مخزن پلی اتیلن ضد جلبک

مخزن پلی اتیلن ضد جلبک

امروز قصد داریم که مخزن پلی اتیلن ضد جلبک را با شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم، اما اول بگذارید یک توضیح کامل در مورد جلبک و مخزن های پلی اتیلن به شما عزیزان بدهیم که به صورت کامل با این مخازن پرکاربرد آشنا شوید، سپس به سمت توضیح مخزن ضد جلبک برویم، با ما همراه باشید.

مخزن پلی اتیلن ضد جلبک

مخزن های پلی اتیلن تبدیل شده اند به یکی از بهترین مخزن هایی که می توان برای کار خود استفاده کرد، به این دلیل که از ماده ای به نام پلی اتیلن، در ساخت این بشکه و دبه ها به کار رفته است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که به چه علت باید از پلی اتیلن استفاده شود؟

ببینید امروزه شرکت های تولید کننده مخزن به فکر منفعت مشتریان خود بوده و همواره توانسته اند بشکه و دبه ها را با یک ویژگی به نام مخزن پلی اتیلن درست کنند که در برابر نور خورشید، ضربه خوردگی، ماده های شیمیایی و اسیدی مقاوم سازد.

متاسفانه امروزه بیشتر دبه ها و بشکه هایی که توسط برخی افراد دیگر درست می شوند، از بی کیفیت ترین و نا مرغوب ترین مواد در ساختشان استفاده می شود. مخازن پلی اتیلن ضدجلبک بین مصرف کنندگانشان بسیار کاربردی و محبوب هستند. شاید از خود بپرسید چرا باید از مخزن ضد جلبک استفاده کرد؟
به صورت کلی، امروزه بیشتر خانواده ها و مغازه دار ها برای اینکه بتوانند محصولات خود را تر و تازه نگه دارند، در این مخازن نگهشان می دارند، اما در ادامه مطلب کاربرد این مخازن را مورد برسی قرار خواهیم داد.

کاربرد مخزن پلی اتیلن ضد جلبک

همان طور که در اول متن گفته شد، از این نوع مخزن پلی اتیلن برای مصارف خانگی و در مغازه ها استفاده می شود، اما به صورت کامل توضیح داده نشد، در ادامه به دنبال این هستیم که به صورت کامل این نوع مخازن ضد جلبک را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع مخزن ضد جلبک پلی اتلین
انواع مخزن پلی اتیلن

مصارف خانگی مخازن ضد جلبک

امروزه بیشتر مادر ها برای اینکه بتوانند ترشی و یا خیارشور های خوشمزه خانگی درست کنند، از این نوع دبه ها و بشکه های پلی اتیلن استفاده می کنند، اما همیشه یک ترس مربوط به اینکه نکنه جلبک بزند؟ در آن وجود دارد. باید بگویم هر زمان که شما از مخزن پلی اتیلن ضد جلبک استفاده کنید، هیچ گونه جلبکی در دبه و بشکه ها ایجاد نمی شود و محصولات شما کاملا در سلامت و تازه به دست شما می رسد.

کاربرد خانگی مخزن ضد جلبک
مصارف خانگی مخزن پلی اتیلن

مصارف مغازه ای مخازن ضد جلبک

ترس مغازه دار این است که محصولاتش مانند میوه ها تحت حمله جلبک قرار گیرد و از بین برود. یکی از پر مصرف ترین دلایل استفاده از مخزن پلی اتیلن ضد جلبک همین مصارف مغازه ها می باشد، انها از این نوع دبه و بشکه ها استفاده می کنند که در صورت ذخیره سازی محصولاتشان با حضور جلبک ها در مخزن مواجه نشوند و مشکلی در محصولاتشان به وجود نیاید.

ذخیره سازی محصولات شیمیایی در مخازن پلی اتیلن

امروزه برای اینکه بتوانند محصولات خود را در سلامت کامل نگه دارند و دچار هیچ آسیبی و مواد اضافی مانند جلبک، قارچ و باکتری نشود، از این نوع دبه ها استفاده می کنند. آیا زمانی که از این نوع دبه استفاده می شود به صورت صد در صد جلبک نمی زند؟
بله؛ باید در جواب به سوال شما بگویم که زمانی که شما از دبه و یا بشکه های پلی اتیلن ضد جلبک استفاده می کنید، این اطمینان را به شما می دهیم که حین نگه داشتن محصولات شیمیایی خود دچار هیچ آسیب و مشکلی نمی شوند.

نگه داری آب در مخزن پلی اتیلن

یکی از اصلی ترین مصارفی که می توان از این نوع دبه های ضد جلبک پلی اتیلن استفاده کرد، این می باشد که زمانی که شما آب را نگهداری میکنید، حتی اگر نور مستقیم به این نوع مخازن بزند ،به هیچ وجه جلبک در آن به وجود نمی آید و آب شما کاملا سالم و قابل آشامیدن باقی می ماند.

ذخیره آب در مخازن پلی اتیلنی

تمامی مواردی که در بالا گفته شد اصلی ترین استفاده مخازن پلی اتیلن ضد جلبک می باشند. در ادامه روش های جلوگیری از جلبک زدن در مخزن آب پلی اتیلن را مورد بررسی قرار دهیم.

جلوگیری از جلبک زدن مخزن پلی اتیلن

از سوالات افراد این است که آیا می‌توان کاری کرد که مخازن پلی اتیلنی، دیگر دچار جلبک نشود؟ بله در ادامه برخی از راهکارهای موجود را برشمرده ایم:

  • تابش مستقیم
    وقتی مخزن آبی نصب میکنید، توصیه میکنیم در مکانی نصب کنید که نور خورشید به صورت مستقیم به مخازن نزند. زیرا باعث می‌شود جلبک در مخازن آب به وجود بیاید و اصلی ترین علت به وجود آمدن جلبک نور میباشد.
  • تمیز کردن
    توصیه می شود اگر به دنبال این هستید که مخزن آب پلی اتیلن شما جلبک نزند حتما آن را به صورت دوره ای تمیز کنید. یعنی طوری نباشد که عین چی چرک و کثیفی در دبه جمع شود و علاوه بر به وجود آوردن جلبک آب مورد نظر شما را دچار مشکلات و طعم بسیار بدی بکند.
  • فیلتر کردن
    شما می توانید برای این نوع بشکه های پلی اتیلن که برای مخازن آب به کار می برید از یک سری فیلتر های مخصوص که برای مخازن آب پلی اتیلن آب به وجود آمده است استفاده کنید تا مخزن آب شما دچار به وجود آمدن جلبک در آن نشود.
نتیجه گیری مخازن پلی اتیلن ضد جلبک

مخازن پلی اتیلنی ضد جلبک به خصوص برای افرادی مناسب هستند که قصد ذخیره سازی محصولات غذایی و آب آشامیدنی دارند. توصیه ما این است که اگر قصد خرید مخزن پلی اتیلن دارید، مخزنی بخرید که خوب و قابل اعتماد باشد. شما میتوانید از بشکه های پلاستیکی 220 لیتری پناد پلاستیک که دارای تمامی استاندارد های لازم هستند نیز دیدن فرمایید.

سوالات متداول مخزن پلی اتیلن ضد جلبک

1. آیا می توان برای تهیه مخازن 220 لیتری ضد جلبک به سایت پناد پلاستیک مراجعه کرد؟

بله. بشکه های 220 لیتری تولیدی پناد پلاستیک، ضد جلبک و کاملا مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده اند.

2. آیا می توان برای نگهداری میوه ها نیز از این نوع مخازن ضد جلبک استفاده کرد؟

بله شما می توانید برای نگه داری میوه های خود نیز اگر ترس از جلبک زدن و خراب شدن را دارید می توانید محصولات و میوه های خود را در این نوع مخازن ضد جلبک نگه داری کنید.

3.آیا می توان مخازن ضد جلبک را ضد عفونی کرد؟

بله. هر وقت که نیاز داشتید کار ضد عفونی مخازن ضد جلبک را انجام دهید کافی است شروع به کار کنید. برای شما هیچ مشکلی در مخازن به وجود نمی آورد اگر از منابع ضد عفونی استفاده کنید.

4. آیا شرکت پناد پلاستیک برای مخازن 220 لیتری خود ضمانت ارائه می کند؟

بله؛ با خرید از پنادپلاستیک ضمانت نامه نیز دریافت می کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.