نحوه شناسایی بشکه پلاستیکی فود گرید

نحوه شناسایی بشکه پلاستیکی فود گرید

نحوه شناسایی بشکه پلاستیکی فود گرید

روش های مختلفی برای تعیین اینکه آیا بشکه پلاستیکی فود گرید است یا نه وجود دارد. واضح ترین راه برای تشخیص اینکه آیا بشکه از پلاستیک مناسب مواد غذایی ساخته شده است این است که آیا قسمت پایین بازیافت شماره بازیافت “1” یا “2” روی آن چاپ شده است. علاوه بر این، اگر نماد فنجان و چنگال را می بینید، از پلاستیک مناسب برای مواد غذایی ساخته شده است. این ظروف معمولا از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شوند، ماده ای که در برابر اسید و pH بالا مقاوم است.بشکه پلاستیکی فود گرید

بشکه پلاستیکی فود گرید تحت آزمایش های دقیق برای رنگ های مضر و مواد شیمیایی قابل شستشو قرار گرفته است. با جستجوی کد رنگ آبی یا سبز می توانید آنها را پیدا کنید. رنگ‌های دیگر درجه مواد غذایی در نظر گرفته نمی‌شوند. زیرا از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند که احتمالاً حاوی مواد سمی است. شما قادر خواهید بود بشکه های فود گرید را با کد رنگ تشخیص دهید و با این کار در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

کدهای شناسایی

برای بررسی نوع پلاستیک مورد استفاده در بشکه، به دنبال کد شناسایی رزین (RIC) باشید. این کد در کف ظرف وجود دارد و با عددی بین 1 تا 7 حک شده است. اگر اعداد 1 تا 7 را مشاهده کردید، بشکه پلاستیکی فود گرید است. اگر عدد 2 تا 5 باشد، پس این یک بشکه پلی اتیلنی است که از یک بشکه فلزی ارزانتر و سبکتر است.

کد RIC

در نهایت به دنبال کد شناسایی رزین یا RIC بگردید. این مهمترین راه برای شناسایی نوع بشکه پلاستیکی است. RIC یک کد مثلثی شکل است که نوع ماده را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر کد RIC 1 است، آنگاه بشکه فود گرید است. اگر عدد RIC 2 باشد، بشکه پلی اتیلنی است. اگر عدد RIC 4 باشد، احتمالاً فود گرید است.

کد RIC نمادی است که نوع پلاستیکی که یک بشکه از آن ساخته شده را نشان می دهد. بیشتر روی بشکه هایی که از HDPE ساخته شده اند، یافت می شود. نوعی پلاستیک که به طور طبیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

کد RIC نشانگر نوع پلاستیکی است که یک بشکه از آن ساخته شده است. این سیستم کدگذاری چهار شماره ای است که چگالی HDPE، ترکیب شیمیایی پلی اتیلن و نوع رزین را نشان می دهد. معمولاً به شکل یک مثلث فلش مانند است. اگر عدد آبی باشد، پلاستیکی برای مواد غذایی است. اگر سبز باشد، نمره PCR یک ماده خاص نشانگر قوی کیفیت غذایی آن است.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک، تولید کننده بشکه پلاستیکی لیتری (پلی اتیلنی) فوق سنگین، اعم از دهانه بسته و دهانه باز با بهترین کیفیت و با مواد اولیه مرغوب می باشد.

به منظور تولید بشکه با کیفیت، این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان برای تولید بشکه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز کشور آلمان بهره جسته است. به منظور رسیدن به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت، این شرکت دارای استاندارد و تاییدیه های مختلف در زمینه تولید بشکه های پلاستیکی (پلی اتیلنی) 220 لیتری بوده و محصولاتی با ویژگی های خاص مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، انبارش، مواد شیمیایی خطرناک، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می کند.

بشکه های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده می باشد. شرکت پناد پلاستیک از سری درب های استاندارد بر روی بشکه های خود بهره می گیرد. درنتیجه بارگیری و تخلیه مظروف داخل آن بسیار آسان بوده و فرم سطح بالای بشکه امکان تخلیه حداکثری مظروف را ایجاد می کند.

برای آشنایی با محصولات ما به این صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.