نحوه انتخاب مواد بسته بندی مناسب

نحوه انتخاب مواد بسته بندی مناسب

بسته بندی محافظ مناسب یک ضرورت است. این تنها راه برای اطمینان از اینکه محصولات شما به طور ایمن و ایمن به دست مشتریانتان می رسد. بدون شکستگی یا آسیب در حین حمل و نقل. در یک محیط صنعتی، بسته بندی محافظ نیز برای سلامت و ایمنی ضروری است.

اما حمل و نقل مواد شیمیایی در مقایسه با حمل و نقل کالاهای الکتریکی به بسته بندی محافظ بسیار متفاوتی نیاز دارد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید مواد بسته بندی مناسب را انتخاب کنید.

بنابراین، چگونه بهترین بسته بندی محافظ را برای کار در دست انتخاب می کنید؟ در این مقاله بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که بسته بندی محافظ مناسبی دارید.

انتخاب مواد بسته بندی مناسب

چه چیزی را ذخیره و حمل می کنید؟

برای انتخاب مواد بسته بندی مناسب، ابتدا باید در نظر بگیرید که قرار است چه چیزی را ذخیره یا حمل کنید. اقلام مختلف به مواد بسته بندی محافظ متفاوتی نیاز دارند. بنابراین مهم است که با دقت انتخاب کنید. در برخی سناریوها، انتخاب زیادی نخواهید داشت. به عنوان مثال، شما نمی توانید مایعات را در یک جعبه مقوایی حمل کنید یا یک بشکه فیبری را با بنزین پر کنید!

در سناریوهای دیگر، ممکن است لازم باشد از تیم پناد پلاستیک کمی راهنمایی بخواهید. برای مثال، مواد غذایی را می‌توان با استفاده از بشکه‌های پلاستیکی، بشکه‌های فلزی یا بشکه‌های فیبری ذخیره و حمل کرد. البته تا زمانی که بسته‌بندی دارای درجه غذایی باشد.

بسته بندی محافظ چقدر بادوام و محکم است؟

همچنین باید در نظر داشته باشید که بسته بندی محافظ چقدر بادوام یا مستحکم است. اگر کالاهای ظریف یا بالقوه خطرناکی دارید، پس باید بسته بندی محافظی را انتخاب کنید که در واقع محافظت می کند. اگر بسته‌بندی محافظ را برای کالاهای الکتریکی انتخاب می‌کنید، باید کیفیت و دوام جعبه‌های مقوایی را که انتخاب می‌کنید در نظر بگیرید. اخطار دریافت اقلام شکستنی به مشتری را در نظر بگیرید.

بشکه های فلزی گزینه خوبی برای بسیاری از مایعات و نیمه مایعات در نظر گرفته می شوند. اما واقعیت این است که آنها به راحتی با ضربه آسیب دیده منجر به ریختن یا نشت می شوند. بشکه های فلزی در طول زمان زمان در اثر ذخیره مواد نامناسب تخریب و خورده می‌شوند. اسیدها، مواد شیمیایی و غیره می‌توانند با آلیاژهای فلزی واکنش دهند.

بشکه‌های پلاستیکی معمولا مناسب ترین گزینه‌ هستند. وقتی رها می‌شوند نمی شکنند و نشتی پیدا نمیکنند. همچنین پلاستیک با بسیاری از مواد شیمیایی واکنش نشان نمی‌دهد.

آیا استفاده از بسته بندی راحت است؟

بسته بندی محافظ باید محکم و سنگین باشد اما استفاده از آن نیز باید راحت باشد. انواع مختلف بسته‌بندی را می‌توان برای راحتی سفارش آماده کرد یا در قالب‌های کمی متفاوت برای کارهای مختلف فروخت. به عنوان مثال، بشکه های پلاستیکی کلاسیک آبی و بشکه های فلزی را می توان به صورت بشکه های دهانه بسته یا دهانه باز فروخت. دهانه بسته ایمن تر از دهانه باز است، اما در صورت نیاز پر کردن یا خالی کردن آن دشوارتر است. در این شرایط، باید بررسی کنید که آیا راحتی به امنیت بیشتر ارجحیت دارد یا خیر.

آیا می توانید از بسته بندی محافظ استفاده مجدد کنید؟

قابلیت استفاده مجدد برای صاحبان مشاغلی که می خواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند و در عین حال سازگار با محیط زیست هستند، کلیدی است. بهترین بسته بندی محافظ آن است که قابل بازیافت باشد و می‌تواند به راحتی مورد استفاده مجدد قرار گیرد. بشکه های فلزی و بشکه های پلاستیکی زمانی که به طور منظم تمیز، بازبینی و نگهداری شوند، عمر بالقوه ای تا چندین دهه دارند. طول عمر آنها را می توان با استفاده از پوشش محافظ بشکه که از آلودگی بین بسته بندی و محصول جلوگیری می کند، بیشتر کرد.

در صورت مراقبت از جعبه های مقوایی می توان دوباره استفاده کرد. اما طول عمر یک جعبه مقوایی به اندازه یک بشکه پلاستیکی یا فلزی نیست. مهمتر از همه، شما باید در نظر بگیرید که چه محصولاتی ذخیره و حمل می شوند. در صورت وجود احتمال آلودگی متقابل، استفاده مجدد از یک بشکه برای محصولات مختلف عاقلانه نیست.

آیا بسته بندی محافظ رتبه بندی نشده است؟

رتبه‌بندی سازمان ملل در انتخاب بسته‌بندی‌های محافظ مهم است. به‌ویژه اگر کالاهای صنعتی بالقوه خطرناک را ذخیره یا حمل می‌کنید.

رتبه‌بندی سازمان ملل نشان می‌دهد که بسته‌بندی محافظ (به عنوان مثال، بشکه‌های فلزی یا بشکه‌های پلاستیکی) با استاندارد بالایی آزمایش شده است و برای استفاده بین‌المللی مناسب است. رتبه‌بندی سازمان ملل شکلی ضروری از کنترل کیفیت را ارائه می‌کند و به خریدار ثابت می‌کند که بسته‌بندی محافظی که می‌خرد ایمن و مناسب برای هدف است.

آیا بسته بندی محافظ مقرون به صرفه است؟

همه ما عاشق صرفه جویی در پول هستیم. اما واقعیت این است که ارزان ترین بسته بندی محافظ بهترین بسته بندی محافظ خوبی نخواهد بود. به عنوان مثال، جعبه های مقوایی نازک ارزان تر از جعبه های مقوایی ضخیم تر و دو جداره خواهند بود. با این حال، اقلامی را که ارسال می کنید ممکن است بشکنند. جعبه مقوایی دو جداره محکم تر و ایمن تر و گزینه بهتری است. ممکن است هزینه اولیه بیشتری داشته باشد، اما با عدم نیاز به تعویض اقلامی که در حین حمل و نقل خراب شده اند، در پول خود صرفه جویی می کنید (و مشتریان خود را حفظ می کنید!).

به همین ترتیب، بشکه های پلاستیکی با کیفیت ساخته شده از بهترین مواد، قیمت بیشتری نسبت به بشکه های با عیار پایین دارند. اما بشکه های پلاستیکی با کیفیت بالا سال‌های بیشتری دوام خواهند آورد. به طور کلی، سرمایه گذاری بر روی کالاهای باکیفیت و قابل اعتماد مقرون به صرفه تر از تلاش برای صرفه جویی در پول در کوتاه مدت است.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

انتخاب بهترین مواد بسته بندی محافظ فقط به معنای درست کردن بسته بندی نیست. اگر صاحب کسب و کار هستید، می خواهید با بهترین تامین کننده بسته بندی نیز معامله کنید. آیا محصولاتی که نیاز دارید در صورت نیاز در دسترس هستند؟ آیا می توان آنها را به سرعت و ایمن برای شما ارسال کرد؟ سیاست های بازگشت معقولی وجود دارد؟ با وجود گزینه های بسته بندی بسیار در دسترس و متغیرهای زیادی که باید در نظر گرفته شوند، مشاوره تخصصی و خدمات عالی به مشتریان عامل مهمی است که باید در هنگام انجام تجارت در نظر گرفت.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.