مزایای یک بشکه پلاستیکی چیست؟

مزایای یک بشکه پلاستیکی چیست؟

بشکه پلاستیکی ظرف ذخیره سازی همه کاره‌ای است که به شما کمک می کند هزینه های حمل و نقل را پایین نگه دارید. از این ظروف آبی رنگ می‌توان برای حمل و نقل انواع محصولات و مواد، از مواد غذایی گرفته تا روان کننده های صنعتی استفاده کرد. صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستید، می توانید حداقل یک مورد استفاده از این ظروف دستی پیدا کنید. بیاموزید که چگونه می توانید از بشکه پلاستیکی خود و مزایایی که آنها ارائه می دهند نهایت استفاده را ببرید.

مزایای بشکه پلاستیکی
اقلام مناسب برای بشکه پلاستیکی

شما می توانید طیف گسترده ای از اقلام، از جمله محصولات خشک و مایع را در بشکه پلاستیکی ذخیره کنید. در حالی که آنها برای همه چیز مناسب نیستند، اگر به دنبال ارسال یکی از موارد موجود در این لیست هستید، ممکن است تنها گزینه شما باشند:

اسیدها و سایر مواد خورنده:

مواد خورنده مانند هیدروکسید سدیم و اسید نیتریک در بشکه فلزی و انواع دیگر ظروف نگهداری از بین می روند. به همین دلیل است که شما به امنیت پلاستیک نیاز دارید. اسیدها پلاستیک را از بین نمی برند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که ظرف شما و خود مایع در طول حمل و نقل دست نخورده باقی می ماند.

روان کننده ها، مواد شوینده، خنک کننده ها و سورفکتانت ها:

اگر در تجارت حمل و نقل روان کننده ها یا سایر محصولات مستعد اکسیداسیون و احیا هستید، به یک ظرف غیر واکنشی مانند یک بشکه پلاستیکی 220 لیتری نیاز دارید. پلاستیک باعث اکسیده شدن مواد شما نمی شود. بنابراین لازم نیست نگران کم وزن بودن محموله باشید. اگر از نوع دیگری از ظروف استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که در طول مسیر مقداری از محصول خود را در اثر اکسیداسیون از دست بدهید.

غذا و نوشیدنی:

بشکه پلاستیکی برای غذا و نوشیدنی ها به خوبی کار می کند. قبل از اینکه محصولات غذایی خود را در یک بشکه نگهداری کنید، مطمئن شوید که علامت درجه مواد غذایی که معمولاً در پایین ظرف قرار دارد، وجود داشته باشد. FDA از استفاده مجدد از ظروف پلاستیکی هنگام نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی جلوگیری می کند، اما برخی استثناها وجود دارد. محصولات غذایی که به خوبی برای بشکه پلاستیکی مناسب هستند عبارتند از غلات، گیاهان دارویی و محصولات خشک مانند آرد و شکر. پلاستیک تمایل به جذب طعم و بوی غذا و نوشیدنی دارد، بنابراین ممکن است بخواهید بشکه را بپوشانید مگر اینکه آب یا انواع دیگر محصولات بدون طعم را حمل کنید.

مواد قابل اشتعال:

فقط انواع خاصی از بشکه های پلاستیکی را می توان برای انتقال مایعات قابل اشتعال مانند گاز استفاده کرد. برای اطمینان از سازگاری ظرف با محصولات شما باید با سازنده چک کنید. اگر چنین باشد، مواد قابل اشتعال شما در حین حمل و نقل ایمن می مانند.

داروها:

آیا نیاز به ارسال مقدار زیادی قرص دارید؟ بشکه پلاستیکی از له شدن یا از بین رفتن محصولات دارویی شما جلوگیری می کند. آنها همچنین ضد نشت هستند، بنابراین هیچ شانسی برای ورود آب و تغییر قرص های شما وجود ندارد.

مزایای استفاده از بشکه پلاستیکی آبی

بشکه پلاستیکی یکی از مقرون به صرفه ترین ظروف حمل و نقل در بازار امروز است. در اینجا فقط برخی از مزایای رنگ آبی آورده شده است.

دوام:

هنگام انتخاب پلاستیک، لازم نیست نگران آسیب دیدن محموله خود باشید. بسیاری از بشکه های پلاستیکی برای فروش برای ایمن نگه داشتن محصولات تحت فشار طراحی شده اند. شما می توانید بشکه را بکوبید یا رها کنید، و کالاهای شما همچنان سالم خواهد بود.

قابلیت استفاده مجدد:

همچنین می توانید از بشکه پلاستیکی خود استفاده مجدد کنید. که به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و تاثیر خود را بر محیط زیست کاهش دهید. پس از هر بار استفاده باید بشکه را کاملا تمیز کنید تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود. اگر غذا را در بشکه ذخیره می کنید، ممکن است بوی آن حتی پس از تمیز کردن کامل باقی بماند.

مقاومت در برابر اشعه فرابنفش:

پلاستیک همچنین در برابر اشعه فرانبفش بنفش مقاوم است. بنابراین دیگر نگران تغییر نور خورشید در محصولات خود نخواهید بود. با این حال، اگر بشکه های خود را در تمام طول روز زیر نور خورشید بگذارید، پلاستیک گرما را جذب می کند.

ضد نشت:

نگران نشت بشکه های خود نباشید. آنها برای نگهداری مایعات مناسب هستند. بنابراین می توانید محصولات خود را بدون ایجاد آشفتگی در طول مسیر ارسال کنید. حتی اگر محصول در حین حمل و نقل تکان زیادی داشته باشد.

هزینه کم:

به طور کلی، بشکه های پلاستیکی مقرون به صرفه هستند. تولید پلاستیک راحت‌تر و ارزان‌تر از شیشه، فلز و سایر انواع ظروف ذخیره‌سازی است. می توانید به طور مکرر از آنها استفاده کنید و بیشتر از ارزش پول خود به دست آورید.

نتیجه

به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از شرکت ها بشکه پلاستیکی را برای نیازهای حمل و نقل خود انتخاب می کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که انواع محصولات را ایمن نگه دارند. وقتی کارتان با یک ظرف تمام شد، می‌توانید از آن برای ذخیره آب در مواقع اضطراری یا برای مرتب نگه داشتن تجهیزات و لوازم استفاده کنید. اگر از بشکه قدیمی خود استفاده ای ندارید و به طور کامل تمیز و بازرسی شده است، همیشه می توانید آن را اهدا کنید یا برای سود اضافی دوباره بفروشید. امروز نوع بشکه مناسب را برای کسب و کار خود بیابید و از قدرت پلاستیک استفاده کنید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.