نحوه دور انداختن بشکه پلاستیکی

نحوه دور انداختن بشکه پلاستیکی

نحوه دور انداختن بشکه پلاستیکی

اگر بشکه پلاستیکی اضافی دارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه آنها را با خیال راحت دور بیندازید. خبر خوب این است که می توانید دوباره از آنها استفاده کنید. در واقع، بسیاری از شرکت ها بشکه پلاستیکی را برای بازیافت می پذیرند. میتوان بدون دور انداختن بشکه پلاستیکی از آن استفاده های مفیدی کرد.

دور انداختن بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی سال ها طول می کشد تا به طور طبیعی تجزیه شود بنابراین هرگز نباید آنها را در زباله انداخت. آنها باید در اسرع وقت تمیز شوند، خالی شوند و بازیافت شوند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نحوه دفع بشکه پلاستیکی را تعیین کنید. آنها در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند و می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که قابل بازیافت هستند، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه هستند. علاوه بر بازیافت، بشکه های فود گرید را میتوان به صورت دسته دو خرید و فروش کرد. با این حال، اگر بشکه آسیب دیده است، هرگز نباید دوباره از آن استفاده کنید. بلکه باید بشکه را بازیافت کنید.

مراحل

هنگامی که یک بشکه برای دور انداختن دارید، باید آن را کاملا بشویید. برخی از مراکز بازیافت بشکه های کثیف را نمی پذیرند. سپس، شما باید بشکه پلاستیکی را کاملا خشک کنید. همچنین باید آن را با اتصالات محکم کنید. هنگامی که بشکه را به یک مرکز بازیافت تحویل می دهید، مطمئن شوید که حاوی آلاینده نیست. اکثر مراکز بشکه های پلاستیکی را آسیاب می کنند و سپس محصولات جدیدی از آنها می سازند. اینها برای استفاده مجدد ایده آل هستند.

روند چگونگی دفع بشکه پلاستیکی آسان است. ابتدا باید بشکه را قبل از بردن به مرکز بازیافت با آب کاملاً بشویید. اگر مواد خطرناکی در آن وجود دارد، باید از استفاده از آب در بشکه پلاستیکی خودداری کنید. پس از تمیز کردن، آن را برگردانید و اجازه دهید در هوا خشک شود. پس از خشک شدن، می توانید آن را ببندید و به مرکز بازیافت تحویل دهید. مرکز بازیافت بشکه ها را آسیاب می کند و از آنها برای یک محصول جدید استفاده می کند.

قوانین

اگر نیاز به دور ریختن بشکه های پلاستیکی برای بازیافت دارید، مطمئن شوید که قوانین مناسب را دنبال می کنید. بهتر است این مواد را بازیافت کنید زیرا اغلب بسیار متنوع هستند. و انجام این کار ارزان خواهد بود. اگر از بشکه های پلاستیکی مخصوص مواد غذایی استفاده می کنید، نباید نگران نشت آنها باشید. حتی می توانید این بشکه ها را  برای بسیاری اهداف دیگر استفاده مجدد کرد. به عنوان مثال، اگر بشکه پلاستیکی آسیب دیده دیگر قادر به نگهداری مایعات نیست، همچنان می توانید آن را بازیافت کرده یا برای مقاصد دیگر از آن استفاده کنید.

دور انداختن

با وجود عمر طولانی، آنها بسیار متنوع و بادوام هستند. اما نکته مهم این است که شما باید بدانید که چگونه آنها را به درستی دفع کنید. و باید مطمئن شوید که با دور ریختن نادرست آنها به محیط زیست آسیب نمی رسانید. بنابراین، مطمئن شوید که آنها را به طور مسئولانه بازیافت می کنید. از روند بازیافت سود خواهید برد. در پایان، شما خوشحال خواهید شد که این کار را انجام داده اید.

اگر از بشکه های پلاستیکی برای بازیافت استفاده کرده اید، مهم است که بدانید چگونه آنها را به درستی دفع کنید. این ظروف به طور گسترده بازیافت می شوند و شما باید با شهرداری خود تماس بگیرید تا بهترین مکان را برای بازیافت پیدا کنید.

دفع صحیح بشکه

اگر تعداد بشکه های پلاستیکی زیادی دارید، باید مطمئن شوید که آنها را به درستی بازیافت می کنید. اگر این کار را نمی کنید، پس باید آنها را به روشی سازگار با محیط زیست دفع کنید. بشکه پلاستیکی خود را برای بازیافت آماده کنید. اکثر مراکز بازیافت این بشکه ها و سایر پلاستیک ها را می پذیرند. همچنین اگر بشکه ها برای نگهداری مواد خطرناک استفاده شده باشد، می توانید آنها را خودتان بازیافت کنید. این یک ایده عالی برای بازیافت بشکه هایی است که قبلاً استفاده کرده اید. می توان آنها را برای استفاده مجدد بازیافت کرد. اما اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، خرید آنهایی را که قابل بازیافت هستند فراموش نکنید. به عنوان مثال، می توانید از آنها برای ذخیره سازی و حمل و نقل موارد دیگر استفاده مجدد کنید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.