مقایسه کامل بشکه پلاستیکی با بشکه فلزی

مقایسه کامل بشکه پلاستیکی با بشکه فلزی

برخی از بشکه ها از پلاستیک ساخته شده‌اند و برخی دیگر از فلزی مانند آهن ساخته شده‌اند. معمولا از بشکه ها برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی، خطرناک، شیمیایی و خشک استفاده می‌شود. اگر شرکت شما مایعات، مواد قابل اشتعال یا مواد سمی را ارسال می کند، استفاده از بشکه یک انتخاب عالی است. اما، ممکن است بپرسید که کدام نوع بهتر است؟

بشکه پلاستیکی و فلزی

قیمت

یکی از عوامل در مقایسه بشکه پلاستیکی با فلزی، در نظر گرفتن قیمت است. در مقایسه هزینه بشکه فلزی و پلاستیکی هزینه یک بشکه پلاستیکی با همان اندازه تقریباً نصف قیمت فلزی است. اگر از بشکه ها برای حمل و نقل استفاده می کنید، مشروط بر اینکه قوانین به درستی رعایت شود، باید بشکه پلاستیکی را انتخاب کنید. زیرا صرفه جویی در هزینه بسیار قابل توجه خواهد بود. برای پروژه های خود، آنچه را که نیاز دارید در نظر بگیرید و کم هزینه ترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین برای صرفه جویی در هزینه می‌توانید بشکه پلاستیکی دست دوم خریداری کنید. از نظر قیمت، پلاستیک برنده واضح است.

 

وزن

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر گرفت، به خصوص زمانی که حمل و نقل یا ذخیره سازی درگیر است، وزن است. بشکه پلاستیکی به طور متوسط ​​تقریباً نصف یک بشکه فلزی وزن دارند. برای تعیین وزن کلی، باید وزن بشکه را با وزن کالای ذخیره شده در آن جمع کنید. علاوه بر این، اگر قصد دارید مایعات را روی سازه ای که برای بار خاصی طراحی شده است ذخیره کنید، نوع بشکه مورد استفاده شما متغیر تعیین کننده برای کاهش وزن کلی خواهد بود. از نظر وزن، پلاستیک دوباره یک برنده واضح است.

 

ذخیره سازی مواد غذایی / مایعات

استفاده از بشکه فلزی برای ذخیره مایعات و مواد غذایی یک گزینه مناسب نیست. زیرا آب و سایر مایعات حاوی ترکیب هایی از کلر و مولکول های اکسیژن هستند که باعث خوردگی فولاد و مخلوط شدن با مایع می‌شود.

 

از نظر نگهداری مایعاتی مانند آب، بشکه پلاستیکی انتخاب بهتری می‌باشد. با این حال، سعی کنید از بشکه های جدید استفاده کنید تا از طعم غیرعادی اقلام ذخیره شده خود جلوگیری کنید. همچنین می توانید سعی کنید بشکه پلاستیکی را کاملاً بشویید تا از شر باکتری های مضر خلاص شوید و آنها را برای نگهداری مایعات و غذاهای خشک مناسب تر کنید.

 

مواد سمی

هنگام حمل مواد شیمیایی سمی، شرکت‌ها آن‌ها را در بشکه‌های پلاستیکی ذخیره می‌کنند، زیرا تمایل به واکنش‌پذیری ندارند. همچنین، برخی مقررات الزام می کند که این مواد شیمیایی در بشکه های واکنش ناپذیر پلاستیکی ذخیره شوند. بشکه های فلزی هم مقاومت خوبی در برابر مواد سمی دارند.

 

جایگزین

البته، بشکه های پلاستیکی و فلزی نباید همه کاره هستند. به غیر از مصارف صنعتی، بسیاری از افراد از خلاقیت خود برای ساختن اقلام منحصر به فرد از بشکه های فلزی و پلاستیکی استفاده کرده‌اند. از آنجایی که بشکه های فلزی می‌توانند گرما را بیشتر تحمل کنند، مردم از آنها برای ساخت باربیکیو استفاده می‌کنند. علاقه مندان به باغبانی، بشکه پلاستیکی را به گلدان برای کاشت سبزیجات یا گل تبدیل کرده اند.

 

نتیجه

بشکه های پلاستیکی و فلزی در همه جا وجود دارند و توسط صنایع متعدد برای حمل و نگهداری کالاها استفاده می شود. ممکن است به فکر خرید یک آن باشید و بپرسید کدام نوع بهتر است؟ پاسخ قطعی وجود ندارد زیرا بستگی به موارد ذخیره شده و بودجه شما دارد. این موارد را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید از چه چیزی استفاده کنید.

 

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. با توجه به این مساله که شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد، بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

بشکه پلاستیکی پناد پلاستیک

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.