پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت 1402

پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت 1402

پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت ۱۴۰۲

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی 220 لیتری (پلی اتیلنی) دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد. به منظور تولید بشکه مرغوب، این شرکت از به‌روزترین تکنولوژی ها برای تولید بشکه استفاده میکند. برای تولید بشکه پلاستیکی این شرکت از ماشین آلات و تجهیزات کشور آلمان بهره جسته است. پناد پلاستیک دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری اعم از استاندارد هایUN ، ISO، CE، SGN میباشد. محصولات تولیدی این شرکت دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید هستند. علاوه بر این بشکه های تولیدی پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه هستند.

محصولات

پناد پلاستیک تولید کننده بشکه پلاستیکی ۲۲۰ لیتری دهانه باز و بسته و بشکه فلزی (PLD-900) میباشد که در ادامه به معرفی هر یک میپردازیم.

  1. بشكه های ۲۲۰ لیتری دهانه باز (ویژه مواد غذایی)

بشکه های دهانه باز عمدتا برای مصارف صنایع غذایی استفاده می‌شوند و دارای استاندارد FDA و Food Grade هستند. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را می‌گیرد. برای این منظور، اورینگ‌های آب بندی در داخل درب بشکه که از جنس Food Grade هستند، به کار گرفته شده‌اند تا بشکه به‌صورت کامل آب‌بندی شود. همچنین، با استفاده از طوق فلزی دور درب، درب بشکه استحکام بیشتری پیدا می‌کند و مواد داخلی نمی‌توانند خارج شوند. درب‌های بشکه پلمپ شده‌اند تا از باز شدن محموله در طول حمل تا مقصد نهایی جلوگیری شود. این بشکه دارای درب بزرگ
است که دو درب به اندازه ۲ و ۲.۵ اینچ دارد.

 

2. بشکه های ۲۲۰ لیتری دهانه بسته (ویژه مواد شیمیایی و روغن صنعتی)

 

بشکه های Handle less یا بدون دستگیره، به دلیل وجود رینگ در بالای آن‌ها، مقاومت بالایی در برابر ضربات و تنش های وارده دارند. این بشکه ها معمولا در صنایعی که نیاز به نگهداری و حمل و نقل مواد مختلف دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بشکه های دهانه بسته، مانند بشکه های Handle less، امکان بارگیری و تخلیه مواد را با سرعت بیشتری فراهم می‌کنند و به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و کاربردی بودن، در صنایع مختلف مانند صنایع روغن و گریس، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و شرکت‌های داروسازی استفاده می‌شوند. در طراحی این بشکه‌ها، برای افزایش ایمنی، یکی از درب‌ها به صورت سوپاپ دار طراحی شده است تا در موقع تغییرات فشار داخلی بر اثر اختلاف ارتفاع و دمای هوا بشکه، دچار تغییر حالت نشود. همچنین هر دو درب با پلمپ محافظ بسته شده‌اند تا از درب محافظت شود. با توجه به ویژگی‌های خاص بشکه های Handle less، این بشکه ها به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری، حمل و نقل مواد مختلف و حفظ تمیزی روغن در بالاترین سطح ممکن، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

3. بشکه های گرید فلزی PLD-9000 و POT-9000 (بشکه نسل جدید پناد پلاستیک)

 

استاندارد بشکه پلاستیکی

 

فلزی PLD-9000 که به عنوان نسل جدید پناد پلاستیک معرفی شده است، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جایگزینی مناسب برای بشکه های فلزی معمول و بشکه های پلاستیکی نسل قبلی است. این بشکه با ظرفیت 220 لیتر، در دو شکل دهانه باز و دهانه بسته تولید می‌شود. امکان استفاده مجدد، دوام بالا، مقاومت در برابر پرتو فرابنفش و عدم بیرون ریختن محصولات از بشکه ویژگی‌های این بشکه هستند. همچنین، بشکه فلزی PLD-9000 از مقاومت بالایی در برابر تنش و ضربه‌های وارده برخوردار است. این بشکه در صنایع مختلفی مانند صنایع روغن و گریس، انواع روغن‌های سنتتیک و روغن‌های دنده و روغن‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و شرکت‌های داروسازی قابل استفاده است. بشکه فلزی POT-9000 با دسترسی ساده جهت تخلیه سریع، مناسب برای ذخیره مایعات بهداشتی، مواد غذایی و خشکبار است. پناد پلاستیک، با فراهم کردن امکان چاپ و رهگیری بشکه، در حمل و نقل ایمن و مطمئن نقش کلیدی دارد و بشکه فلزی PLD-9000 دارای گواهینامه‌های بین‌المللی UN، FDA و ISO است.

 

نمایشگاه بین المللی نفت

شرکت تولیدی صنعتی پناد پلاستیک، با تجربه و فعالیت در حوزه تولید بشکه های پلی اتیلنی فوق سنگین و بشکه فلزی PLD-9000، در نمایشگاه نفت تهران ۱۴۰۱ حضور فعال داشته و در طول 10 دوره از این نمایشگاه، به منظور آشنایی و تبادل تجربیات، شرکت کرده است.

 

سال گذشته از محصول جدید پناد پلاستیک  در نمایشگاه نفت تهران رونمایی شد. بشکه فلزی PLD-9000 که از بشکه های نسل جدید پناد پلاستیک محسوب می شود، با استفاده از مواد و افزودنی هایی تولید شده است که خاصیت های بشکه فلزی و بشکه پلاستیکی را با هم دارند. این بشکه با رنگ نقره ای رنگ، به دلیل مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش، تولید شده است و با ظرفیت 220 لیتر، در دو شکل دهانه باز و دهانه بسته تولید می‌شود. بشکه فلزی PLD-9000، جایگزینی مناسب برای بشکه های فلزی مرسوم و بشکه های پلاستیکی قدیمی می باشد و در صنایع مختلفی مانند صنایع روغن و گریس، انواع روغن‌های سنتتیک و روغن‌های دنده و روغن‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و شرکت‌های داروسازی قابل استفاده است. بشکه فلزی PLD-9000 یک محصول انحصاری این شرکت محسوب می‌شود و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، می‌تواند برای ذخیره انواع محصولات بهینه سازی شده و در حمل و نقل ایمن و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

منتظر حضور شما در غرفه پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت ۱۴۰۲ هستیم!

بشکه پلی اتیلنی پناد پلاستیک

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری، با افتخار، با حضور در نمایشگاه بین المللی نفت ۱۴۰۲، آخرین و جدیدترین محصولات خود را به نمایش عموم قرار میدهد. امسال یازدهمین دوره از حضور پناد پلاستیک در نمایشگاه بین المللی نفت میباشد.

دعوت می کنیم تا در غرفه ما حضور یابید و از نزدیک با بشکه های پلی اتیلنی ما آشنا شوید و اطلاعات لازم درباره محصولات و خدمات ما را بدست آورید. ما به بهبود محصولات خود و ارتقا کیفیت خدمات خود متعهد هستیم و این فرصت را برای دیدار با شما گرامی می‌دانیم. همچنین جدیدترین محصول ما یعنی بشکه PLD-9000 آماده معرفی و فروش میباشد.

بنابراین، از شما دعوت می کنیم تا این فرصت را از دست ندهید و در غرفه ما حضور یابید تا به معرفی محصولات خود بپردازیم. با تشکر از توجه شما.

مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، سالن ۳۵

زمان: ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.