بشکه پلی اتیلن

بشکه پلی اتیلن

بشکه های پلی اتیلنی، بشکه هایی صنعتی هستند که پلاستیک یا همان پلی اتیلن ساخته شده اند. بشکه ها را از مواد پلاستیکی دیگری همچون پلی وینیل کلراید PVC، پلی اتلین با تراکم بالا، نایلون و یا پلی استایرن نیز می سازند.

بشکه پلی اتیلن

بشکه های آبی پلاستیکی یا بشکه پلاستیکی 220، تنها برای ذخیره سازی مواد مختلف و حمل و نقل های معمول کاربرد ندارند، بلکه برای مواردی مانند توزیع، مخلوط کردن، فیلتر کردن و پردازش کلی نیز کاربرد دارند.

کاربرد بشکه پلی اتیلنی

از رایج ترین کاربرد های بشکه های پلاستیکی می توان به ذخیره سازی و جا به جایی مواد اسیدی و مواد نیازمند به احتیاط حین جا به جایی، همچنین ذخیره سازی مواد شیمیایی، انواع نوشیدنی، مواد غذایی و دیگر محصولات مورد نظر مشتری اشاره کرد.

از این بشکه ها برای مصارف دیگری مانند نگه داری محصولات کشاورزی، جمع آوری آب باران، سطل زباله و … می توان استفاده کرد. همچنین بشکه های پلی اتلینی را می تواند بازیافت کرد و برای بار دوم مورد استفاده قرار داد.

بشکه پلی اتیلنی
بشکه پلاستیکی

انواع بشکه پلی اتیلنی

متناسب با کاربرد های گفته شده، بشکه های پلاستیکی را یا به صورت دهانه باز و یا به صورت دهانه بسته می سازد. همانطور که از نامشان مشخص است، بشکه های دهانه باز دارای درب هایی هستند که قابل برداشتن هستند در صورتی که درب بشکه های دهانه بسته غیر قابل برداشتن می باشند.

معمولا درب بشکه های دهانه باز را که می بندند از واشر هایی برای مهر و موم و محکم بستنش استفاده می کنند. این بشکه ها در ذخیره و نگهداری مواد کوچک مانند پودرها،  شوینده ها، آب و دیگر مواد جامد یا مایع کاربرد دارند.

بشکه های دهانه بسته حاوی دو سوراخ بر روی دربشان هستند، یکی به عنوان هواگیر عمل می کند و از ایجاد خلاء جلوگیری به عمل می آورد و دیگر منفذی برای خروج مواد است. حین حمل و نقل این سوراخ ها را به خوبی مهر و موم می کنند. این بشکه ها در ذخیره واحد هایی از مایعات و جامدات کاربرد دارند.

مزیت بشکه پلی اتیلنی نسبت به دیگر بشکه ها

بشکه های پلی اتیلنی انتخاب بهتری نسبت به بشکه های استیل و یا فیبری هستند، به چند دلیل:

  • مقرون به صرفه هستند.
  • دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شوند.
  • هم در محیط داخلی و هم در محیط خارجی می توانند نگه داشته شوند بدون اینکه کمترین آلودگی به محتویات درون مخزن انتقال یابد.
  • برخلاف بشکه های فیبری، بار ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.
  • در بین انتخاب های موجود، بشکه پلی اتلین از منعطف ترین ها است.
  • هیچگونه نشتی در آن ها رخ نمی دهد.
  • مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات دارند.
  • در سایز های متفاوتی تولید می شوند.
مزیت بشکه پلی اتیلنی
بشکه پلی اتیلنی

خرید بشکه پلی اتیلن

برای خرید بشکه پلاستیکی دو راه پیش روی شما است، یا به صورت سنتی و یا به صورت اینترنتی (آنلاین) خرید خود را انجام دهید.

برای بسیاری از مشاغل مخازن پلی اتیلنی از نیاز های ضروری و مهمشان هستند که با توجه به حساسیت کالا بایستی مخزنی تهیه کنند که دارای کیفیت بالا و همچنین قیمتمناسبی باشد.

برخی تصورشان این است که اگر به صورت اینترنتی خرید کنند باید هزینه بیشتری بپردازند، در صورتی که این طور نیست. در خرید سنتی هم هزینه های جانبی مانند هزینه رفت و آمد وجود دارد.

اگر خرید اولتان است می توانید برای بررسی کردن مواردی از نزدیک، به صورت سنتی و حضوری بشکه تان را تهیه کنید. پیش از خرید یک یا چند بشکه پلی اتیلن اطمینان حاصل کنید که آزمایش های دقیق برای  تضمین کیفیت بشکه بر روی آن ها انجام شده باشند. سعی کنید به دنبال مراکز فروش معتبر بگردید تا تست هایی مانند تست عدم نشتی، ظرفیت وزنی و یا مقاومت در برابر افتادن و یا ضربات را به طور کامل انجام می دهند.

پس از خرید اولیه، که با مرکز فروشی معتبر آشنا شدید، می توانید خرید بشکه خود را از آن پس به صورت آنلاین، با صرفه جویی در زمان و هزینه، انجام دهید.

قیمت بشکه پلی اتیلنی

بشکه های پلاستیکی با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. تنها نکته ای که قابل توجه است این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. شما اگر بشکه پلی اتیلن با کیفیت بالا تهیه کنید، تا سال ها برایتان کارایی خواهد داشت، پس بشکه ای با کیفیت با قیمتی متناسب تهیه کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت بشکه های ویژه مواد غذایی، مواد شیمیایی و یا مخصوص روغن های صنعتی، با ما تماس بگیرید.

بشکه 220
قیمت بشکه پلی اتیلنی
سخن آخر

بشکه پلاستیکی 220 به روش قالب گیری دورانی تولید می شود که نحوه صحیح تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب، در کیفیت این بشکه ها تاثیر به سزایی دارد. پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه 220، می تواند نیاز شما به مخزن و نگهدارنده ای قوی و کاربردی را برطرف نماید، تنها کافیست از طریق  راه های ارتباطی درج شده در سایت با متخصصین ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.