قیمت مخازن پلی اتیلنی

قیمت مخازن پلی اتیلنی

مخازن پلی اتیلنی

بشکه پلاستیکی را از مواد مختلف پلاستیکی ای می سازند که از مشهور ترین و کاربردی ترین آن ها پلی اتلین است. به همین سبب به بشکه پلاستیکی که از پلی اتیلن ساخته شده مخازن پلی اتیلنی میگویند.

امروزه جهت مصارف ذخیره سازی و حمل و نقل مواد مختلف به جهت ویژگی های مثبت و مزایای مخازن پلی اتیلنی، این مخازن را مورد استفاده قرار می دهند. مخازن پلی اتیلنی دارای انواع مختلفی هستند و حتی به صورت سفارشی نیز تولید می شوند. در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی را ارائه داده ایم.

مخزن پلی اتیلن
مخازن پلی اتیلنی

انواع مخازن

مخازن پلی اتیلنی بر اساس معیار های متفاوتی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. به عنوان مثال بر اساس ماده ای که در خود نگه می دارند، بر اساس مواد سازنده شان، و بر اساس طراحی و کاربردشان انواع مختلفی دارند.

مخازن از لحاظ تعداد لایه جداره شان، به سه دسته یک لایه، دو لایه و سه لایه تقسیم می شوند. از نظر طراحی ظاهری و کاربردشان دارای انواع مخازن قیفی، انبساط، مادولار، عمودی، افقی، مکعبی، کتابی، زیرپله و سم پاش هستند.

گفتیم که بر اساس ماده ای که  ذخیره و نگهداری می کنند هم طبقه بندی می شوند: مخازن مواد شیمیایی، مخازن مواد غذایی، مخازن روغن های صنعتی، مخازن داروها و مواد پزشکی، مخازن آب و …

مخازن بر اساس درب هم به دو دسته دهانه باز و دهانه بسته تقسیم می شوند. بشکه های دهانه باز بیشتر جهت ذخیره مواد خشک و مواد غذایی به کار برده می شوند و بشکه های دهانه بسته را برای ذخیره مواد شیمیایی نیازمند احتیاط در حمل و نقل و مایعات مورد استفاده قرار می دهند.

مزایای مخازن پلی اتیلنی

  • این مخازن به دلیل نوع ساخت و مواد سازنده شان دارای مزایای فراوانی هستند. از جمله مهم ترین مزیت هایشان طول عمر بالا و دوام فوق العاده شان است. البته ناگفته نماند که با وجود تمام مزیت هایی که نسبت به مخازن با جنس های دیگر دارند، قیمتشان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
  • این مخازن جهت حمل و نقل و نصب به تخصص و تبحر زیادی احتیاج ندارند. تنها با رعایت برخی نکات به راحتی می توان نصب و جا به جایشان کرد. حتی در بعضی مواقع که سطح مسیر صاف و بدون سنگ های بزرگ و تیز باشد می توان تا مقصد این بشکه ها را غلتاند.
  • از دیگر مزایای مخازن پلی اتیلنی سطح صاف و یکپارچه بودن جداره شان است. بر خلاف مخازن فلزی که به صورت ورقه های متصل به هم هستند و امکان تشکیل جلبک و همچنین زنگ زدگی در این نواحی وجود دارد، مخازن پلی اتیلنی با این قبیل مشکلات مواجه نمی شوند. همچنین نشتی نیز در این مخازن رخ نمی دهد.
  • ضخامت دیواره بشکه پلاستیکی متناسب با درخواست مشتری و کاربرد بشکه تعیین میشود.
  • این مخازن قابلیت نگه داری و ذخیره سازی انواع مختلف مواد را دارند. هنگام نگهداری مواد اسیدی و خطرناک، هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود. در برابر خوردگی، زنگ زدگی و خرابی کاملا مقاوم هستند.
  • دارای انعطاف پذیری بالایی هستند. به عنوان مثال هنگامی که پر از مایعی مانند آب باشند، دیواره به سمت بیرون کشیده و منبسط می شود و هنگامی که بشکه خالی شود به حالت طبیعی باز می گردد.
  • از دیگر مزایای بشکه پلاستیکی مقاومت در برابر اشعه uv است. پس می توانید اطمینان حاصل کنید که در فضای باز خطری آن ها را تهدید نمی کند.

مزیت بشکه پلاستیکی

کاربرد مخازن

از این مخازن در صنایع و کارخانجانت مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال در صنعت کشاورزی، در صنایع مواد غذایی، صنایع شیمیایی جهت نگهداری انواع مختلف مواد اسیدی و خطرناک، صنایع داروسازی، مخازن مخصوص حمل آب شرب، مخازن مخصوص جمع آوری فاضلاب، مخازن مخصوص روغن های صنعتی و …

قیمت مخازن پلی اتیلنی

مخازن پلی اتیلنی همانطور که متوجه شدید دارای محبوبیت زیادی بین صنایع هستند و تولید کنندگان مختلف قیمت های متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته اند. قیمت مخازن پلی اتیلنی بر اساس معیار های متفاوتی تعیین می شود. مخازن بر اساس کاربرد، مواد سازنده و … دارای قیمت متفاوتی هستند. شما می توانید جهت جویا شدن قیمت های بشکه های مختلف، با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

مخازن پلی اتیلنی نسبت به مخازن فلزی، فایبر گلاس، بتونی و … انتخاب اول کارخانه جات و شرکت ها هستند. این مخازن نیاز شما را به مخزنی کامل و تا حد امکان بی نقص برای حمل  و جا به جایی مواد مورد نظرتان بر طرف می کنند. شما می توانید بشکه پلاستیکی با کیفیت و دارای استاندارد های لازم را از تولید کننده بشکه 220 معتبر، پناد پلاستیک، سفارش داده و تهیه بفرمایید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.