چرا پناد پلاستیک را انتخاب کنیم؟

چرا پناد پلاستیک را انتخاب کنیم؟

استاندارد بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی ای که در شرکت پناد پلاستیک تولید می‌شود دارای انواع استاندارد ها می‌باشد. این استاندارد ها شامل تمامی استاندارد های سازمان ملل متحد مانند استاندارد های UN ، ISO ، CE و  SGN می‌شود. توجه داشته باشید که استاندارد بشکه پلاستیکی بسیار با اهمیت می‌باشد چرا که شما با این روش می‌توانید کیفیت محصول خود را تضمین کنید. این استاندارد بشکه ها در جهت ارزیابی بشکه ها برای میزان مقاومت آنها در ذخیره سازی، حمل و نقل مواد جامد و مایع خطرناک و بسته بندی اخذ شده است.

پناد پلاستیکبشکه پلاستیکی

این بشکه ها در برابر هر گونه تنش محیطی مقاوم می‌باشند. بشکه پلاستیکی پنادپلاستیک ضخامت بالایی دارد اما به همان اندازه سبک می باشد. از این رو می‌گوییم برای حمل و نقل بسیار مناسب می‌باشد. این بشکه ها کاملا بهداشتی هستند و همه بشکه ها امکان چاپ لوگوی اختصاصی را دارا می‌باشند. بشکه پلاستیکی پناد پلاستیک امکان منجمد کردن مواد غذایی را در دمای پایین سردخانه به شما می‌دهند. موارد ذکر شده و کیفیت بالای محصولات موجب دارا بودن استاندارد ها شده است.

گواهی تمیز بودن بشکه ها

بسته­ بندی، یک فاکتور مهم کیفی در افزایش تعداد صنایع می‌باشد. گواهی تمیزی پناد پلاستیک، یک استاندارد جدید برای کاربردهایی که ایمنی و تمیزی فنی، نقشی اساسی بازی می‌کند، می‌باشد. تطابق با بالاترین خلوص محصول و جلوگیری کامل از آلودگی، با مواد مورد استفاده شروع شده و می ­بایست به عنوان یک اصل در تمام زنجیره تولید جاری گردد.

گواهی تمیز بودن، بالاترین استاندارد تمیزی و ایمنی برای محصول و فرایند است که شرکت پناد پلاستیک ارائه می‌دهد:

محصول تمام شده با بالاترین تمیزی فنی

قابلیت ردیابی کامل با توجه به بچ تولیدی و سطح فرآیند

عدم وجود سیلیکون در مواد اجزای در تماس با محصول پر شده

بسته ­بندی جداگانه بشکه ­ها و انبار در محل­های پوشیده پیش از ارسال

به منظور جلوگیری از تاثیر مواد شیمیایی مظروف در بشکه­ ها، شرکت پناد پلاستیک با بهره­گیری از بهترین نوع مواد با بالاترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین روش­های تولید، بشکه ­هایی را که در مقابل مواد شیمیایی مانند حلال­ ها، مواد شوینده و … مقاوم بوده و دچار تغییر خواص نشوند تولید می‌کند.


مدیریت کیفیت بشکه ها

مانیتورینگ منظم به وسیله متخصصان با یک فرآیند دائمی و تست­ های آزمایشگاهی در آزمایشگاه­های داخلی و همکار به منظور تضمین کنترل کیفیت دائمی انجام می‌پذیرد.

محصولات ما با کاربردهای خاص (برای مثال محصولات خطرناک یا استفاده در صنایع غذایی) منطبق بر تمامی قوانین و استانداردهای جهانی بوده و گواهینامه ­های مربوطه را نیز دارا می‌باشد.

ایمنی و اصالت

وظیفه ­ی بشکه ­های تولیدی، حمل و نقل ایمن محصولات ظرف شده، در حالی که از کیفیت اصلی آنها محافظت می‌کنند، می‌باشد. به منظور دستیابی به این مهم، از بالاترین استانداردهای ایمنی، تولید و فرآیندهای کنترل شده استفاده می‌گردد.

بشکه ­ها دارای تاییدیه UN می‌باشند.

تست های منظم بر روی نمونه­ های تولیدی، عملکرد بسیار خوب و ایمن را تایید می‌کنند.

ما ایمنی محصول را به صورت یک سیستم کامل می‌بینیم. به همین دلیل تمامی درب­ ها و بخش عمده­ای از پلمپ ­ها به صورت داخلی تولید می‌شوند.

حفاظت کارامد محصول نیازمند تضمین در کل زنجیره تامین می‌باشد. در بسیاری از زمینه­ های حساس کیفی، حفاظت از محصول ظرف شده در مقابل دستکاری یا آلودگی می‌باشد.

پناد پلاستیک

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.