پلاستیکی (پلی اتیلنی) فوق سنگین دهانه بسته و باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب میباشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می‌کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می‌باشد. با توجه به این مساله که شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد، بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد میکند.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.