چگونگی تمیز کردن بشکه پلاستیکی 220 لیتری

چگونگی تمیز کردن بشکه پلاستیکی 220 لیتری

چگونگی تمیز کردن بشکه پلاستیکی 220 لیتری

تمیز کردن بشکه پلاستیکی 220 لیتری شما هنگام نگهداری مواد غذایی یا هر اقلام خوراکی دیگری مهم است. این روش تضمین می کند که بشکه شما بهداشتی و عاری از هرگونه مواد باقیمانده است. برای این کار ابتدا محلول کلر را با مخلوط کردن 8 لیتر آب با نصف فنجان سفید کننده کلر آماده کنید. پس از مخلوط کردن محلول، بشکه را تا نیمه پر کنید و قسمت بالای بشکه را با اسفنج بمالید. پس از اتمام این مرحله، بشکه را به خوبی با آب تمیز بشویید و اجازه دهید در هوا خشک شود.

چگونگی تمیز کردن بشکه پلاستیکی

قبل از تمیز کردن بشکه پلاستیکی

برای شروع تمیز کردن یک بشکه پلاستیکی 220 لیتری، ابتدا آسیب قابل مشاهده را بررسی کنید. اگر بشکه پلاستیکی به وضوح آسیب دیده است، نباید از آن برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده کرد. بشکه های شکسته را می توان تعمیر کرد. انواع مختلف مواد شیمیایی به روش های تمیز کردن متفاوتی نیاز دارند. اگر نمی دانید از چه چیزی استفاده کنید، برای روش های تمیز کردن مناسب با سازنده مواد شیمیایی مشورت کنید.

انتخاب حلال پاک کننده

اگر از مواد شیمیایی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که بشکه تمیز و ضد عفونی شده است. قبل از شروع تمیز کردن، بشکه را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر بشکه پلاستیکی دارای خوردگی باشد، نباید برای ذخیره سازی استفاده شود. پس از بررسی این موضوع، نوبت به انتخاب ماده پاک کننده مناسب می رسد. انتخاب حلال شما به نوع ماده شیمیایی که استفاده می کنید بستگی دارد. اگر مطمئن نیستید که از کدام حلال استفاده کنید، از سازنده محصولات پاک کننده توصیه شده بخواهید. اگر در حال تمیز کردن بشکه پلاستیکی هستید، حلالی را انتخاب کنید که بر پایه آب باشد. این امر احتمال هرگونه واکنش شیمیایی را به حداقل می رساند.

اگر از مواد شیمیایی استفاده می کنید که برای مصرف انسان نیستند، می توانید محلول سفید کننده کلر را امتحان کنید. این ضدعفونی کننده روی بشکه های پلاستیکی کار می کند و در برابر باکتری ها و قارچ ها بسیار موثر است. برای استفاده از آن، 1 قاشق غذاخوری سفید کننده را با یک گالن آب مخلوط کنید و سطل را چند بار تکان دهید تا مواد مخلوط شوند. پس از مخلوط شدن محلول، بشکه پلاستیکی را چندین بار با آب تمیز بشویید.

چگونگی تمیز کردن ب

استفاده از آب یا محلول قلیایی برای تمیز کردن بشکه پلاستیکی

قبل از تمیز کردن بشکه های پلاستیکی 220 لیتری خود، مطمئن شوید که ضد حشره هستند. می‌توانید بشکه‌های پلاستیکی ضد حشره بخرید، اما ممکن است بعد از مدتی این خاصیت آنها از بین برود. اگر بشکه ها آسیب دیده اند، بهتر است از حلال های مبتنی بر آب استفاده کنید. در غیر این صورت، به جای آن باید از محلول قلیایی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که همیشه هنگام تمیز کردن بشکه های خود از وسایل محافظ استفاده کنید. نه تنها باید کفش لاستیکی بپوشید، بلکه باید از پیش بند لاستیکی نیز استفاده کنید. محافظ صورت شما را در برابر پاشش های شیمیایی محافظت می کند.

تماس با تولیدکنندگان

اگر مطمئن نیستید که چگونه بشکه پلاستیکی 220 لیتری خود را تمیز کنید، با تولید کنندگان مواد شیمیایی تماس بگیرید. آنها می توانند به شما در پیدا کردن بهترین راه برای تمیز کردن بشکه کمک کنند. اگر آسیبی وجود داشته باشد، ممکن است استفاده از مواد شیمیایی ایمن نباشد. اینجاست که باید به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید. علاوه بر استفاده از مواد شیمیایی که خریداری کرده اید، باید نوع حلالی را که قرار است ذخیره کنید نیز در نظر بگیرید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.