چگونه یک بشکه پلاستیکی را تعمیر کنیم؟

چگونه یک بشکه پلاستیکی را تعمیر کنیم؟

بشکه پلاستیکی یکی از بادوام ترین، محکمترین و پرمصرف ترین ظروف ذخیره سازی صنعتی است که می توانید خریداری کنید. اما در برخی موارد، حتی بشکه پلاستیکی آبی قابل اعتماد نیز ممکن است آسیب ببیند یا شکسته شود. پس آیا بشکه پلاستیکی آسیب دیده قابل استفاده نیست؟ در واقع چند راه حل سریع وجود دارد که می تواند به شما کمک کند نشتی ها را ببندید یا ترک های بشکه پلاستیکی را تعمیر کنید. یک بشکه پلاستیکی آسیب دیده هنوز هم می تواند عمر طولانی داشته باشد. حتی اگر کار تعمیر خیلی سخت به نظر برسد، باز هم می‌توان آنها را کاملاً مجدداً استفاده کرد و توسط متخصصان بازیافت کرد. در مقاله امروز به این می پردازیم که چگونه می توانیم بشکه های پلاستیکی آسیب دیده را تعمیر کنیم.

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی چگونه آسیب می بیند؟

آنها قوی و بادوام هستند اما همچنان می توانند پس از مدتی آسیب ببینند. بشکه ها در صورت عدم نگهداری، جابجایی یا حمل و نقل مناسب ممکن است دچار آسیب شوند. ضربه می تواند منجر به ترک یا فرورفتگی شود یا بشکه ها ممکن است از لیفتراک ها یا از مکان های مرتفع بیفتند. اما مشکلات ساییدگی و پارگی شایع تر است. یکپارچگی پلاستیک می تواند تحت تأثیر عوامل زیادی در طول عمر یک بشکه قرار گیرد. شرایط آب و هوایی (مانند گرم شدن یا خنک شدن سریع) می تواند باعث ایجاد ترک شود و پلاستیک می تواند به مرور زمان تحلیل رفته و ضعیف شود.

نحوه تعمیر بشکه پلاستیکی

قبل از دور انداختن بشکه پلاستیکی، بررسی کنید که احتمال دارد آن را تعمیر و دوباره برای نگهداری و حمل و نقل استفاده کنید. شایان ذکر است که اگر قصد استفاده از بشکه های پلاستیکی را در صنعت دارید، باید اطمینان حاصل کنید که تعمیر شما قوی و ایمن است. به خصوص اگر نیاز به نگهداری مواد شیمیایی یا مواد خطرناک در بشکه پلاستیکی دارید، ارزش دارد که آنها را به طور حرفه ای بررسی و تعمیر کنید.

درزگیرهای پلاستیکی

درزگیرهای پلاستیکی مخصوصی برای ترمیم آسیب بشکه های پلاستیکی مختلف در بازار وجود دارد. درزگیرها سوراخ‌های کوچک بشکه را تقویت می‌کنند (سوراخ‌های بزرگ‌تر نیاز به تعمیر قوی‌تری دارند)، یک لایه ضد آب جدید ایجاد می‌کنند و بشکه پلاستیکی را دست نخورده نگه می‌دارند. دیگر نه سوراخ و نه نشتی وجود دارد.

چسب پلاستیک

اگر بشکه شما بشکند، درب یا قسمت دیگری جدا شود، یا دسته شل شود، بهترین راه حل اغلب ساده‌ترین است. چسب استحکام صنعتی کمک می کند تا بشکه را با نتایج شگفت انگیزی کنار هم نگه دارد. می توانید آن را بچسبانید، نازل را بچسبانید یا به جای خود بازگردانید و خیلی چیزهای دیگر. چسب پلاستیک یک راه حل ارزان و موثر است. اما همیشه بهترین راه حل طولانی مدت برای نیازهای صنعتی نیست.

قالب گیری مجدد

بشکه پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شوند و قالب دارند. اگر سطل شما فرورفته یا از فرم خارج شده است، می توانید آن را به شکل اولیه خود تغییر دهید. می توانید برای انجام این کار از یک متخصص استفاده کنید (در صورت استفاده از بشکه پلاستیکی در صنعت توصیه می شود) یا از روش گرمایش صحیح (معمولاً آب گرم) استفاده کنید که می توانید خودتان آن را امتحان کنید.

بازیافت درام های پلاستیکی

اگر بشکه شما غیر قابل تعمیر به نظر می رسد، سعی کنید خیلی سریع تسلیم نشوید. بشکه ها طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر یک بازسازی ساده کافی نیست، می‌توانید به بازیافت نگاه کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید یک بشکه پلاستیکی را رها کنید اگر آسیب خیلی زیاد باشد.

به یاد داشته باشید که اگر بشکه شما تغییر کاربری داده یا بازیافت می‌شود، باید کاملاً ضدعفونی شوند. به خصوص اگر می‌خواهید از آنها برای غذا یا آب یا انواع مختلف مواد شیمیایی استفاده کنید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.