بشکه های پلاستیکی فود گرید و فواید استفاده از آنها

بشکه های پلاستیکی فود گرید و فواید استفاده از آنها

نگهداری یا بسته بندی محصولات غذایی نیاز به مراقبت بیشتری دارد. بشکه ذخیره سازی نباید محتوای آن را آلوده کند. این جایی است که بشکه های پلاستیکی فود گرید عالی هستند. بشکه های پلاستیکی فود گرید متفاوت و منحصر به فرد هستند. این بشکه های پلی اتیلنی می توانند از محصولات غذایی و مایعات محافظت کنند.

علاوه بر این، بشکه های پلاستیکی مناسب برای استفاده در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی هستند. سطح خلوص این بشکه های پلی اتیلنی باعث می شود که آنها برای نگهداری محصولات مصرفی بی خطر باشند. در زیر برخی از مزایای استفاده از بشکه های پلاستیکی فود گرید آورده شده است.

بشکه پلاستیکی
مقاومت شیمیایی عالی

یکی از مهمترین مزایای بشکه های پلی اتیلنی با درجه غذایی(فود گرید)، مقاومت عالی آنها است. بسیاری از ظروف پلاستیکی با کیفیت، از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) تولید می شوند. محصولات HDPE از ویژگی های بسیار عالی مثل مقاومت در برابر مواد شیمیایی برخوردار هستند. این باعث می شود که آنها برای طیف گسترده ای از غذاها، نوشیدنی ها و سایر محصولات بسیار مناسب باشند. به عنوان مثال ، بسیاری از ظرف های نگهداری مواد غذایی، ظروف شیر یا آب با استفاده از HDPE تولید می شوند.

خلوص بسیار بالا

وقتی صحبت از غذا و نوشیدنی می شود، خلوص یک اولویت اساسی است. برخی از بشکه های پلاستیکی فود گرید از خلوص بالایی برخوردار هستند. آنها با استفاده از تکنیک های خاص و پیچیده تری تولید می شوند که کاملاً متفاوت از سایر روش های متداول هستند. به این ترتیب می توان از بشکه پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی بدون ترس از آلودگی استفاده کرد.

مقاومت در برابر PH بالا یا پایین

علاوه بر این، مواد HDPE مورد استفاده برای ساخت این نوع شبکه های پلاستیکی فود گرید، آنها را در برابر برخی مواد افزودنی خورنده بسیار مقاوم می کند. می توانید یک ماده غذایی بسیار اسیدی مانند گوجه فرنگی یا ترشی را در یک بشکه پلاستیکی با درجه مواد غذایی قرار دهید. لازم نیست نگران مواد شیمیایی و مواد افزودنی باشید که به مواد غذایی افزوده می شوند. بشکه های پلاستیکی فود گرید مقاومت بسیار بالایی در برابر آنها دارند.

سرانجام ، بیشتر بشکه های پلی اتیلنی فود گرید 100٪ قابل بازیافت هستند. از آنجا که این مواد به زباله و آلودگی محیط زیست اضافه نمی کنند ، این بشکه های پلاستیکی کاملاً بی خطر برای محیط زیست محسوب می شوند.

 

در بالا برخی از مزایای استفاده از بشکه های پلاستیکی فود گرید بیان شد. با پناد پلاستیک تماس بگیرید و ایمن ترین و با کیفیت ترین بشکه های پلاستیکی را برای ذخیره و بسته بندی محصولات خود تهیه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.