ظروف آینده؟ Baritainers ها

ظروف آینده؟ Baritainers ها

ظروف آینده؟ Baritainers ها

برای سال‌ها، بسته‌بندی های پلاستیکی جایگزین ظروف شیشه‌ای و فلزی برای بسیاری از محصولات شده است. ظروف پلی اتیلن و پلی پروپیلن سبک تر، بادوام تر، رنگارنگ تر هستند و به راحتی برای رفع نیازها و خواسته های مختلف سفارشی می شوند. یک مشکل بزرگ باقی مانده است. بسته بندی پلاستیکی معمولی با برخی از محصولات بسیار مهم و رایج حاوی ترکیبات آلی فرار (VOCها) – آنهایی که بخار منتشر می کنند – سازگار نیست. حلال ها یا روغن های موجود در آن محصولات پلاستیک را تخریب می کنند و منجر به انتشار بو، از بین رفتن محصول و اعوجاج ظرف می شود.

تا به حال، فلوئوراسیون راه حلی برای این مشکلات سازگاری است. با قرار گرفتن دقیق کنترل شده ظروف پلی اتیلن یا پلی پروپیلن معمولی در برابر گاز فلوئور، مانعی برای نفوذ ایجاد می شود که مانع از نفوذ مولکول های کوچک محصولات فرار به پلاستیک می شود.

baritainers

اکنون راه حل مستقیم تری برای مشکل وجود دارد: Baritainers. آنها به طور کامل نیاز به فلوئور را در اکثر ظروف برطرف می کنند. دیگر نیازی به حمل و نقل ظروف خود به تاسیسات فلوئوراسیون و یا ظروف مختلف برای محصولات مختلف ندارید. باریتینرها فاقد مواد PFAS (پلی فلوروآلکیل) و PFOS (پلی فلوروکتانوئیک) هستند. بنابراین هرگونه نگرانی زیست محیطی را که ممکن است مربوط به ظروف فلوئوردار باشد را برطرف می کند.

Baritainers چیست و چه مزایایی دارد؟

این رزین مخصوص است که کار را انجام می دهد. آنها مانند هر ظروف معمولی از ترکیب منحصر به فرد HDPE و یک افزودنی رزین مانع جدید به نام Kortrax ساخته شده اند. در حالی که پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) همه مزایای ظروف پلی را به شما می دهد، Kortrax مزیت اضافه ای را ارائه می دهد. این ماده به شما امکان می دهد ترکیبات آلی فرار (VOCها) را نیز ذخیره کنید. اکنون، می‌توانید مواد شیمیایی خانگی، کود، آفت‌کش‌ها، ضایعات شیمیایی، مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و موارد دیگر را در بطری‌های پلاستیکی سبک وزن و درام‌هایی که همیشه استفاده می‌کردید، داشته باشید.

این ماده موفق اساساً نفوذ شیمیایی را از بین می برد. اگر حاوی طعم دهنده ها، عطرها و مواد فعال هستید، دیگر نگران از دست دادن قدرت محصول خود به دلیل نشت از طریق پلاستیک نخواهید بود.

شرکت‌هایی که انواع ظروف را پر می‌کنند: بشکه پلاستیکی، IBC، سطل های و بطری ها و… می‌توانند همه آنها را با Baritainers جایگزین کنند. از آنجایی که Baritainers عمدتاً از HDPE تشکیل شده است، تقریباً تمام ظروف پلاستیکی را می توان با Baritainers جایگزین کرد.

بشکه پلی اتیلنی باریتینر توانایی حمل و نقل ایمن محصولات با ترکیبات آلی فرار را ارائه می دهد. در حالی که به طور همزمان تمام مزایای معمول HDPE را حفظ می کنند. آنها هنوز هم برای محافظت در برابر نفوذ O2، CO2 و H2O عالی عمل می کنند. آنها همچنان مقاوم در برابر زنگ زدگی، سوراخ شدن و فرورفتگی هستند. همچنین مطابق با FDA و رتبه بندی سازمان ملل هستند.

جایگزین خوب IBC ها

IBC های Baritainer را می توان برای جایگزینی IBC های چندلایه coex و همچنین IBC های فلورینه شده استفاده کرد. نیازی به نگرانی نیست. آنها مطابق با FDA و دارای رتبه بندی سازمان ملل هستند و با تمام شیرها و واشرهای مشابه سازگار هستند.

شرکت‌هایی که محصولات آلی فرار را در سطل های فولادی با دهانه بسته پر می‌کنند، می‌توانند با تغییر به سطل‌ های دهانه بسته Baritainer، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه داشته باشند. آنها سبک تر هستند و هزینه حمل و نقل آنها کمتر است و حمل آنها در محل کار آسان تر است. آنها مطابق با FDA بوده و رتبه بندی سازمان ملل را حفظ می کنند.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با با انواع بشکه ما به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.