چگونه هزینه های بسته بندی محافظ را کاهش دهیم؟

چگونه هزینه های بسته بندی محافظ را کاهش دهیم؟

بسته بندی محافظ یک جزء ضروری در زنجیره تامین است. بدون یک روش عملی برای ذخیره و حمل و نقل ایمن کالا، مشاغل هرگز نمی توانند سفارشات خود را انجام دهند و مشتریان خود را راضی نگه دارند.

اما بسته بندی محافظ هزینه های اضافی را به تحویل کالا اضافه می کند و با توجه به ماهیت رقابتی تجارت، حاشیه سود به طور مداوم کاهش می یابد. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های بسته بندی محافظ هستند.

در این مقاله، ما به روش هایی برای کاهش موثر هزینه های بسته بندی محافظ بدون کاهش کیفیت نگاه خواهیم کرد. در اینجا نکات مهم ما برای کاهش هزینه های بسته بندی محافظ آورده شده است.

بسته بندی محافظ

1. بسته بندی محافظ را به صورت عمده خریداری کنید

بسته بندی محافظ برای اطمینان از آسیب نرسیدن به کالا قبل از رسیدن به مقصد ضروری است. اما صاحبان مشاغل همیشه زمانی که هزینه ها شروع به افزایش می کند خوشحال نیستند. ساده ترین راه برای کاهش هزینه بسته بندی محافظ، خرید عمده محصولات است. صرفه جویی در مقیاس زمانی که نیاز به ثبت سفارش های بزرگ است، راه حلی عالی ارائه می دهد. زیرا تامین کنندگان می توانند هزینه های خود را کاهش دهند و قیمت بهتری برای هر محصول ارائه دهند و مطمئن باشند که از طریق خریدهای انبوه سود می کنند. با خرید و فروش زیاد و عرضه طولانی مدت بسته بندی.

2. موجودی های خود را ساده کنید

اگر کسب و کار شما انبارهای زیادی را در انبار خود نگه می دارد، ساده کردن موجودی های شما راهی عالی برای کاهش هزینه های بسته بندی است. مجدداً، صرفه جویی در مقیاس می تواند مستقیماً به نفع شما باشد.

به جای فروش چندین اقلام که هر کدام به انواع یا اندازه‌های بسته‌بندی نیاز دارند، یک موجودی ساده که فقط تعداد کمی از اقلام یا کالا را ذخیره و ارسال می‌کند می‌تواند تنها با خرید یک یا دو نوع و اندازه بسته‌بندی هزینه‌ها را کاهش دهد.

ساده‌سازی موجودی، تقاضای شما را برای یک نوع بسته‌بندی افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد حتی خریدهای عمده‌تر را برای تخفیف‌های بزرگ‌تر انجام دهید.

3. بسته بندی با کیفیت بالا از کالاهای آسیب دیده جلوگیری می کند

افتادن در دام پس انداز در کوتاه مدت با خرید ارزان ترین محصولات موجود بسیار آسان است. اما این هرگز بهترین رویکرد برای بسته بندی محافظ نیست.

بسته بندی محافظ – چه یک جعبه مقوایی یا بشکه فلزی – باید از مواد با کیفیت بالا تولید شود. باید از اقلام موجود در داخل محافظت کند در غیر این صورت هدر دادن پول است.

در حالی که بسته بندی با بهترین کیفیت ممکن است در کوتاه مدت هزینه بیشتری داشته باشد، در دراز مدت منجر به کاهش کالاهای آسیب دیده و مشتریان راضی تر می شود. این به شما حاشیه سود بالاتر و سفارشی تکراری بیشتری می دهد.

4. ممیزی بسته بندی انجام شود

آخرین باری که پرسیدید چرا شرکت شما از بسته‌بندی‌هایی که انجام می‌دهد استفاده می‌کند یا کالاها را به همان شکلی که بسته‌بندی می‌کند، کی بود؟ اغلب یک ممیزی ساده بسته بندی می تواند اطلاعات زیادی را در مورد نیازهای بسته بندی یک کسب و کار نشان دهد، و مناطقی را که می توان در آنها صرفه جویی کرد یا از بسته بندی موثرتری استفاده کرد، برجسته کرد.

آیا واقعاً به بشکه های فولادی گران‌تر نیاز دارید، وقتی بشکه های پلاستیکی ارزان‌تر می‌توانند همان وظیفه را با همان استاندارد انجام دهند؟ آیا جعبه های مقوایی تک جداره باعث شکسته شدن بیش از حد وسایل می شوند، در حالی که باید از جعبه های دو جداره استفاده کنید؟

یک قدم به عقب بردارید. اهداف و الزامات بسته بندی خود را ارزیابی کنید، سپس مقرون به صرفه ترین راه حل را بیابید و در عین حال استانداردهای بالایی را که مشتریان شما شایسته آن هستند، حفظ کنید.

5. رویکردی پایدار به بسته بندی محافظ داشته باشید

اتخاذ یک رویکرد طولانی مدت برای بسته بندی محافظ بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت است. منظور ما فقط انتخاب محصولات بسته بندی با کیفیت نسبت به محصولات ارزان تر نیست. در نظر گرفتن پایداری بلندمدت نیز مهم است.

انتخاب محصولات سبزتر و سازگار با محیط زیست نه تنها برای کره زمین و برند شما مفید است، بلکه برای درآمد شما نیز مفید است. محصولاتی مانند بشکه های پلاستیکی و بشکه های فولادی را می توان بارها و بارها برای ذخیره سازی و حمل و نقل استفاده کرد و می توان آنها را تعمیر، استفاده مجدد و در نهایت بازیافت کرد. سایر محصولات، مانند جعبه های مقوایی یا درام های فیبر، همگی قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند.

با بازیافت در هزینه خود صرفه جویی کنید. برندی برای آینده بسازید و با اتخاذ رویکردی پایدار و بلندمدت برای بسته بندی محافظ، محیط زیست را نجات دهید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.