چهار استفاده از بشکه پلاستیکی برای آمادگی اضطراری

چهار استفاده از بشکه پلاستیکی برای آمادگی اضطراری

جهان ما به طرز باورنکردنی به سرعت تغییر می‌کند و این سخت تر از همیشه است که بدانیم چه چیزی ممکن است در گوشه و کنار باشد. در مواقع ضروری، استفاده از وسایلی که امنیت شما و عزیزانتان را حفظ می‌کند بسیار مهم است. بشکه پلاستیکی با چگالی بالا(HDPE) از مفیدترین و همه کاره ترین موارد برای آمادگی اضطراری هستند. بشکه های پلاستیکی HDPE برای ذخیره سازی، آماده سازی و موارد دیگر بسیار مناسب هستند.

رایج ترین کاربردهای این بشکه ها چیست و چرا آنها برای آمادگی بسیار محبوب هستند؟ در این مقاله چهار مورد وجود دارد که بشکه های پلاستیکی می تواند باعث خودکفایی شما شود.بشکه پلاستیکی برای آمادگی اضطراری

برای ذخیره آب عالی هستند.

در شرایط اضطراری، به ویژه بلایای طبیعی، تامین آب آشامیدنی تازه یکی از مهم‌ترین دغدغه های شما خواهد بود. در مقاله ای در مورد ذخیره آب در مواقع اضطراری، کارشناسان خاطرنشان می کنند که یک بشکه پلاستیکی 220 لیتری با درجه غذایی، دو هفته آب شیرین را برای دو نفر ذخیره می‌کند.

توجه به بخش “درجه غذایی” نیز مهم است. کارشناسان بشکه های ساخته شده از HDPE را توصیه می‌کنند که FDA آنها را برای ذخیره مواد غذایی و نوشیدنی قابل قبول اعلام کرده است. آنها همچنین توصیه می کنند نکات زیر رعایت شود:

  • دور از نور مستقیم خورشید
  • جایی با دمای سرد و پایدار
  • دور از مواد شیمیایی سمی مانند بنزین
  • دور از کف زمین، روی پالت یا تخته
  • اگر مجبورید آنها را در خارج از منزل نگه دارید، در زیر یک برزنت سنگین و تیره قرار دهید.

این شیوه ها به افزایش احتمال وجود آب شیرین کافی برای رهایی از مواقع ضروری کمک می کند. با این حال، اقدامات بیشتری وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد منبع آب خود برای مصارف دیگر انجام دهید.

همچنین می توانید از آنها برای جمع آوری آب باران استفاده کنید.

ایجاد بشکه مخصوص باران یک روش عملی برای جمع آوری و ذخیره آب برای برنامه های روزمره است. بشکه مخصوص باران یک وسیله ساده است که در زیر خروجی خانه شما قرار دارد و رواناب را جمع آوری می کند. اگرچه آب جمع آوری شده برای نوشیدن مناسب نیست – مگر اینکه ابتدا با موادی مانند ید تصفیه شود – برای آبیاری باغ ها، شستن لباس ها و سایر کاربردهای خانگی مناسب است.

یک بشکه دهانه بسته دارای یک درپوش است که امکان باز کردن آن وجود دارد. بنابراین می توانید آب را در صورت نیاز خارج کنید.ذخیره آب باران

بشکه های پلاستیکی برای کمپوست کاملاً مناسب هستند.

کمپوست یکی از اصلی ترین شیوه های خودکفایی است. زیرا اجازه می دهد مواد غذایی باقی مانده در خاک حاصلخیز تجزیه شوند که برای رشد محصولات جدید بسیار مناسب است. برای اینکه سریعتر قابل استفاده شود، یک توده کمپوست باید در یک ظرف مهر و موم دور از نور قرار گیرد. همچنین باید از حشرات و حیوانات محافظت شود.

بشکه های پلاستیکی بعنوان سطل های کمپوست بسیار مناسب هستند. این فرایند نیاز به کمی کار دارد. از جمله افزودن یک قاب چوبی و چفت و بست برای دور نگه داشتن حشرات. اما کمپوست با استفاده از بشکه پلاستیکی مزایای زیادی دارد:

  • فرآیند کمپوست سریع
  • کاهش یا حذف بوی مواد تجزیه شده
  • قابلیت استفاده در حیاط با فضای محدود

وقتی خاک شما آماده شد، می توانید از بشکه دیگری برای مرحله بعدی استفاده کنید: رشد گیاهان!

گیاهان خود را بکارید!

بشکه پلاستیکی برای انواع گیاهان مناسب است. با وجود چند حفره در پایه و یک حفره یک سانتیمتری در کف برای زهکشی، یک باغچه فوری دارید. آنها به ویژه برای نهال درختان و سبزیجاتی که ریشه عمیق دارند عالی هستند.

 

در بالا مواردی از استفاده بشکه پلاستیکی برای آمادگی اضطراری بیان شد.

پناد پلاستیک تولیدکننده بشکه پلاستیکی 220 لیتری با بهترین کیفیت است. برای آشنایی با محصولات به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.