انتخاب بشکه پلاستیکی با اندازه مناسب

انتخاب بشکه پلاستیکی با اندازه مناسب

بشکه های پلاستیکی برای بسیاری از کاربرد های حمل و نقل و ذخیره سازی تجاری و صنعتی ضروری استفاده می‌شوند. این نوع بشکه ها بسیار با دوام هستند زیرا با استفاده از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا و وزن مولکولی بالا ساخته می‌شوند. آنها دارای طیف گسترده‌ای از اندازه ها هستند که برای مصارف مختلف باید بشکه پلاستیکی با اندازه مناسب تهیه کنید.

با وجود اینکه بسیاری از بشکه های پلاستیکی در اندازه های مختلف امروز در بازار موجود هستند، انتخاب اندازه مناسب ممکن است گاهی اوقات کمی دشوار باشد. پناد پلاستیک، ارائه دهنده قابل اطمینان بشکه های پلاستیکی 220 لیتری، چند نکته را به شما ارائه می دهد که قبل از انتخاب خود باید به آنها توجه کنید. با این کار می توانید اندازه و نوع بشکه پلاستیکی مناسب برای برنامه خود را انتخاب کنید.

بشکه های پلاستیکی در اندازه های مختلف

تعداد محصولات ذخیره شده در بشکه های پلاستیکی

 

یک نکته اساسی در هنگام انتخاب بشکه پلاستیکی، وزن و چگالی محصولی است که باید در بشکه‌ ها ذخیره شود. بشکه های پلاستیکی با ظرفیت کمتر شامل بشکه 30 لیتری ، 40 لیتری، 45 لیتری هستند. این موارد در صورت نیاز به مخازن با اندازه کوچک تا متوسط، بهترین گزینه هستند.

با این حال، اگر محصولات با مقدار بیشتری برای ذخیره دارید، توصیه میشود بشکه های پلاستیکی بزرگتر را انتخاب کنید. در این حالت میتوانید بشکه های پلی اتیلنی با ظرفیت متوسط 50 ، 55 ، 75 و 110 لیتری را انتخاب کنید. همچنین میتوانید بشکه های بزرگتر 220 ، 250 و 350 لیتری را انتخاب کنید. با این کار، مخزن را با فضای کافی انتخاب میکنید بدون اینکه فضای خالی استفاده نشده داشته باشید.

 

مقررات مواد خطرناک (HMR)  مربوط به بشکه های پلاستیکی رعایت شود.

 

توجه به این نکته ضروری است که همه بشکه های پلی اتیلنی برای حمل مواد خطرناک مناسب نیستند. بشکه های پلاستیکی مناسب از دستورالعمل های بسته بندی، گواهینامه ها و رتبه بندی برخوردار هستند. از این رو، با مشورت، یک بشکه پلاستیکی متناسب با HMR انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید از بسته بندی صحیح محصول خود اطمینان حاصل کنید تا به حمل و نقل و ذخیره سازی ایمن کمک کنید.

در شرکت پناد پلاستیک، ما بشکه های پلاستیکی220 لیتری با کیفیت و مقرون به صرفه را به صورت دهانه باز و دهانه بسته به شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بشکه های پلاستیکی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.