خلاقیت با بشکه پلاستیکی 220

خلاقیت با بشکه پلاستیکی 220

در مقاله دیگری تحت عنوان کاربردهای خلاقانه بشکه پلاستیکی به برخی از کاربرد های این محصول پرکاربرد اشاره کردیم. از آنجایی که از بشکه پلاستیکی 220 چه در حالت کاملا نو و چه در حالت بازیافتی و برای استفاده دوم، می توان استفاده های فراوانی کرد، تصمیم گرفتیم مطلب دیگری را هم به بیان دیگر خلاقیت های با این بشکه ها اختصاص دهیم.

سوالات متداول خلاقیت با بشکه

1. قیمت بشکه پلاستیکی 220 دست دوم چقدر است؟

با توجه به عرضه کننده ای که این بشکه های دست دوم را می فروشد، قیمت ها متغیر و متفاوت هستند. اما می توان بشکه پلاستیکی 220 دست دوم در حدود 200 هزار تومان خریداری کرد.

2. می توان با بشکه پلاستیکی نو خلاقیت به خرج داد؟

قطعا بله اما بهتر است به منظور خلاقیت و نوآوری بشکه های قدیمی و حتی دارای خرابی را ممورد استفاده قرار داد.

3.

 

بشکه های کوچک تر از 220 لیتری هم قابل استفاده هستند؟

بله! با توجه به محصولی که قصد دارید بشکه تان را به آن تبدیل کنید، می توانید از بشکه هایی با ابعاد متفاوت استفاده کنید.

 

خلاقیت با بشکه پلاستیکی 220

مواردی که ما در این مقاله تحت عنوان خلاقیت با بشکه پلاستیکی 220 ذکر کرده ایم، معمولا توسط خود افراد و بدون تخصص یا مهارت ویژه ای، تنها با استفاده از خلاقیت و نوآوری انجام شده اند.

اول بگذارید توضیح کوتاهی در رابطه با بشکه های پلاستیکی ارائه دهیم.

کاربردهای خلاقانه بشکه پلاستیکی
ایده های خلاقانه با بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی را بیشتر بشناسیم

هنگامی که در گوگل سرچ کنید بشکه پلاستیکی و به قسمت تصاویر موجود بروید، با انواع و اقسام بشکه های پلاستیکی مواجه می شوید.

بشکه هایی با سایز ها، رنگ ها و مناسب با کاربرد های گوناگون که توسط تولیدکنندگان بشکه مختلف در ایران عرضه می شوند اما اگر خلاقیت با بشکه پلاستیکی جستجو کنید تنها یک نوع بشکه با حالت های مختلف برایتان به نمایش در می آید: بشکه پلاستیکی 220. بشکه هایی به رنگ آبی و با ظرفیت 220 لیتر یا کمتر که می توانند نو و یا به صورت دست دوم مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از معتبرترین تولیدکننده های بشکه پلی اتیلنی در ایران، پناد پلاستیک است که توانسته در این زمینه قوی عمل کند و از رقبا پیشی بگیرد.

بشکه های پلاستیکی را از این جهت پلی اتیلنی می نامند که مواد پلاستیکی استفاده شده در ساختارشان از جنس پلی اتیلن است. این ماده دارای مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش و همچنین ضربات و تنش های مختلف محیطی است.

نمونه هایی از خلاقیت

دیگر نگران پایان عمر بشکه های خود نباشید، ما در اینجا راهکارهایی را برایتان آورده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید بشکه هایتان را یکبار دیگر مورد استفاده قرار دهید. به کاربردهای خلاقانه زیر توجه کنید:

بشکه باغچه ای

شاید برایتان پیش آمده باشد که بشکه ای با رنگ آبی و یا سفید را در اماکنی مانند گلخانه ها و یا زمین های زراعی دیده باشید که همانند باغچه ای کوچک و به صورت عمودی عمل می کنند.

برای تهیه این بشکه های باغچه ای خود باید در حدود 100 ها دلار هزینه بپردازید در صورتی که خود می توانید با هزینه ای بسیار کمتر و با صرف تنها چند دقیقه یکی برای خودتان بسازید.

استفاده از بشکه برای ساخت باغچه
بشکه باغچه ای
قایق بشکه ای

تصورش را بکنید! بتوانید با اتصال چند بشکه از وسط (به حالت طولی) برده شده به یکدیگر و با کمک گرفتن از برخی اتصالات چوبی قایقی کوچک برای خود بسازی. قطعا این قایق برای اقیانوس ها و یا دریاهای مواج جوابگو نیست، در این اماکن از آن ها استفاده نکنید! اما بر روی دریاچه ها، لحظات شادی را می توانید با آن ها بگذرانید.

ساخت قایق با استفاده از بشکه
قایق بشکه ای
سینک مناسب شست و شو

این کاربرد بشکه های پلاستیکی را بیشتر می توان در سواحل و در برخی جاده ها که محل گذر گردشگران و مسافران هستند، مشاهده کرد.

به جهت استفاده از بشکه ها به عنوان سینک به لوازم جانبی بیشتر و کار بیشتری احتیاج است تا حداکثر کارایی و عملکرد را از آن ها دریافت کرد.

نگهدارنده اجسام روی آب

بشکه های پلاستیکی یا همان پلی اتیلنی دارای وزن بسیار سبکی هستند، به همین سبب اگر خانه ای کوچک و البته چوبی بر روی تخته ای صاف و چوبی بسازید، با اتصال تعدادی بشکه که تمامی تخته را پوشش دهد، می توانید این  خانه کوچک را به حالت شناور روی آب قرار دهید.

خلاقیت با بشکه پلاستیکی
خانه قایقی روی آب
محفظه نگهدارنده وسایل مکانیکی

اگر تعمیرکاری هستید که به دنبال محفظه ای برای نگهداری انبردست، پیچ گوشتی و تمامی وسایل مشابه می گردید، ما به شما استفاده از بشکه ها را پیشنهاد می کنیم، می پرسید چطور، به عکس زیر توجه کنید. هر چند این عکس به بشکه ای فلزی اشاره دارد، اما بنا به دلایل بسیاری استفاده از بشکه پلی اتیلنی توصیه می شود.

استفاده از بشکه برای نگهداری وسایل مکانیکی
محفظه نگهدارنده وسایل مکانیکی
ماشین کودک

به خصوص برای کودکانی که در مناطقی شمالی و یا جنوبی، یا حتی مناطقی که از لحاظ دسترسی به وسایل بازی متنوع محدودیت دارند؛ این بشکه ها به عنوان ماشین کودک کاربرد دارند. تنها به یکسری لوازم برقی و وسایلی مانند چرخ احتیاج دارید تا بتوانید ماشین بشکه ای مورد نظرتان را تولید کنید.

خلاقیت با بشکه پلاستیکی
ماشین کودک
بشکه آب باران

از متنوع ترین کاربرد های این بشکه ها، جمع کردن آب باران و استفاده از آن به وسیله شیر تعبیه شده بر روی بشکه است. اگر ظاهر بشکه برایتان اهمیت دارد، کافیست که با رنگ و یا هر محصول مشابهی ظاهر آن را زیبا ساخته و به راحتی جهت ذخیره سازی آب باران مورد استفاده قرار دهید.

بشکه آب باران نقاشی شده
بشکه آب باران
خانه حیوانات

چه برای سگ ها و چه برای مرغ ها و خروس ها، بشکه های پلاستیکی 220 لیتری می توانند خانه ای امن و گرم و همچنن بزرگ و جادار باشند. به لطف این بشکه ها دیگر لازم نیست نگران خرج و مخازج لانه و همچنین محصولی برای نگهداری یونجه و مواد غذایی دیگر حیوانات باشید.

سخن آخر

این بشکه ها محصولاتی همه کاره محسوب می شوند که اگر فکرتان را به کار بیاندازید می توانید ایده های خلاقانه از خود بروز دهید و حتی دیگران را هم به بازیافت و استفاده مجدد از محصولات پلاستیکیشان تشویق کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.