فروش بشکه پلاستیکی

فروش بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی

از زمان های قدیم تا به امروز وسیله ای که با آن بتوان آب و مواد غذایی را ذخیره کرد همیشه مورد نیاز بوده و به روش های مختلف این عمل را انجام می دادند. امروزه بشکه پلاستیکی بسیار کار بشر را آسان تر کرده است. زیرا به وسیله آن می توان به راحتی آب و مواد مورد نیاز دیگر را برای مدت ها به طور ذخیره نگهداری کرد.

اما باید حواستان باشد که بشکه ای که برای این کار انتخاب می کنید در برابر عوامل بیرونی و درونی مقاوم باشد. بشکه پلاستیکی ظرف ذخیره سازی همه کاره می باشد. همچنین برای نگهداری انواع مواد خشک و مایع مناسب می باشد و استفاده از آن هزینه هایتان را بسیار کاهش می دهد.

یکی از مزیت های بشکه ها مقاوم بودن در برابر اسیدها و مواد خورنده که اگر در ظروف نگهدارنده های دیگر قرار بگیرند باعث از بین رفتن ظروف می شوند ولی اسیدها در بشکه پلاستیکی از بین نمی روند و آسیبی به بشکه نمی زنند. برای حمل مایعات قابل اشتعال مانند گاز فقط می توان از بشکه پلاستیکی استفاده کرد.

برای این که بتوانید آگاه شوید از این که کدام بشکه با محصولاتتان سازگاری دارند با شرکت پناد پلاستیک تماس بگیرید و با اطمینان محصول خود را خریداری کنید.

بشکه
بشکه پلاستیکی

مزایای بشکه پلاستیکی

حال می خواهیم تنها چند مورد از مزیت های خوب بشکه پلاستیکی را برایتان شرح دهیم.

  • بشکه پلاستیکی یکی از مقرون به صرفه ترین ظروف حمل و نقل مواد می باشد.
  • بشکه پلاستیکی در انواع سایز و ابعاد ساخته می شود.
  • نسبت به مواد شیمیایی، خورنده، اسیدی و هر ماده خطرناک دیگری که نیاز به حمل و نقل دارد مقاوم می باشد. در مقابل اشعه UV نیز مقاوم می باشد و مانع آسیب به مواد داخل بشکه می شود.
  • بشکه پلاستیکی یا پلی اتیلنی بسیار سبک وزن است و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.
  • نسبت به نوع عملکرد و مقاومت بالای این بشکه ها، بسیار مقرون به صرفه و ارزان هستند. این مخازن نسبت به مخازن با جنس های دیگر هم نیز ارزان تر می باشند.
  • فروش بشکه پلاستیکی بسیار به سهولت انجام می شود و شما به راحتی می توانید نوع دلخواه خود را سفارش بدهید.
  • یکنواخت بودن بدنه بشکه که از پیدایش و رشد جلبک ها جلوگیری می کند. همچنین این یکنواختی تمیز کردن داخل بشکه را تسهیل می بخشد.
  • بشکه پلاستیکی علاوه بر کیفیت بالا از درب و پلمپ خوبی هم برخوردار است که تضمین کننده محتویات درون بشکه نیز می باشد.

همانطور که پیش تر خواندید بشکه پلاستیکی یا همان مخازن پلی اتیلنی با داشتن کاربردها و مزایای فراوانی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای حمل و نقل مواد غذایی، دارویی، آب، مواد شیمیایی و … می باشند.

فروش بشکه پلاستیکی

با توجه به تمامی این موارد و کاربردهای بشکه پلاستیکی باید برای خرید آن دقت کنید که از هر شرکتی خریدتان را انجام ندهید. زیرا باید از کیفیت و محکم بودن آن اطمینان کافی را داشته باشید. شرکت پناد کلاسیک در رابطه با فروش بشکه پلاستیکی بسیار مناسب می باشد و مخصوص ذخیره و حمل مواد مورد استفاده در صنایعی از قبیل شیمیایی، غذایی، دارویی، نفت، پتروشیمی، معدنی، رنگ، روغن، رزین و انواع حلال و گریس و غیره می باشد. این شرکت توصیه ما به شماست زیرا می توانید با خیال راحت از خریدتان آن را تحویل بگیرید و تا مدت ها از آن استفاده کنید.

خرید بشکه پلاستیکی 220 معمولا هم به صورت حضوری انجام می شود هم به صورت آنلاین. توصیه ما همیشه در رابطه با هر خرید و سفارشی، خرید به صورت حضوری می باشد زیرا هم خیالتان راحت تر است. هم اطلاعات دیگری را که در رابطه با بشکه نمی دانید بدست می آورید و می توانید سوالاتتان را از مسئول فروش بپرسید.

مخزن پلی اتیلنی
فروش بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی220 لیتری

این بشکه ها مقاومت بالایی در برابر شکل پذیری بر اثر حرارت، مقاوم بالا در مقابل تنش و ضد ضربه خوردگی، مقاومت بالا در برابر تغییر شکل بر اثر مجاورت با مواد شیمیایی، قدرت ضربه پذیری بالا، وزن کم با استحکام بالا، سهولات در جابه جایی، هزینه پایین حمل و نقل نسبت به بشکه های فلزی، مناسب در جهت بسته بندی مواد خطرناک و گران بها، کاملا بهداشتی و بدون آلودگی، مناسب برای پر کردن مواد با درجه حرارت بالا، همانطور که از اسمش مشخص است تا 220 لیتر تحمل بار دارد.

این بشکه 220 لیتری دهانه باز با درب پیچی پلاستیکی با ارتفاع 94 سانتی متر و قطر دهانه 34 سانتی متر و قطر بدنه 60 سانتی متر در صنایع غذایی تولید می شود و به فروش می رسد. فروش بشکه پلاستیکی با انواع کاربرد و مناسب برای انواع صنایع در پناد پلاستیک به انجام می رسد.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.