نحوه انتخاب بهترین آستر مناسب برای بشکه و سطل

نحوه انتخاب بهترین آستر مناسب برای بشکه و سطل

انواع مواد و دوام آنها را در نظر بگیرید

با توجه به اینکه روز به روز بیشتر شرکت ها در مورد بسته بندی مدرن فکر می کنند، تعداد فزاینده‌ای از آنها تنوع و ارزش پوشش ها را برای راه حل ذخیره سازی در بشکه و سطل خود در نظر میگیرند. انتخاب آستر(پوشش) به عوامل مختلفی بس

آستر بشکه

تگی دارد. از جمله نوع مواد، ظرفیت، دما و نحوه دسترسی به مواد موجود. اگر در حال بررسی پوشش یا آستر بشکه یا سطل هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که در نظر بگیرید.

اندازه ظروف

اندازه ظرف شما و موادی که از آن ساخته شده است عوامل مهمی در انتخاب پوشش مناسب برای ظرف شما خواهد بود.

جالب است بدانید که اگر از سطل استفاده می کنید و سطل فولادی است، نیازی به اندازه گیری آن ندارید زیرا همه سطل های فولادی در اندازه های خاصی تولید میشوند. اگر ظرف شما پلاستیکی است، باید ارتفاع آن را اندازه گیری کنید.

بشکه ها عموماً از فلز، پلاستیک یا الیاف ساخته میشوند و در اندازه مختلف وجود دارند. برای اطمینان از تناسب مناسب آستر خود، باید ارتفاع و قطر بشکه را اندازه گیری کنید. ارتفاع بشکه های جدید معمولاً حدود 90 سانتی‌متر است و برای آن یک آستر استاندارد 220 لیتری کفایت میکند. با این حال، اگر یک بشکه فلزی تعمیر شده باشد، بهترین گزینه ها آستری آکاردئونی یا ترکیبی هستند. آستر ترکیبی CBN آستری ترکیبی با نوار آکاردئون برای هر دو ارتفاع بشکه و قسمت تعمیر شده داخل بشکه است. آسترهای آکاردئونی دارای دیوارهای جانبی چین دار هستند که تغییرات در ارتفاع طبل تعمیر شده را در بر میگیرد.

 

نوع مواد ذخیره شده

یکی دیگر از عناصر کلیدی در انتخاب آسترهای بشکه یا سطل این است که آیا نوع مواد ذخیره شده دارای مواد خاص است یا خیر. برخی از آستر های موجود و مصارف معمول آنها عبارتند از:

 

آسترهای پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) : این آسترها محکم و بادوام هستند. آنها به اندازه کافی قوی برای طیف وسیعی از محصولات و دارای مقاومت در برابر حلال ها هستند.

آسترهای پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) : اینها آسترهای عمومی هستند. آنها مقاومت کششی و کشیدگی فوق العاده ای را ارائه میدهند و همچنین مقاومت بالایی در برابر پارگی و ترک خوردگی دارند. این آستر برای کاربردهای حداکثر 175 درجه فارنهایت طراحی شده است.

آسترهای ضد استاتیک: این آسترهای خاص حاوی یک عامل داخلی برای کمک به کاهش تجمع استاتیک هستند. این امر چسبندگی استاتیک مواد شیمیایی خشک و احتمال احتراق مواد قابل اشتعال را کاهش می دهد.

آسترهای رسانا: این آسترها از پلاستیک رسانا ساخته شده‌اند و طوری طراحی شده‌اند که بار الکتریکی را جذب کرده و با خیال راحت به زمین منتقل میکنند.

فویل با مانع بالا: این در ارائه یک مانع اکسیژن و بخار آب بسیار عالی است و از طرفی ساخته شده از لمینیت پلی پروپیلن-آلومینیوم فویل-پلی اتیلن ساخته شده است و قسمت زیرین آن از یک روکش پلی اتیلن-فویل-پلی استر ساخته شده است.

 

فن آوری CDF

بسته به نیاز، انواع مختلفی برای آسترهای سطل و بشکه وجود دارد. فن آوری مهر و موم حرارتیCDF برای تولید آسترهای ته گرد استفاده میشود.آستر سطل

شکل دهی حرارتی

شکل دهی حرارتی یا ایجاد خلاء باعث ایجاد آستری با درجه‌ای قوی، نیمه انعطاف پذیر، بدون درز و ضد نشت در ضخامت های مختلفآستر میشود.

 

در آخر اینکه اگر شما در جستجوی بشکه پلاستیکی هستید، ما متخصص در ارائه محصولات به طور خاص برای نیازهای شما هستیم. بشکه های پلاستیکی ویژه مواد خشک یا مایعات، با درجه غذای یا مواد سوزاننده، آن چیزی است  که پناد پلاستیک به شما ارائه میدهد. برای سفارش محصول خود با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.