قیمت بشکه پلاستیکی

قیمت بشکه پلاستیکی

برای اطلاع از قیمت خرید عمده بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

قیمت بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی وسیله ای جهت نگهداری انواع محصولات می باشند که با استفاده از آن می توانید هزینه ذخیره سازی را کاهش دهید. در این بشکه ها می توانید از مواد غذایی تا روغن های صنعتی ، از جمله محصولات خشک و مایع را نگهداری کنید. در ادامه نکاتی را راجع به کاربرد ها و قیمت بشکه پلاستیکی ذکر کرده ایم.

بشکه پلاستیکی

محصولاتی که می توان در بشکه های پلاستیکی نگهداری کرد ، شامل موارد ذیل می شود:

اسیدها و مواد فاسد کننده

هیدروکسید سدیم و همچنین اسید نیتریک در ظرف های فلزی و یا انواع ظروف دیگر نگهدارنده از بین خواهند رفت. به همین علت می توان آن ها را در بشکه های پلاستیکی نگهداری نمود ، زیرا اسیدها در پلاستیک از بین نخواهند رفت.

به این صورت مطمئن خواهید بود که ظرف و مایعات داخل آن در زمان حمل و نقل دست نخورده باقی می مانند.

مواد شوینده و روغن ها

اگر در زمینه حمل و نقل محصولات مستعد اکسیداسیون و همچنین کاهش مصرف می باشید ، به یک نگهدارنده غیر فعال همانند بشکه پلاستیکی 220 لیتری نیاز خواهید داشت. این نوع بشکه موجب اکسیده شدن مواد نخواهند شد.

اگر از انواع دیگر نگهدارنده ها استفاده می نمایید ، احتمال دارد که در طول مسیر مقداری از محصول خود را در معرض اکسیداسیون شدن از دست بدهید.

مواد غذایی و نوشیدنی ها

از بشکه های پلاستیکی جهت نگهداری مواد غذایی و همچنین نوشیدنی ها می توان استفاده نمود. قبل از این که محصولات غذایی را در درام نگهداری نمایید ، اطمینان داشته باشید که دارای نماد درجه مواد غذایی باشد. این نماد معمولا در انتهای ظروف قرار دارد.

FDA از استفاده دوباره ظروف پلاستیکی در زمان نگهداری و همچنین حمل مواد غذایی خود داری می نماید ، ولی در بعضی از موارد استثنا وجود خواهد داشت.

محصولات غذایی مناسب برای نگهداری در بشکه های پلاستیکی شامل گیاهان ، غلات و همچنین کالاهای خشک همانند آرد و شکر می باشد.

بشکه های پلاستیکی تمایل به جذب نمودن طعم و بوی مواد غذایی و نوشیدنی ها نیز دارد ، بنابراین امکان دارد که بخواهید بشکه های پلاستیکی را حذف نمایید ، مگر آن که آب و یا انواع دیگر محصولات بدون بو را در آن نگهداری کنید.

بشکه پلاستیکی
بشکه ویژه مواد غذایی

 

موارد قابل اشتعال

جهت نگهداری از مایعات قابل اشتعال همانند گاز فقط می توان از بعضی از بشکه های پلاستیکی استفاده نمود.

داروها

این بشکه ها باعث می شود تا از پخته شدن و یا خرابی محصولات دارویی شما جلوگیری نماید.

همچنین بشکه های پلاستیکی ضد نشت می باشند که بنابراین آب و مایعات دیگر وارد آن نمی شود تا داروها تبدیل به قارچ نشوند.

مزایای بشکه های پلاستیکی

این بشکه ها جز مقرون به صرفه ترین ظروف جهت حمل و نقل و همچنین نگهداری به حساب می آیند.

در ادامه به برخی از مزایای بشکه های پلاستیکی خواهیم پرداخت.

دوام بالا

نیازی نخواهد بود که در زمان انتخاب بشکه های پلاستیکی نگران آسیب دیدن حمل و نقل خود نیز باشید.

خیلی از این بشکه ها برای فروش به نحوی تولید می شوند که محصولات را تحت فشار نیز نگه دارند.

استفاده مجدد از بشکه های پلاستیکی

از بشکه های پلاستیکی می توانید مجدد استفاده کنید. که این مورد به شما در صرفه جویی هزینه ها و همچنین کاهش تاثیرات مضر در محیط زیست کمک فراوانی نمایید.

جهت جلوگیری از آلودگی متقابل می بایست بشکه های پلاستیکی را پس از هر مرتبه استفاده کاملا آن را تمیز کنید. اگر در این بشکه ها ، مواد غذایی را نگهداری می کنید ، امکان دارد که بوی آن حتی پس از تمیز نمودن کامل باقی بماند.

بشکه های پلاستیکی

مقاومت بالا در مقابل اشعه ماورا بنفش

بشکه های پلاستیکی در مقابل اشعه ماورا بنفش مقاوم می باشد. پس دیگر نیازی نخواهد بود که نگران خراب شدن محصولات خود در مقابل نور آفتاب باشید. اگر بشکه های پلاستیکی را در تمام روز در برابر نور آفتاب قرار دهید ، پلاستیک گرما را جذب خواهد کرد.

عدم بیرون ریختن محصولات از بشکه

در بشکه های پلاستیکی محصولات شما به بیرون درز نخواهد کرد ، بیشتر این بشکه ها دارای کمربند فلزی و یا پلاستیکی می باشند.

بنابراین خواهید توانست محصولات خود را بدون ایجاد خراب کاری در طول مسیر حمل و نقل نمایید. حتی اگر نیاز باشد که مسیر طولانی را طی کنید.

هزینه کمتر

همانطور که اشاره کردیم ، این بشکه ها مقرون به صرفه خواهند بود. تولید پلاستیک نسبت به شیشه ، فلز و یا انواع دیگر ظروف انبار راحت تر و همچنین مقرون به صرفه تر می باشد.

شما خواهید توانست از بشکه های پلاستیکی چندین مرتبه استفاده نمایید و بیشتر از ارزش پول خود را نیز کسب کنید.

قیمت بشکه پلاستیکی

فاکتور های متعددی بر قیمت بشکه پلاستیکی گذارند. و از مهم ترین این فاکتور ها مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه سازنده بشکه های پلاستیکی است. هر چند در هر صورت نسبت به دیگر مخازن قیمت این بشکه ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

انواع بشکه ها

  • بشکه درب باز (open top)
  • بشکه درب بسته (welded top)

بشکه ۲۲۰ لیتری پلاستیکی درب باز

بشکه ۲۲۰ لیتری پلاستیکی درب باز برای نگهداری و همچنین بسته بندی انواع مایعات با دسترسی ساده جهت خالی نمودن سریع ، انتخاب مناسبی برای مایعات بهداشتی ، مواد غذایی و خشک بار خواهد بود.

این نوع از بشکه پلاستیکی دارای رینگ فلزی فیت شونده می باشد که کاربری را آسان و همچنین ایمنی را بالاتر می برد. این نکته قابل ذکر است که به جهت مسائل بهداشتی در صنعت بسته بندی ، معمولا بشکه های ۲۲۰ لیتری درب باز دارای یک جداره داخلی بدون رنگ علاوه بر جداره آبی رنگ بیرونی می باشد.

که با ایجاد لایه دوم مواد حساس و بهداشتی یا غذایی با ایمنی و همچنین سطح بسیار بالایی از استانداردهای بهداشتی مورد استفاده خواهد بود.

بشکه پلاستیکی

نتیجه گیری

بشکه های پلاستیکی به نحوی تولید می شوند که انواع محصولات را ایمن و محکم در خود نگهدارند. بعد از پایان کار با یک بشکه پلاستیکی ، می توانید از آن جهت ذخیره آب در مواقع اضطراری و یا همچنین برای نگه داشتن تجهیزات و وسایل مورد نیاز سازمان یافته از آن بهره ببرید.

برای کسب اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی و انواع درب و پلمپ با ما تماس بگیرید.

برای خرید بشکه پلاستیکی تماس بگیرید

۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – ۰۲۱

اشتراک گذاری این مقاله

12 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.