5 راه برای کارآمد کردن حمل و نقل

5 راه برای کارآمد کردن حمل و نقل

حمل و نقل برای هر کسب و کاری ضروری است. اما می تواند یکی از پیچیده ترین جنبه های عملیات روزانه باشد. یک طرح “مناسب برای همه” برای ایجاد بهترین راه حل حمل و نقل برای تجارت شما وجود ندارد. فرقی نمی‌کند چند کالا یا صدها کالا در ماه ارسال کنید. پیروی از چند نکته ساده می‌تواند به کارآمد کردن حمل و نقل کسب‌وکار شما کمک کند.

کارآمد کردن حمل و نقل

1. یک برنامه حمل و نقل مشخص ایجاد کنید

هزینه های حمل و نقل می تواند به راحتی بر سود شرکت تأثیر بگذارد. ایجاد یک برنامه حمل و نقل منسجم می تواند به صرفه جویی در زمان و هزینه و بهبود رضایت مشتری کمک کند. عوامل متعددی دخیل هستند و مهم ترین آنها به صنعت شما، نوع اقلامی که می فروشید، محل قرارگیری شما و محل استقرار اکثر مشتریان شما بستگی دارد. تعداد محموله‌هایی را که شرکت شما در حال حاضر روزانه، هفتگی و ماهانه ارسال می‌کند، تجزیه و تحلیل کنید، سپس به جزئیات آن بپردازید.

2. انتخاب حامل و هزینه حمل و نقل

هنگامی که جزئیات مربوط به اقلامی را که ارسال می کنید شناسایی کردید، وقت آن است که تحقیقات خود را انجام دهید. انتخاب حامل مناسب می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند و می تواند به حداکثر رساندن کارایی حمل و نقل شما کمک کند.

عوامل متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود تا بتواند شرکتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه به کسب و کار شما خدمت کند. هنگامی که می دانید هزینه حمل و نقل شما چقدر خواهد بود، برنامه ای را برای نحوه مدیریت هزینه های شرکت خود تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری شما حمل و نقل زمینی را انتخاب کند، آیا این هزینه ای است که شرکت شما قبول می کند؟ ارسال رایگان می تواند تا حد زیادی رضایت مشتری را افزایش دهد. بسیاری از کسب و کارها در صورتی که مشتریان بیش از مقدار مشخصی هزینه کنند، ارسال رایگان را ارائه می دهند.

تعیین کنید چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین کار را دارد و یک خط مشی حمل و نقل منسجم و واضح ایجاد کنید. فراموش نکنید که بسته بندی، مواد بسته بندی و نیروی کار را در برآورد حمل و نقل خود لحاظ کنید.

3. استاندارد کردن مواد بسته بندی

یک راه عالی برای به حداکثر رساندن کارایی حمل و نقل استاندارد کردن مواد بسته بندی است. به اقلام پرفروش خود نگاهی بیندازید و راه حلی برای نحوه ارسال آن کالا ایجاد کنید. آیا این یک کالای شکننده است که به جعبه و مواد بسته بندی زیادی نیاز دارد؟ یا کالایی است که می توان آن را در یک کیسه نرم حمل کرد؟

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید از بسته بندی سازگار با محیط زیست استفاده کنید. بسته بندی می تواند ضایعات زیادی را به همراه داشته باشد، اما، با گزینه های سازگار با محیط زیست، می توانید مواد سازگار با محیط زیست مانند بسته بندی های قابل بازیافت یا زیست تخریب پذیر را انتخاب کنید.

اگر جعبه های استاندارد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند، روی یک طرح جعبه سفارشی سرمایه‌گذاری کنید که کاملاً متناسب با کالای شما باشد. اگر کالایی را ارسال می‌کنید که به بسته‌بندی Hazmat نیاز دارد، جعبه‌های سفارشی می‌توانند مفید باشند.

برای اقلامی که به کالاهای خطرناک یا بسته بندی Hazmat نیاز دارند، انتخاب مواد بسته بندی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. الزامات متعددی برای حمل و نقل کالاهای خطرناک وجود دارد، و مهم است که کالای خود را با مواد بسته بندی تایید شده ارسال کنید.

به یاد داشته باشید، هزینه حمل و نقل بر اساس اندازه و وزن بسته است. بسته بندی استاندارد می تواند به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند و تا حد زیادی به شما در ایجاد برند کلی کمک کند.

4. کارایی را به حداکثر برسانید

هنگامی که طرح خود را ایجاد کردید، شرکت حامل خود را انتخاب کردید و بسته بندی خود را استاندارد کردید، به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن کارایی باشید. به عنوان مثال، فصل پرمشغله خود را شناسایی کنید و برنامه ای بسازید تا مطمئن شوید که آماده و آماده هستید. مطمئن شوید که تیم انبار شما آموزش دیده است و چک لیستی از آنچه باید در هر بسته وارد شود دارد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چه فرآیندهایی را می توانید خودکار کنید. شرکت ها به شما می توانند به شما کمک کنند که آیا بخشی از فرآیند وجود دارد که می تواند به صورت خودکار انجام شود. به عنوان مثال، آیا راهی وجود دارد که بتوانید حمل و نقل و صورتحساب خود را در یک سیستم یکپارچه کنید؟ با سایر بخش‌های کسب‌وکارتان صحبت کنید تا ببینید چه فرآیندهایی را می‌توانید ترکیب کنید و آیا گزینه‌های پیشرفته‌تری برای کمک به اتوماسیون وجود دارد یا خیر.

5. ارتباط با مشتری

ارتباط کارآمد با مشتری می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و از شما در برابر تجارب بد بالقوه مشتری در هنگام حمل و نقل محافظت کند. مطمئن شوید که بخشی در وب سایت خود دارید که سیاست حمل و نقل شما را به وضوح توضیح می دهد. اطمینان حاصل کنید که سیاست حمل و نقل شما واضح و آموزنده است. یک بخش پرسش و پاسخ برای پاسخ به رایج ترین سوالاتی که مشتریان شما ممکن است داشته باشند داشته باشید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.