چرا پناد پلاستیک؟

چرا پناد پلاستیک؟

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک در تولید بشکه پلاستیکی با کیفیت بالا برای بسته های شیمیایی تخصص دارد.  این شرکت دارای سیستم کنترل کیفیت کامل برای مواد اولیه، محیط تولید، پرسنل و تست بشکه می باشد. ارزش های اصلی آن شامل احترام به نیازهای مشتریان و حفاظت از محیط زیست است. هدف آن تبدیل شدن به برند پیشرو در صنعت بسته بندی پلاستیکی است. تجهیزات پیشرفته تولید و قدرت فنی پناد پلاستیک این امکان را به آن می دهد تا طیف وسیعی از محصولات را مطابق با نیاز مشتری ارائه دهد.

پناد پلاستیک

ویژگی محصول بشکه پلاستیکی آبی پناد پلاستیک

در تولید بشکه HDPE از قالب‌های پلاستیکی استفاده می‌شود که امکان استوانه‌ای صاف را فراهم می‌کند و در عین حال هزینه‌های تولید را پایین نگه می‌دارد. رنگ آبی بشکه پلاستیکی صنعتی به یک امضا تبدیل شده است. تشخیص بشکه آبی از انواع دیگر آسان است.  همچنین رنگ آبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دوام و مقاومت بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. این ویژگی آنها را به یک ظرف مناسب برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی و زباله های خطرناک تبدیل می کند.

جدا از ارائه طیف گسترده ای از اندازه ها و ظرفیت ها، بشکه های HDPE را می توان در اشکال و طرح های بسیار متنوعی یافت. از این محصولات می توان برای طیف وسیعی از صنایع استفاده کرد. چه نیاز به ذخیره یک مایع یا یک ماده شیمیایی کشاورزی داشته باشید، بشکه پلی اتیلنی می تواند به شما کمک کند تا نیازها و بودجه خود را برآورده کنید. بشکه پلاستیکی یک راه ایده آل برای نگهداری محصولات شما هستند و به راحتی قابل کنترل هستند.

قالب پلاستیک

تولید کنندگان بشکه پلاستیکی آبی از قالب های پلاستیکی برای فرآیند تولید خود استفاده می کنند. این امکان ایجاد یک بشکه صاف و استوانه ای را فراهم میکند. این فرآیند همچنین هزینه های تولید را پایین نگه می دارد. بشکه پلاستیکی آبی پناد پلاستیک از HDPE ساخته شده و می توان از آن برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی استفاده کرد. این بشکه ها با استفاده از قالب های پلاستیکی تولید می شوند و می توانند در رنگ های مختلف ساخته شوند. با این حال، محبوب ترین رنگ آبی است، زیرا مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش بالاتر از هر رنگ دیگری است و بنابراین برای استفاده در کاربردهای صنعتی مناسب است.

قیمت بشکه پلاستیکی

پناد پلاستیک تامین کننده انواع بشکه پلاستیکی برای مصارف صنعتی است. این شرکت قیمت های انعطاف پذیری را برای محصولات خود ارائه می دهد. همچنین می توانید وب سایت تامین کننده را مرور کنید و قیمت ها و ویژگی های محصول را با هم مقایسه کنید.  وبسایت ما تمام اطلاعات و گزینه های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. خوشحال خواهیم شد که در مورد هر گونه سوالی که در مورد محصولات دارید به شما کمک کنیم. و همچنین می توانیم به سوالات شما در مورد بشکه پلاستیکی پاسخ دهیم.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.