مزایای بشکه پلاستیکی چیست؟

مزایای بشکه پلاستیکی چیست؟

مزایای بشکه پلاستیکی چیست؟

بشکه پلاستیکی مزایای زیادی دارد. مهمترین عامل این است که چنین ظروفی شکل اولیه خود را حفظ کرده و عمر بسیار بیشتری نسبت به بشکه فلزی دارند. علاوه بر این، آنها تمایلی به زنگ زدگی ندارند. همچنین گاهی می توان از بشکه کهنه شده برای مصارفی چون کشاورزی استفاده کرد.

مزایای بشکه پلاستیکی

مقاومت در برابر پرتو فرابنفش(UV)

پلاستیک در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. بنابراین در زمانی که محصولات شما در معرض نور خورشید هستند، آسیبی نمی بیند. اما در مقابل فلز، اگر برای مدت طولانی در آفتاب بماند، گرما را جذب می کند و همچنین در برابر uv مقاوم نیست. به همین دلیل است که بهتر است از بشکه پلاستیکی برای نگهداری مایعاتی مانند روغن یا سرکه استفاده کنید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای بشکه پلاستیکی این است که خرید آن ارزان است. علاوه بر دوام بیشتر، تولید آنها نیز ارزان‌تر است. به همین دلیل آن‌ها را به سرمایه‌گذاری خوبی تبدیل می‌کند.

بازیافت و استفاده مجدد

برخلاف سایر مواد، این بشکه ها را می توان دوباره استفاده کرد. بشکه پلاستیکی علاوه بر دوام و مقرون به صرفه بودن، قابل بازیافت هستند و آنها را به گزینه ای سبزتر برای نگهداری محصولات تبدیل می کند. بر خلاف بشکه فلزی که نیاز به بازیافت پیچیده‌ای دارند، بشکه پلاستیکی را می توان به صورت گلوله خرد کرد و در محصولات دیگر استفاده کرد.

علاوه بر این، آنها سازگار با محیط زیست هستند. مزایای استفاده از بشکه پلی اتیلنی برای ذخیره سازی بسیار زیاد است. یک بشکه پلاستیکی می تواند قابل استفاده مجدد باشد که در بسیاری از صنایع یک ویژگی عالی است. می توان از آن مجددا استفاده کرد و برای کاربردهای مختلف قابل استفاده است. مواد به کار رفته در این بشکه ها بادوام و همه کاره است که آنها را به انتخابی عالی برای استفاده های مختلف تبدیل می کند.

همچنین دو طرح از بشکه های پلاستیکی وجود دارد. طرح اول به عنوان “Sustainable” شناخته می شود، به این معنی که برای محیط زیست ایمن است و همچنین بادوام و قابل استفاده مجدد است. مزیت دوم بشکه پلاستیکی این است که می توان آنها را بازیافت کرد. برخلاف بازیافت فولاد و آلومینیوم، که فرآیندهای پیچیده و زمان‌بر هستند، بشکه پلاستیکی را می‌توان با خرد کردن به گلوله بازیافت کرد و برای مقاصد دیگر مورد استفاده مجدد قرار داد.

کاربردهای شیمیایی

آنها همچنین می توانند برای سایر کاربردهای شیمیایی استفاده شوند. به دلیل مقاومت بالای پلی اتیلن با چگالی بالا در برابر مواد شیمیایی و  مواد خورنده، بشکه پلاستیکی بهترین گزینه برای ذخیره این مواد می باشد.

انتخاب بشکه مناسب

هنگام انتخاب یک بشکه پلاستیکی، مهم است که نوعی ماده را انتخاب کنید که بتواند وزن محتویات را تحمل کند. یک ماده پلاستیکی قوی و انعطاف پذیر برای بشکه 220 لیتری ضروری است. پلی اتیلن با دانسیته بالا انتخاب خوبی برای این نوع بسته بندی است. همچنین یک گزینه عالی برای حمل و نقل و ذخیره مایعات است.  این بشکه های بادوام را می توان چندین بار مورد استفاده مجدد قرار داد. این امر باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش اثرات زیست محیطی محصولات پلاستیکی می شود، اما آنها باید پس از هر بار استفاده به دقت تمیز شوند.

در مجموع، بشکه پلاستیکی یک گزینه ذخیره سازی عالی برای نیازهای ذخیره سازی، حمل و نقل و حمل و نقل شما است. بشکه محصولات را از هر نوع آسیبی چه گرما و چه رطوبت محافظت می کنند. آنها خورده نمی شوند یا زنگ نمی‌زنند. بنابراین نیازی به مالیدن مداوم روغن به بشکه مانند بشکه فلزی نیست. بشکه پلاستیکی بادوام است و از آنجایی که می توان آنها را سفارشی کرد، می توانید مجموعه بشکه منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. چه یک کشاورز، یک معلم یا کسی که به سازمان های خیریه کمک می کند که کالاها را در کانتینر به سایر نقاط جهان می فرستند باشید، بشکه پلاستیکی می تواند به شما کمک کند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده میباشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.