مزایای بشکه پلاستیکی

مزایای بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی که استفاده های صنعتی متعددی دارد از پلی اتیلن باچگالی بالا (HDPE) ساخته شده. بشکه پلی اتیلن عالی و برای مصارف صنعتی مناسب است زیرا مواد HDPE استفاده شده در ساخت بشکه های پلاستیکی نسبت به ph های پایین یا بالای محتویات درون بشکه مقاوم هستند. مزایای بشکه پلاستیکی بسیار است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

مزایایی مانند ضخامت، دیواره های با دوام، مقاومت به UV و نفوذناپذیری، بشکه پلاستیکی را برای بسته بندی مواد غذایی، شیمیایی، دارویی و همچنین جمع آوری آب باران بدون کم ترین آسیبی به محتویات مناسب کرده است.

بشکه پلاستیکی تمام ویژگی های لازم جهت ذخیره سازی و نیاز های مهاری مسکونی، تجاری و صنعتی شما را دارا می باشد. مقاله بشکه پلاستیکی شیردار را نیز مطالعه بفرمایید.

کاربرد و مزایا بشکه پلاستیکی

طریقه استفاده از بشکه پلاستیکی

بشکه 220 جهت انتقال به عنوان نگه دارنده مواد شیمیایی خطرناک و تقریبا همه چیز خدمات ارائه می دهد. در هر صورت احتیاط های لازم برای استفاده از بشکه پلی اتیلنی لازم است رعایت شود. در زیر موارد لازم جهت استفاده از بشکه های پلاستیکی را برای شما ذکر کرده ایم:

  • بشکه پلی اتیلنی را به طور امن نگه دارید تا ریسک هرگونه تصادف و ریختن بشکه ها را به حداقل برسانید.
  • در انتقال یا نگهداری مواد شیمیایی خطرناک، از قبل به دستورالعمل ها و راهنمایی های ماده موردنظر توجه بفرمایید تا اطمینان بیابید که مناسب حمل با بشکه پلاستیکی شما هستند.
  • در حالی که بشکه ها پر هستند، آن هارا نغلتانید.
  • از آلات مخصوص حمل بار با ابعاد متناسب بشکه برای جا به جایی بشکه ها استفاده کنید.
  • اگر بیش از یک بشکه حمل می کنید، اطمینان حاصل کنید که بارها به طور مساوی توزیع شده اند.

مزایای بشکه پلاستیکی

  • تداوم: اگر شما بشکه پلاستیکی را برای انتقال محصولاتتان انتخاب کرده اید به هیچ عنوان لازم نیست نگران خراب شدنشان در طول مسیر باشید. آنها طوری ساخته شده که در مقابل فشار ها و ضربات، مقاوم و همچنان محافظ محتویاتش باشد.
  • چند بار مصرف: از مزایای بشکه پلاستیکی قابلیت استفاده مجددش است. شما می توانید از بشکه پلاستیکی خود چندین بار استفاده کنید و به این ترتیب اثرات خود بر محیط را کاهش دهید. فقط به این نکته توجه کنید که پس از هربار استفاده به طور کامل بشکه خود را تمیز کنید به خصوص پس از حمل و جابه جایی مواد غذایی.
  • مقاوم به UV: لازم نیست دیگر نگران خرابی محصولاتتان هنگام حمل با بشکه های مختلف باشید. کافیست از بشکه پلاستیکی استفاده کنید. زیرا این بشکه ها به UV مقاومند. منتها اگر بشکه هارا به طور طولانی مدت در فضای باز نگه دارید، قابلیت جذب نور را دارند پس احتیاط لازم را رعایت کنید.
  • عدم نشتی: این ویژگی بشکه پلاستیکی آن ها را برای جا به جایی مایعات، کاملا مناسب ساخته است و هرچقدر هم فشار، ضربه و حرکت های شدید تجربه کند هیچ نشتی مایعی در آن اتفاق نمی افتد و کاملا ایمن است.
  • مقرون به صرفه: بشکه پلاستیکی نسبت به دیگر جنس ها مانند شیشه یا فلزی بسیار ارزان تر است و نحوه ساختش نیز راحت تر است. شما چندین بار از بشکه تان می توانید استفاده کنید پس نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید دریافت بیشتری دارید.

انتخاب بشکه پلاستیکی مناسب

انتخاب بشکه پلاستیکی اشتباه می تواند به قیمت خرابی محصولاتتان و بشکه تمام شود. در طی جابه جایی و نگهداری محصولات خطرناک همراه با مقررات مخصوص خودشان، باید بشکه ای متناسب با محتویات و کاربردشان را انتخاب کنید.

اگر مواد شیمیایی جابه جا می کنید به لیبل های روی بشکه حتما دقت کنید تا از عدم وجود خطر اطمینان یابید.

اگر به دنبال شرکتی مناسب برای تهیه بشکه پلاستیکی مناسب کار خود هستید، شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه 220 با ارائه بشکه پلاستیکی با بهترین کیفیت و مناسب برای انواع محصولات تجاری و صنعتی شما، همراه با استانداردهای لازم جهت جا به جایی مواد شیمیایی، در خدمت شما است.

تولید کننده بشکه 220
بشکه های پلاستیکی مناسب

انواع بشکه پلاستیکی

بشکه های پلاستیکی به دو صورت دهانه بسته و دهانه باز ارائه می شوند

بشکه پلاستیکی دهانه بسته

این بشکه ها برای انواع اهداف صنعتی و تجاری کاربرد دارند. بشکه پلاستیکی دهانه بسته از باکیفیت ترین مواد ساخته شده و برای حمل و جا به جایی انواع مختلف مایعات استفاده میشود.

چه محصولاتتان خطرناک باشند چه بی خطر، می توانید اطمینان داشته باشید که با این بشکه ها به طور امن جا به جا می شوند. بهترین مزیت این بشکه ها حمل و جا به جایی راحت و هزینه بسیار مناسبشان است.

بشکه پلاستیکی دهانه باز

بشکه پلاستیکی دهانه باز از بهترین اقلام تجهیزاتی است که می تواند به بیزینس شما کمک کند. این بشکه ها برای حمل و جا به جایی انواع محصولات خشک کاربرد دارند. بشکه های تولیدی ما از پلی اتیلن های با تراکم بالا ساخته شده اند و دارای استحکام بالایی به سبب وزن مولکولی بالایشان هستند.

انتهایی

بشکه پلاستیکی را تقریبا در همه جا می توان استفاده کرد. چه در مصارف شخصی برای باغ ها و باغچه ها، چه در مصارف صنعتی و تجاری برای حمل و جا به جایی محصولات. با انتخاب بشکه پلاستیکی 220 با کیفیت از شرکتی معتبر امنیت محصولاتتان را تضمین کنید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.